LOL22
היי אשמח לתגובות

העניים הכחולות פרק 6

LOL22 05/08/2015 973 צפיות 6 תגובות
היי אשמח לתגובות

בס"ד
השעה 12 וחצי , הם ישבו על החוף על החול הוא לבוש במכנס של החליפה שלו וחולצה מכופתרת והיא בשמלת ערב עטופה בז'קט של החליפה שלו , פשוט ישבו וצחקו .
עומר כל הזמן שמר ממנה קצת מרחק של נגיעה כדי לשדר לה נוחות , משום מה זה לא הפריע לו שהם שומרים נגיעה ההפך היה משהוא כיף בפשוט לשבת ולדבר להכיר אותה ולא להתעסק במיניות .
דניאל צחקה בקול " אין מצב שעשית את זה אתה פשוט לא נורמלי "
תומר חייך " תאמיני או לא שבוע התקשורת הייתה מחוץ לבית שלי , הם לא הבינו מאיפה זה בא להם ".
דניאל המשיכה לצחוק ברמה שכאבה לה הבטן , תומר הביט בה ללא הצלחה להוריד את החיוך מהפה , הוא הרגיש כאילו היא באמת יושבת איתו צוחקת איתו כמו עם כל בן אדם ולא עם עומר השחקן הרווק שתלוי על חצי תל אביב ושכולם תמיד מתחנפים וצריכים משהוא " יש לך חיוך יפה את יודעת את זה " הוא אמר בפתאומיות.
החיוך של דניאל התרחב עוד יותר " מי שמדבר זה כאילו השיניים שלך משורטטות "
עומר צחק " התכוונתי לדרך שבה את מחייכת , אך שאת פותחת את הפה שלך והעניים הכחולות הגדולות האלה שלך נפתחות , אבל כן גם החיוך עצמו יפה ".
דניאל קמה והורידה את העקבים מהרגלים " יאלה נכנסים למים " עומר צחק עד שהוא קלט שהיא רצינית " מה למים עכשיו , 1 בלילה עוד שנייה ואנחנו לא בדיוק עם הבגדים המתאימים ".
דניאל הורידה את הז'קט של עומר והניחה אותו על גבו " יש דבר כזה שנקרא מכונת כביסה ".
היא נכנסה למים שהיו די סוהרים עד חצי הרגל " המים ממש נעימים אתה חייב להיכנס ".
עומר הביט בה עוצמת את ענייה , ומרימה את הידיים לשמים , היא פיזרה את השער שלה וקיפלה את השרוולים עד המרפק , לאחר מכאן הביטה ברוח .
הוא חלץ את נעליו והניח את הז'קט בעדינות על החול , לאחר מכן קיפל את מכנסיו ונכנס למים .
" המים קפואים ימשוגעת אחת " דניאל פקחה את ענייה " תתרגל יבכיין ".
עומר חייך חיוך ערמומי " למי את קוראת בכיין ?" דניאל חייכה " לך ".
ולפני שיניהם הספיקו לעשות משהוא בא גל ענק והפיל את שיניהם לתוך המים .
עומר מהר קם מתוך המים " דניאל את בסדר " הוא חיפש אותה בעניו ולא ראה אותה ונהיה מודאג.
"דניאל" הוא אמר בלחץ ולא שמע דבר , הכל היה חשוך .
דניאל פתאום יצאה מהמים משתעלת ונחנקת , עומר מהר ניגש אליה בדאגה " את בסדר ".
הוא רצה לחבק אותה ולעזור לה , אבל המשפט שומרת נגיע הדהד לו בראש " בואי נצא מהמים ".
דניאל הנהנה בשקט , היא הייתה סחוטה מים והקור הקפיא אותה.
עומר שם לב שהיא קופאת ומהר חיסה אותה עם הז'קט שלו והרים את הנעליים שלהם והפלפונים עם התיק של דניאל מהחול " בואי נלך לטיילת נזמין מונית ".
דניאל חייכה אליו " תודה " היא רעדה בכל גופה ועומר התאפק שלו לחבק אותה ולחמם אותה ככול שיכל " ברור ". הוא הרים את הפלאפון שלו והזמין מונית.
דניאל הביטה בו מביט בה בדאגה , היא כולכך הצטערה על הדעות שלה כלפיו גם מבלי שהכירה אותו בכלל , על אך ששפטה אותו , אהבה את העובדה שהוא מכבד אותה ודואג לה כלכך , היא הרגישה מוזר כמו כאב בחזה שמצטער על כך שלא יוכלו להיות ביחד אף פעם .
" סליחה " היא אמרה והביטה בו , עומר חייך " תגידי מה יש לך את לא אשמה לא ידעת שהגלים כאלה סוערים ."
דניאל חייכה " לא על זה !"
" אז על מה ?" עומר הסתקרן .
" על זה ששפטתי אותה ככה , עוד מהתחלה לא חיבבתי אותך במיוחד , ואתה הייתה כלכך סבלני איתי היום , בהתחלה המסעדה , עכשיו אתה חוזר רטוב הבית ".
עומר צחק " מי צריך מסעדה כשיש דוכן נקניקיות " הוא הביט בה רטובה וקופאת והיא הייתה אפילו יותר יפה בעיניו .
המונית הגיע ועומר דחף לנהג שטר של 100 כך אחי ושמור את העודף .
הוא הביט בדניאל " הייתי לוקח אותך בעצמי אבל הגג של הרכב שלי פתוח ועם הרוח את תקפאי .
דניאל חייכה " מונית זה מעל ומעבר ". היא הורידה את הז'קט והגישה לו .
תומר לקח אותו ועטף אותה בחזרה " קחי את זה תחזירי לי מחר "
היא עלתה למונית .

דניאל הגיעה הבית ב2 וחצי בלילה דן עמד בכניסה " דניאל ".
היא הביטה בוא בפה פעור ולא ידעה מה לומר " דן , מה אתה עושה כאן ?"
דן התקרב אליה " את רטובה כולך מה קרה את בסדר ?"
דניאל הנהנה ופתחה את הדלת " כנס " היא חייבת לגמור עם זה לדבר איתו ולא למשוך אותו יותר .
דן הבחין בז'קט של שהיה עלייה " של מי הז'קט?"
דניאל הורידה אותו מעלייה " הוא של עומר הבחור שאני עובדת איתו , הוא נתן לי אותו כדי שלא אתקרר".
דן חייך " היה לכם אירוע ? מתחת לכל הרטיבות את נראת נפלא "
דניאל האדימה " לא , יצאנו למסעדה הפסדתי באיזשהו התערבות ?"
דן נעמד מולה ואמר " את חייבת לדבר איתי להסביר לי מה קרה ? למה הפסקת ככה את הכל בהפתעה ? לא הראת שום סימן שמשהוא מפריע לך "
דניאל לא ידעה מה לומר " זה פשוט שאנחנו לא מכירים מספיק וכל העניין הזה הוא פשוט הלך מהר מידי , זה לא נגדך אני פשוט לא מסוגלת להתחתן ככה מבלי לדעת עם מי באמת אני מתחתנת ,
אני לא רוצה שתפגע אבל הבעל שלי היה האבא של הילדים שלי , השותף היחיד לחיים שלי , אני לא אמת מכירה אותך , אני לא באמת יודעת מה הולך שם עמוק בתוך הראש שלך ".
דן חייך " אני הכי מבין אותך בעולם ואפילו לא כועס , עם זה מה שאת רוצה זה מה שהיה , האירוסים מבוטלים , אני רק רוצה לבקש ממך טובה קטנה "
דניאל חייכה בסקרנות , הוא קיבל את זה כלכך טוב כמו גבר " הייתי רוצה שתנסי להכיר אותי וההפך בלי לחץ כחברים אפילו , שימי את ההצעה מאחוריך תמחקי הכל , את הדעות של המשפחה והסובבים , בלי מחויבות נתחיל כחברים "
דניאל חייכה " ברור "
דן חייך חזרה " ועכשיו לילה טוב שהיה לך "
הוא יצאה וסגר אחריו את הדלת

יום ראשון דניאל קמה בבוקר ואז נבהלה שהשעה הייתה 8 בבוקר והייתה אמורה להיות ב שש בעבודה , היא צחצחה שינים וחייכה לעצמה , היא כלכך נהנתה יום חמישי וחשבה על מה שהיה כל השבת בחברתו של עומר , החיוך ירד מפנייה אתם רק עובדים ביחד זה כבר יגמר וכל אחד יחזור לעבודתו .
היא לבשה שמלה שחורה צמודה עד הברך ושמה ז'קט צהוב מעל עם שרשרת זהב נופלת ונעלי עקב אדומות ושפיציות שסידרו את כל המראה , לאחר מכאן סידרה את שערה השחור והפזור והדגישה את ענייה הכחולות בעיפרון שחור ולבסוף סיימה עם אודם אדום .
לאחר מכאן הזמינה מונית והוציאה את הז'קט של עומר מהמייבש , כשדן הלך בלילה הכניסה אותו לכביסה ואחרי המקלחת הארוכה שעשתה הכניסה אותו למייבש.
היא הביטה במראה מרוצה מאך שנראתה ויצאה למונית שחיכתה לה בחוץ.
עומר נכנס לחדר בשעה 8 ורבע וראה שדניאל עדיין לא הגיע , הוא הגיע היום ב6 בדיוק , הוא כלכך רצה לראות אותה שוב , אחרי אתמול בלילה אבל משום מה היא עדיין לא הגיע .
דן דפק בדלת מאחוריו " שלום ".
עומר הסתובב מופתע " הי , אתה כאן בשביל דניאל היא לא כאן ."
דן הביט בחדר הריק" יותר טוב " הוא נכנס לחדר והניח זר פרחים גדול על השולחן עם מכתב .
"תדאג שזה יגיע אליה " עומר שהיה מבולבל אמר " ברור אחי ".
דן יצאה ועומר ניגש אל השולחן וקארה את הפתק " דן דן אני ממש שמח על השיחה שלנו , מיום מחמישי בליל אני לא מפסיק לחשוב עלייה,
אני ממש שמח ואשמח שנצא לאכול
שלך דן "
עומר לא הבין , הם נפגשו אחרי שהיא נסעה , היא פשוט שיחקה בוא כל הערב הזה נתנה לו הרגשה שיש ביניהם משהוא , כאב לו , הוא נזכר בשיחה שלהם לפני אך היא אמרה " לא יצאה מזה כלום "
והכעס שהיה לו כלפיה ירד והאכזבה ואפילו קצת כאב הגיעו אליו .
הוא הדליק סיגריה ויצאה מהחדר מתוסכל , הוא לא ידע אפילו למה? בסך הכל ערב אחד, הוא היה חייב להעיף את ההרגשה הזאת ממנו .
דנה עמדה בחוץ ועומר ניגש אליה " מה דנה , מה דעתך שנמשיך את מה שהתחלנו בחזרות "
דנה חייכה ואמרה " למה מישהי יכולה לסרב לך ?"
עומר חייך ונישק אותה נישקה ארוכה .
דניאל ירדה מהמונית מול המשרדים ופתחה את הדלת , היא באה להיכנס ואז תפסה אותם בענייה .
עומר פשוט עמד שם ונישק את דנה .


תגובות (6)

יואווו תמשיכיי ! הסיפור שלי מזכיר ממש בקטנה את שלך ..חח מחכה בקוצר רוח!

05/08/2015 23:22

קראתי עכשיו את כל הפרקים סיפור מושלם !, וגם לי יש סיפור עם חילוני ודתייה אז זה קטע:)

05/08/2015 23:56

חחח יאההה תודה

06/08/2015 00:49

חחח יאההה תודה
.

06/08/2015 00:50

חייבת להמשיךך אין מצב הם חייבים להיות ביחדדד

07/08/2015 15:40

חח חכי ותראייייייייי

07/08/2015 15:57
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך