LOL22
היי אשמח לתגובות

העניים הכחולות פרק 5

LOL22 04/08/2015 895 צפיות 4 תגובות
היי אשמח לתגובות

בס"ד
דניאל קלטה בענייה את עומר שישב כבר לצד השולחן שאותו הם הזמינו.
עומר קם באטיות מחייך לכיוונה , הוא נראה כלכך טוב היא הייתה חייבת להודות , הוא לבש חליפה שחורה שנראת עליו כלכך מושלם, הוא כלכך גברי בענייה עם הזיפים השחורים האלה שלו, מה יש לך חשבה לעצמה , את לא הולכת גם את להישבות בקסם הזה שלו תזכרי זה בסך הכל ארוכה וזהוא ואז חוזרים לעניינם כרגיל נישאר לנו גם כהה רק שבועיים ביחד והצילומים של הסדרה נגמרים.
היא ניגשה לעבר עומר שרצה לנשק אותה אבל שמר מרחק מכיוון שזכר שהיא שומרת נגיעה
הוא ניגש אל הכיסא שלה ומשך אותו אחורה " נשב"
דניאל התיישבה על הכיסא וסידרה את השמלה שלה , כולם מסביב נראו לה כלכך יוקרתיים כאילו הם באירוע ולא יצאו סתם ככה מהבית למסעדה " הנשים כאן כלכך יפות " אמרה בקול.
עומר הביט בהם וחייך " הם לא מגיעות לחצי מהיופי שלך ".
דניאל הסמיקה וצחקה " מתוק זוכר ארוכה לא דייט בלי מחמאות חנפניות ולא קשורות "
עומר חייך היא לא מודעת לעצמה עד כמה היא יפה " התכוונתי לכך באמת "
דניאל חייכה " גם אני "
המלצר נגש אל השתיים " אז מה תרצו להזמין ?"
עומר פתח את התפריט ואמר " אני ייקח סטייק ויין אדום ! " הוא הביט בדניאל בשאלה " מה מתחשק לך ?"
דניאל באה לומר את ההזמנה שלה אבל אז נזכרה פאקקק האוכל כאן לא כשר, מעולם לא חשבה על כך , היא האדימה ולא ידעה מה לומר " אממ יש מצב לשתי דקות שנדבר ,תעצור את ההזמנה שלך ואז נראה מה אני יזמין "
עומר היה מופתע " כן אני רק לא מבין מה קרה את נראת מוטרדת קצת ?"
היא הביטה במלצר לסימן של פרטיות והוא הלך.
היא חייכה מובכת " אממ אני ממש מצטערת שלא חשבתי על זה אבל אני לא יכולה לאכול כאן ." היא אמרה את זה בשקט כדי שלא ישמעו אותה
עומר הביט בה מבולבל " למה?"
" כי לא כשר כאן"
תומר התבלבל לרגע " לא כשר אך את יודעת ? "
היא הצביע לעבר התפריט " בייקון עם גבינה "
עומר הביט בתפריט וקראה אותו " אח איזה דפוק אני שלא חשבתי על זה אני כלכך מצטער , אך לא חשבתי על זה לפני"
דניאל הביטה בוא וחייכה היא הרגע אמרה לו שהם לא יכולים לכול במסעדה שהתור אליה איזה חודשיים שלוש והוא מאשים את עצמו בזה.
" זאת אשמתי שלא חשבתי על זה אין לך מה להצטער"
עומר קם מהכיסא וקראה למלצר , הוא דחף לו שטר של 200 ₪ קח אחי זה בשבילך ותבטל את ההזמנה אנחנו הולכים.
הם יצאו מהמסעדה והלכו לכיוון החנייה עומר פתח את הפלאפון שלו " חכי רגע אני ימצא מקום כשר שנוכל ללכת אליו "
דניאל חייכה " אני מציידי ללכת לאכול בדוכן שם " היא הצביע לעבר דוכן של נקניקיות בלחמנייה שהיה על הטיילת של תל אביב " .
עומר הביט בדוכן ואז בה " את רוצה לאכול נקניקיה ככה " הוא הצביע על הלבוש שלהם.
דניאל חייכה " כן ואז אפשר ללכת לים"
תומר חייך " אז יש לך צד ספונטני פחדן וחמוד מסתבר "
דניאל הלכה לכיוון הדוכן אחורנית בזמן שהיא במביטה בוא " חמוד אני הבן אדם הכי ספונטני ופדחן שאתה מכיר "
תומר צחק" אה אז זאת הבעיה שמסתבר שאני עדיין לא מכיר אותך "
דניאל צחקה " וואלה צודק".
תומר האיץ את הקצב כדי להגיע אליה " אז אנחנו חייבים לעשות משהוא עם הבעיה הזאת "
" אנחנו לא חייבים כלום הדבר היחיד שחייבים לעשות עכשיו זה לאכול לפני שאני גוועת בערב"
"את הבחורה הראשונה שאי פעם שמעתי שהיא הודתה שהיא רעבה"
היא טיפסה על החומה הקטנה שהייתה בשביל אל הטיילת וניסתה לשמור על שיווי משקל עם העקבים " תתפלא גם נשים רעבות "
תומר רצה לעזור לה שלא תיפול אבל שמר מרחק כי רצה לכבד אותה" אך לא כל מה שאתן אוכלות זה רק סלט "
דניאל צחקה " אתה מתכוון אוכלות סלט לידכם הבנים ואז מזמינות שווארמה הביתה , אני פשוט חוסכת את השלב הזה ואוכלת על חשבונכם "
עומר צחק הוא אהב את הכנות שלה ואת רוח השטות שנכנסה בה ככה " את רצינית שתמיד את ככה ?"
דניאל הביטה בוא בחיוך " אך ככה ? "
" לא יודע ככה שמחה כזאת " הוא ניסה להסביר לה את בה בלי להעליב
דניאל להפתעתו צחקה " מתוק אני מפרידה בין החיים האמתיים שלי לבין העבודה"
תומר התקרב אליה " חבל מאוד אני מעוד מצטער לומר לך אבל בעבודה את לא הבן אדם הכי נחמד שפגשתי במילים נורא עדינות ".
דניאל ירדה מהחומה " כמו שצריך "
הם ניגשו לדוכן הנקניקיות ועומר הוציא שטר של 50 והגיש למוכר .
דניאל חייכה לעברו " זה עולה 20 הבאתה לו רק 50 "
תומר הביט במחירון " נכון ביחד זה 40 "
דניאל חייכה " איזה חלק של אני גוועת לא הבנת "
תומר צחק והוציא שטר של 100 " תביא 4 נקניקיות לפני שהיא תואכל אותי ובקבוק קולה"
דניאל חייכה מרוצה .
המוכר שהביט בתומר מההתחלה אמר " אתה לא ההוא השחקן הזה "
עומר חייך " כן אני שחקן " ודניאל הביטה במוכר בחיוך " רוצה תמונה ".
המוכר שמח ואמר " במשחה אני יתלה אותה כאן בלמעלה של הדוכן .
תומר המופתע ניגש אל המוכר ודניאל צילמה אותם.
הם לקחו את האוכל והלכו לכיוון החוף תומר הביט בדניאל וחייך לעצמו , הוא נהנה בחברת למרות שלא עשו משהוא מיוחד עד כו , פשוט היה לו כיף והיופי שלה לא הפסיק לקסום לו לרגע .
זוג תיירים שעברו במקום חייכו אליהם והאישה אמרה באנגלית עילגת " You really pretty awful pair of elegant } אתם זוג ממש יפה נורא אלגנטי}
דניאל צחקה ואמרה "Thanks, but we're not a couple is ever my lover {תודה אבל אנחנו לא זוג הוא בכלל המאהב שלי }.\
האישה הביטה בהם במבט מופתע .
תומר ששמע מה הא אמרה צחק ואמר "She just laughed we are married { היא סתם צוחקת אנחנו נשואים}.
האישה חייכה והרימה את המצלמה שלה באוויר לשאלה .
דניאל חייכה והוציאה לשון לתמונה . ואמרה בעברית " היית מת "


תגובות (4)

היי ;) רק התחלתי לקרוא את הסיפורים שלך מאוד אהבתי ! זה אחד הסיפורים המרתקים והסוחפים שיש באתר! אני מאוד אשמח שתתני ביקורת גם לסיפורים שלי , לילה טוב :)

04/08/2015 00:36

חחח יאה תודההה

04/08/2015 15:30

המשךךךךךך זה רק משתפר מרגע לרגעעע

04/08/2015 15:46

חח תודהההההההההההה

04/08/2015 15:50
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך