LOL22
אשמח לחוות דעתכם

העניים הכחולות פרק 2

LOL22 27/07/2015 1010 צפיות 2 תגובות
אשמח לחוות דעתכם

בס"ד
דניאל נכנסה לחדר ההלבשה של עומר ב 6 ועשרה לאחר שהייתה 10 דקות בשירותים מנסה לנקות את כתם הקפה שהאדיוט מלמטה שפך אליה , למזלה היא לבשה שמלה שחורה ארוכה מה שגרם לכך שלא יראו את הכתם , העייפות גברה אלייה והרגישה מותשת מהתקופה האחרונה .
לאחר מכאן יצאה מהחדר מחפשת את עומר בענייה בין כל השחקנים המתרוצצים " כמובן כמו שחשבתי הוא מאחר מכל השחקנים דווקא איתו הייתי חייבת להיתקע " העצבים גברו , הגישה שלו בחיים שיגעה אותה , כאילו הבן אדם חי בבועה משל עצמו.
מה הוא חושב לעצמו יש אנשים שקורעים תתחת כדי להתקבל לעבודה הזאת והוא עושה מה בראש שלו , עם הוא לא היה מאורגן בזמן כמו שצריך היא זאת שתידפק מכל העניין הזה .
היא נעמדה מול חלון הזכוכית עצבנית וראתה אותו למטה עומד מעשן עם מס בחורות סביבו .
זהו זה הוא מת חשבה לעצמה ודימינה את עצמה זורקת אותו מהחלון ,
המעלית הגיעו והיא נכנסה אליה כלכך עצבנית השעה הייתה כבר 6 ועשרים,
דניאל יצאה מהמעלית בעצבים העקב שלה נתקע בחריץ המעלית מה שגרם לה להיות יותר עצבנית , היא פתחה את הדלת של הלובי וניגשה אל עומר ואל החבורה שעמדה סביבו חטפה לו את הסיגריה מהיד וזרקה לו אותו על הרצפה בעצבים " עכשיו לחדר הלבשה" .
עומר לא הבין מה קורה הוא הביט בדניאל העצבנית חוטפת לו את הסגריה , והתעצבן בעצמו " מה את חושבת שאת עושה ?"
דניאל נהפכה אדומה אך יש לו עוד את הזכות לבוא אלי בתלונות " אני בניגוד אלייך מנסה לעבוד !!! יש כאן אנשים שהסדרה הזאת תחליט מה יקרה בכל הקרירה המקצועית שלהם, אתה רוצה לשחק עם החיים והקרירה שלך תהנה , ממש לא על חשבוני עבדתי קשה מידי מכדי שאיזה ילד מפונק יהרוס לי את כל הקרירה "
עומר הביט בה עצבנית עכשיו היא הייתה אפילו יותר יפה בעניו , השער השחור שלה שהיה מפוזר זז לצדדים והעניים הכחולות שלה בלטו בשמש , הוא אהב את העובדה שהיא לובשת בגדים שמחסים את כולה ועדיין הייתה יותר יפה ומושכת בעניו מכל הבנות שעמדו סביבו ולבשו בגדים מינימלים .
תומר חייך לעבר הבנות " מצטער אני צריך ללכת " ונערה בלונדינית ניגשה אליו ונתנה לו נשיקה " ניפגש אחרכך " הוא חייך לעברה ונכנס ללובי ודניאל באה אחריו בעצבים .

"השעה 6 וחצי כולם לבוא עומר יאלה לצילומים"
" חמש דקות הוא אצלכם" דניאל פנתה לרון העוזר של המפיק .
דניאל התרוצצה בחדר מביאה לעומר את הפריטים מסבירה למאפרת אך לסדר אותו ואת השיער .
תומר ישב בזמן שמסדרים לו את השיער והביט בדניאל מתרוצצת ממקום למקום עצבנית , היא מצאה חן בעניו הוא לא ידע למה אפילו חוץ מהיותה יפה היא סוג של חולת שליטה ולא הבן אדם הכי נחמד שפגש הוא לא ידע למה אבל אפשר היה לראות מההתחלה שהיא לא מתה עליו .

יום הצילומים היה ארוך ודניאל התרוצצה כל היום ארחי סידור הבגדים והמראה של עומר
השעה הייתה שמונה בערב היא ישבה מותשת בחדר ההלבשה על עומר הורידה את העקבים שלה נשענה אחורנית עם הגוף והראש ועצמה את ענייה .
היא רצתה שהזמן פשוט יעצור מלכת , פשוט ישבה שם וחשבה על כל החודש האחרון על דן על כך שלא דיברה איתו מאז אותו ההיום או אפילו לא ראתה אותו , על כך שלא הסבירה לו שהיא הייתה חייבת שהיא הרגישה שהיא לא מסוגלת היא לא יכולה לעמוד מולו ככה , תמיד חונכה מאז ילדותה היא תגדל תכיר שידוך ותתחתן כמו כל שאר אחיותיה , היא באמת זרמה עם זה בהתחלה היא ודן כבר תחננו את החתונה , אבל שבוע לפני היא פשוט ידעה שעם היא באמת תתחתן איתו היא תהרוס את החיים שלה , דן בחור נחמד אבל לא היה לה טיפה של רגש אליו היא לא אהבה אותו קל וחומר לא הייתה מאוהבת , הוא עמד להיות האבא של הילדים שלה והיא לא באמת הכירה אותו כמו שהייתה אמורה להכיר .
תומר נכנס לחדר עם הבחורה הבלונדינית בזרועותיו מה שגרם לדניאל לפתוח את ענייה , היא קמה מהכיסא בעייפות נעלה את נעליה והרימה את התיק " עומר אני לא צוחקת אני ממש לא מוכנה שכל יום היה כזה , אתה מגיע מחר בזמן 6 אתה כאן ".
עומר חייך לעברה , היא נראתה מותשת הוא פנה לבחורה הבלונדינית " יש מצב את מביאה לנו דקה ".
הבחורה יצאה עצבנית מהחדר ועומר התקרב לדניאל ודפק חיוך " אז עם חושבים על זה יצאתי די אדיוט , "
דניאל גיחכה " די אדיוט ?"
עומר צחק " אדיוט גדול " הוא הרים את ידיו לצדדים " מצתער ממחר אני כאן ב 5 חמישים וחמש סגרנו "
דניאל חייכה " מצידי תבוא ב4 אני כאן ב6 לא דקה לפני ואתה לא כאן שינה אחרי 6 מובן "
עומר הצדיע " כן המפקדת " דניאל הרימה את ידה " משוחרר",

נשמעו דפיקות בדלת ועומר ענה " נטע את יכולה להיכנס "
הדלת נפתחה ואז נשמע קול גברי " זאת לא נטע זה דן אמרו לי שדניאל אמורה להיות כאן ."


תגובות (2)

ממש יפה
תמשיכי❤️

27/07/2015 21:10

חח תודה

28/07/2015 03:53
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך