LOL22
אשמח לחוות דעת

העניים הכחולות פרק 10

LOL22 12/08/2015 1201 צפיות 3 תגובות
אשמח לחוות דעת

עומר הביט בה מבולבל " מה דברי ?, תסבירי לי למה זה כזה מסובך ".
דניאל בלעה את רוקה " המון סיבות אתה לא דתי , החיים שלי זה הדת האמונה שלי , אתה חי אך שבא לך , לא חושב על עתיד על משפחה , החיים שלך ושלי כלכך שונים אני לא יכולה סתם ככה פשוט לשנות את הכל כדי להיות איתך , מה המשפחה שלי תגיד החברים ואני לא מדברת על זה שמה פחוט מחודש אנחנו מכירים וכבר נישברתי בגללך ושברתי דבר שהוא חלק מהבסיס של החיים שלי ".
עומר התקרב אליה ככה שהיה ממש מול הפנים שלה "נו ו .."
דניאל הביטה בעניו "מה נו ו .. אך אתה חושב שנוכל להסתדר ככה ". היא הרגישה חסרת שליטה מולו .
עומר פתח את פיו וחשף את שינו לחיוך מושלם שדניאל סירבה להודות בכך א ל היא הייתה שבויה בחיוכו כל פעם מחדש" כל זה לא חשוב , כל מה שבאמת חשוב זה שאת רוצה אותי , על כל השאר נתגבר ביחד , רק תגידי שאת רוצה ואני יעשה הכל בשביל שהקשר הזה יצליח".
הלב של דניאל פעם והראש שלה אמר לה "אל תעשי את זה עם את תכנסי לזה כל מה שאת מאמינה בו יהרס , כל העולם שלך יטלטל תחשבי על דן על אמא מה היא תחשוב מה את היית חושבת ברגע של שיקול דעת אמיתי , למה לעזזל הוא חייב להיות כזה מקסים ומושלםםם "ובמקום לגמור את הסיפור הניחה יד על הפנים שלו וליטפה אותם ברוח.
עומר השעין את ראשו על כף ידה מתענג מהמגע העדין שלה , הוא כלכך אהב את התחושה שלה .
דניאל הורידה את היד ואמרה " גם עם זה קורה אנחנו נצטרך לדבר על המון דברים ".
עומר חייך " מה שתגידי ".
דניאל גיחכה ,"זה לא פשוט כמו שאתה חושב , אני שומרת שבת ככה שתצטרך לכבד את זה , כשרות חשובה לי מאוד , אני לא יוכל ללכת לחצי מהמקומות בהם תבלה , והדבר הכי חשוב קו אדום מבחנתי , שום דבר מיני לא יקרה בנינו מעבר לנשיקות ".
עומר חייך לא היה אכפת לו כל העיקר שהיה איתה " אה אז כן היו נשיקות " הוא אמר בקול מופע וציני .
דניאל חייכה ודחפה אותו אחורנית "רק עם תתנהג יפה ". היא הייתה מופתעת מהקלילות שבה הוא קיבל את הדברים.
עומר צחק " ועד עכשיו הייתי ילד טוב , כי עם כן אני רוצה לקבל את הפרס שלי " הוא התקרב אליה עוד יותר .
דניאל חייכה ושמה את ידיה על צווארו , למרות העובדה שלא נגעה בגבר ליפני הכל הרגיש לה איתו כלכך טבעי כאילו כל חייה נגע בו "אמממ .." .
עומר חייך ונישק אותה ברוך ובעדינות , נהנה מכל רגע, ההרגשה היתה הייתה שונה , הוא שם את ידיו על סוף גבה ודניאל מהר הורידה את ידיה מצווארו והעלתה את ידיו למעלה .
לאחר שתי דקות בהם התנשקו דניאל עצרה את עומר בחיוך ואמרה " רעב ?".
עומר הביט בה כמו ילד קטן כאילו הרגע זכה בפרס " תלוי מי בישל , ועם האוכל כשר כמובן , אל תראי אותי ככה אני מהמחמירים ". דניאל דחפה אותו ווצחקהה" שתוק , אוכל של אמא שלי קוקוס עם שועית ובשר ".
עומר התיישב על הספה ודניאל נכנסה למטבח " אוכל של אמא שלך נירא לך שאני יפספס".
דניאל צחקה " אתה בחיים לא פגשת אותה או טעמתה את האוכל שלה מה אתה משחק לי אותה ".
עומר בחן את המקום בעניו " כן אבל בכל זאת עם היא הביאה אותך אז אני די סגור שאוכל שלה סוף ."
דניאל זרקה עליו מגבת מהטבח עם אין לך משהוא חכם לומר אל תומר טוב"
עומר חייך והביט בה , דניאל החזירה לו מבט מובכת " מה ? " הוא המשיך להביט בה ואמר " כלום "
דניאל נהייתה אדומה " מה כלום למה אתה מביט בי ככה " עומר חייך לא מזיז את מבטו ממנה "כי את הדבר הכי יפה שפגשתי בחיי " דניאל חייכה " מי שמדבר בנה קרירה מהמראה שלו ".
עומר נהפך רציני " ואת באמת חושבת שזה עושה אותי מעושר , להיות מרוח על חצי מדינה חוסר פרטיות ,זאתת העבודה שלי "
דניאל ניגשה אליו והניחה את צלחת הקוסקוס על השולחן " קח ממי תאכל , ורק שתדע לך שאני לא קניתי את כל ההצגות האלה מהתחלה ".
עומר הביט בה במבט שואל " איזה הצגות ?".
דניאל התיישבה לידו " אתה יודע ההצגה של הרווק התלאביבי שהכל טוב אצלו ועושה מה בראש שלו , ועוד מההתחלה התעצבנתי על האורח חיים הזה ".
עומר צחק " לא שמתי לב לזה בכלל , את עצבנית מתי בדיוק ?".
דניאל חייכה " שתוק יקרצה אתה הייתה סיוט בהתחלה "
עומר הביט בה וחייך " את יפה בפיג'מה ".
דניאל הביטה בעצמה ואז נזכרה שהיא נראת כמו הצרות שלה .
הוא קלט את המבט שלה ואמר " את יפה בכל מצב תירגעי " דניאל הסמיקה ועומר הגניב לה נשיקה ללחי "אה ושהיה ברור מחר ב6 בבוקר את במשרד בלי איחורים ".
דניאל חייכה "עם יקבלו אותי חזרה"
עומר תפח לה על הגב "בשביל מה יש לך פרוטקציות תגידי לי ".

יום שלישי בבוקר הגיע ועומר נכנס למשרד ב6 ועשרה הוא הניח את התיק על השולחן והתקרב לכיוון דניאל שישבה ליד השולחן .
דניאל קמה מהכיסא ואמרה " איחרת " עומר דפק מבט מתנצל " הייתי צריך לחכות למים החמים על הבוקר " .
דניאל הגישה לו את הבגדים " בלי תירוצים ועל תחשוב שאני יעשה לך חיים קלים רק בגלל ש.."
עומר נישק אותה בפתאומיות נשיקה ארוכה וחמה , ואז ניצק את השפתיים שלהם והביט בפנייה " שמה שאת חברה שלי , כן לא חשבתי ככה " דניאל חייכה ואמרה " אה ובלי נשיקות בעבודה לא מעוניינת להיות מרכז השיחה של המשרד .
עומר צחק " כן בקשר לזה את לא מחליטה עליי "הוא דפק לה נשיקה מהירה ויצאה מהחדר עם הבגדים .

היום עבר די מהר למרות שעומר עבד כפול מכיוון שהשלים צנות של יום לפני , הוא נכנס לחדר באמת מותש וסגר את הדלת , הוא ניגש לדניאל שסידרה את הבגדים וחיבק ואותה סביב מותנייה בזמן שנישק את עורפה " אך עברה היום יפה שלי " דניאל חייכה והסתובבה לכיוונו " האמת שדי סבבה למרות ששמעתי שלך לא היה משהוא ".
עומר חייך " כן לא היה היום הכי קל בעולם ניחמה אותי העובדה שאני חוזר אלייך " הוא נישק אותה בשפתיה בזמן שדניאל מלטפת את פניו ומשחקת בשערו ביד השנייה .
דפיקות בדלת נשמעו ודניאל מהר העיפה את עומר ממנה , היא סידרה את החצאית שלה ואמרה בקול \" מי זה ?"
ואז נשמע מצידו השני של הדלת קול גברי "זה דן באתי לאסוף אותך לארוחה ".


תגובות (3)

תמשיכי

12/08/2015 20:17

אני צריכה לכתוב

12/08/2015 23:14

מצפה להמשך בהקדם האפשרייי

13/08/2015 00:57
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך