LOL22
היי אני מצתערת שלא ארוך מסספיק מצפה לחוות דעת ;)

העניים הכחולות פרק 4

LOL22 02/08/2015 1494 צפיות 2 תגובות
היי אני מצתערת שלא ארוך מסספיק מצפה לחוות דעת ;)

למרבה ההפתעה השבוע עבר לדניאל מהר ודי בכיף , מאז שעומר הזמין אותה לדייט ”או יותר נכון הכריח אותה לבוא איתו לארוכה על חשבונו ” הכל פשוט הסתדר להם , הוא התחיל להגיע בזמן להתארגנות ואפילו הקדים .
הם היו מעברים את היום בכיף ובצחוקים .
עומר נכנס לחדר ההלבשה אחרי שסיים את הצילומים של אותו היום והתיישב מול דניאל שישבה ומילתה מסמכים ” עוד פעם אחת שטל צוחקת דווקא אחרי הצ'נה שאנחנו מתנשקים אני לא יודע מה אני יעשה , זה כאילו היא עושה את זה דווקא ”.
דינאל הרימה את הראש הביטה בוא רציני כלכך וגיחחה ” מתוק שלי היא דלוקה עלייך זה די ברור שהיא עושה את זה בכוונה ”.
עומר הוריד את החולצה שלו כדי לשים את החדשה ” אל תביני אותי לא נכון כאילו הבחורה פצצה והכל אין לי בעייה להתמזמז כמה שהיא רוצה , אבל לא יודע היא פאקינג יבשה לי את השפתיים ומישהוא חייב ללמד אותה לנשק זה כאילו היא מנסה לאכול אותי ”.
דניאל הרימה את הראש מהמיסמכים והתחילה לצחוק ” לך תלמד אותה ”.
תומר חייך ” לה.. יש לי דייט על הראש אין זמן ”.
דניאל חייכה ” אתה מתכוון ארוכה ”
תומר כיפתר את החולצה שלו ” קראי לזה אך שאת רוצה כל העיקר שהיום ב 7 תחכי לי ואני יאסוף אותך ”.
דניאל קמה מהכיסא ישרה את המיסמכים ותייגה בקלסר ” חשבתי על זה אני מעדיפה שניפגש שם ”.
עומר הסתובב אליה מופתע ” אה אוקי ”
היא נשענה על השידה ” למה ??”
עומר הביט בה ” מה למה ?? את רצית לבוא לבד ?? ”
דניאל צחקה ” לא ! נו תהיה רציני שניה !! למה אתה רוצה שנצא לארוכה על חשבונך ?“
“ כי אני רוצה ”
“ כן השאלה היא למה אתה רוצה ”
הוא הביט בה מנסה לחשוב על תשובה ” האמת שאין לי מושג , חוץ מזה שאת קוץ בתחת אני פשוט רוצה ”
דניאל צחקה ” בדיוק המשפט בשביל לשבות בחורה בקסמייך , אני רצינית עכשיו אתה יודע שלא יצה מזה כלום אז למה ?“
עומר נשען על השידה לידה והביט בה ” אני לא יודע כלום !! את אף פעם לא יכולה לדעת מה יקרה ! זאת שאלה שהתשובה שלה נענת בעקבות מעשים ”
דניאל חייכה ” עם אתה רוצה תשובה בדרך יותר קלה אתה פשוט יכול לפנות עלי ואני יענה לך שלא יקרה כלום .“
תומר חייך ” זאת הבעייה שעם לא שמת לב אני הולך על הדרך הקשה ”
דניאל צחקה ” אתה מתכוון הקשה לסובבים אותך ”
עומר פתח את הדלת ” ניפגש בערב 7 וחצי במסעדה ”.
דניאל נשארה בחדר מחייכת , היא לא ידע למה ?? הרי היא ידע שבאמת לא יצה מזה כלום , היא לא אוהבת את העורך חיים שלו , הוא לא דתי , היא בידיוק ביטלה אירוסים והיו עוד המון סיבות למה לא לצאת לארוכה הזאת אבל עדיין רצתה ללכת אליו , היא חייכה לעצמה או בעצם לדייט הזה.

.היא עמדה מול המראה מתלבטת עם היא לבושה מספיק יפה , המסעדה אלייה עומר הזמין אותה היא מקום על רמה , אנשים ממש מכובדים הולכים לשם , והאמת שתמיד רצתה להיות שם כדי להבין ממה כולם כל כך מתלהבים ולמה לעזזל אנשים מבזבזים כלכך הרבה כסף על חתיכת דג .
היא לבשה שמלה צהובה צמודה בחלק העליון ומהמותניים ויצאה חצאית פעמון עד קצת לפני הברך , השמלה הייתה בעלת שרוולים ארוכים .
היא אספה את שערה השחור והארוך לקוקס גדול ופרוע שממנו יצאו שוונצים והוציאה מלמטה כמה שערות שנפלו על גבה .
היא התאימה לשמלה אודם סגול גס שנראה אלגנטי על השפתיים שלה והדגישה את ענייה הכחולות בעיפרון שחור .
לבסוף ענדה עגילי יהלום נופלות לאוזניה , כל הבגדים שלה תמיד היו מחנויות פשוטות והיא תמיד דאגה לסדר את עצמה שתראה יוקריתית אפילו שהבגדים מהכל ב10 והנעליים 1פלוס 1 .
מעולם לא הפריע לה עם הבגד מותג או לא וחשבה שזהוא בזבוז כסף לחלוטין ושאפשר להאראות טוב גם מבלי לבזבז כסף.
אבל עגילי היהלום היו ירושה מהסבתא האהובה שלה וזאת הפעם הראשונה שענדה אותם .
היא נעלה נעלי עקב שחורות ודקות ממש גבוהות שהתאימו לארנק השחור שלה .
לבסוף החליטה שהיא נראת מספיק יוקרתית ויצאה לנהג המונית שכבר צפר לה מבחוץ.

דניאל עמדה מחוץ למסעדה ונשפה נשימה אורכה , מעולם הסיגנון הזה לא קרץ לה אבל משום מה הייתה לחוצה .
השומר בכניסה שאל לשמה והיא נכנסה בליווי המארחת , היא הביטה לצדדים בוחנת את המקום , הוא באמת נראה מדהים כאילו קסום מלא באורות וצמחים יפיפים .
עומר שישב בשולחן בחוץ קלט את דניאלל נכנסת למסעגה והביט בה כאילו מהופנט , היא הייתה כולכך יפהה היא ניראתה לו כמו בובת חרסינה עדינה ולא כמו דניאל העצבנית והחולת שליטה שתמיד שיגעה אותו מה שדי אהב, זה חירפן אותו הדרך בה היא משכה אותו ובעצם הייתה מחוסה בידים בחזה השימלה הגיע עד קצת לפני הברך , ועדיןן היא משכה אותו כולכך , והעניים שלה הטריפו אותו


תגובות (2)

ממש יפה תמשיכיייייייייייייייייייייי הפרק באמת די קצר :}

04/08/2015 15:45

חח תודה אני ישתדל להאריך

04/08/2015 15:48
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך