LOL22
אשמח לחוות דעת

העניים הכחולות פרק 8

LOL22 09/08/2015 838 צפיות 6 תגובות
אשמח לחוות דעת

בסד
המתח בין השניים רק גבר והימים לא זזו , נשאר עוד שבוע לסוף הצילומים ודניאל לא חשבה שהיא מסוגלת לעבור אותם בלי שהשפיות שלה תפקע , השנאה שלה כלפי עומר גדלה כל פעם שראתה אותו.
עומר נכנס למשרד בשעה 7 ושם את התיק על השולחן , דניאל שכבר התרגלה לאיחורים שלו לא התייחסה אליו כלל " עם הוא רוצה להתארגן לצילומים שיתאמץ אני ממש לא ארדוף אחריו , גם ככה אחרי כל השבוע הזה הלכה לי הקרירה ". היא חשבה לעצמה ולגמה מכוס הקפה שלה שהייתה מונחת על השולחן לצד המחשב .
עומר התיישב והתמתח , הוא היה עייף ולא היה לו כוח לכלום.
מאור אחד מהעובדים נכנס למשרד " עומר 5 דקות לסט" הוא הביט בעומר ", משום מה זה לא נראה שאתה מוכן,עכשיו קום ". הוא יצא מהחדר בטריקת דלת
עומר חייך והביט בשעון " והבגדים שלי איפה ? הוא אמר בחוסר חשק מביט בדניאל .
"שם " היא הצביע בלי להזיז את ראשה מהמחשב על ערמת הבגדים שהייתה תלויה בכניסה לחדר.
עומר קם לקח אותם והתחיל להתלבש .
הפלאפון של דניאל צלצל והיא ענתה " הי , דן מה קורה ".
עומר הרים את ראשו מצוטט לשיחה "כן מחר ב10 לא שחכתי אל תדאג ."
דניאל הרימה את שערה והניחה מאחורי האוזן מקשיבה לדן בריכוז " ברור אין עליך". ,
היא ניתקה את הפלאפון והתעמקה במחשב עומר גיחך , "אז מה את ממשיכה להתעלל במסכן".
דניאל לא הזיזה את הראש מהמחשב " לא עניינך מה אני עושה או לא עושה."
עומר לבש את החולצה "לשמחתי הרבה את צודקת".
דניאל לגמה מכוס הנס שלה ואמרה "פשוט תתלבש ולך,".
עומר הסתובב יצא מה חדר וטרק את הדלת בעצבים.

השעה הייתה 10 וכול אנשי הצוות של הסדרה נפגשו במסעדה לכבוד סיום הצילומים שקרב .
כולם הגיעו עם בני זוגם ורק עומר ישב שם לבד מחייך לכולם , דניאל עדיין לא הגיע ועומר חיפש אותה בעינו ," בטח היא תביא את דן איתה "חשב לעצמו ולגם מכוס היין שלו.
ואז עידו אחד מאנשי הצוות שרק שריקה חזקה בהתפעלות "מי זאת ?! היפה שלנו" הוא אמר בחיוך לכיוון הדלת .
עומר הסתובב לכיוון הדלת, זאת הייתה דניאל , היא נראתה כלכך יפה , היא לבשה שמלה אדומה צמודה עד הברך עם שרוול ארוך , והתאימה לה נעל עקב שחורה וגבוהה .
השער שלה היה מפוזר עם טלטלים מושלמים בקצוות .
עומר יישר הסתובב , היא כלבה אל תיתן ליופי שלה לסנוור אותך, הוא הסתובב שוב מחפש את דן בעיניו .
היא התיישבה בשולחן לבדה ואז עומר הבין שהוא לא יגיע , חיוך קטן עלה בפיו .
רזיאל המשקיע של הסדרה קם ונשא נאום לכולם , לאחר מכאן כולם הרימו כוסות ושתו.
הערב עבר מהר ודניאל ועומר לא התייחסו אחד לשני בכלל.
טל אחת השחקניות קמה ואמרה " עכשיו כולם עוברים לבית שליי , יש שתייה והולכים קצת להנות , ולפני שתספיקו לדבר אין סיכוי שאני מוותרת לכם ".
הם שילמו על האוכל ויצאו מהמסעדה ,דניאל חייכה לכולם ואמרה " אני יזרום הבית תהנו ניפגש מחר ".
טל ישר קפצה " אני מצב את באה איתנו ואת אפילו עולה איתי על הרכב ."
דניאל חייכה " באמת עזבי אני די עייפה ".
טל לא ויתרה " לא מעניין את באה ".

הם הגיעו לבית של טל וכולם התיישבו בסלון , הבית שלה היה ענק ודניאל הביטה בו בהתפעלות בזמן שכולם חוץ מימנה היו רגילים לבתים כאלה .
טל הרימה את בקבוקי הוודקה וצעקה " שוטייםםםםם".
היא מזגה לכולם וכולם אמרו " לחייייייםם" ,לאחר מכאן הדליקה את מערכת המוזיקה ושמה שירים של ריקודי סלסה.
" יאלה אמת או חובה , שירן נעמדה באמצע הסלון עם בקבוק "
טל מילתה לכולם את הכוסיות והתיישבה ליד דניאל " מתוקה את עומדת להשתכר הלילה".
דניאל חייכה ואמרה " וואלה לא יזיק לי קצת". היא דפקה את השוט עם טל והם מזגו לעצמם עוד כמה שוטים ושתו אותם.
המשחק אמת או חובה התחיל וכולם השתוללו וצחקו ,טל סובבה את הבקבוק והוא יצאה בדיוק על דניאל מצד אחד ועל עומר מצד שני ".
טל הרימה ידיים בשמחה , כולם כבר היו מחוקים , "חובה עלייכם להיכנס לארון ל7 דקות בגן עדן ".
למרות שדניאל הייתה שתוייה עדין הבינה את משמעות המשחק " לא נירא לי " היא חייכה לכולם "זה לא מתאים" .
עומר צחק " ברור שלא מתאים , כי דניאל ילדה טובה והיא מאורסתתת ". הוא היה באמת שתוי.
דניאל התעצבנה ובאה לומר " זה….." אבל טל תפסה אותה ביד אחת ואותו ביד השנייה " בלי תרוצים שיניכם לחדר , היא הכניסה אותה לחדר ונעלה את הדלת מבחוץ.
דניאל התיישבה על המיטה בעצבים ועומר נשכב עלייה בקפיצה .
דניאל קמה מהמיטה והסתובבה בחדר ועומר אמר בציניות " אז מה ? עכשיו גם לא נאה לך לשבת לידי ".
היא גיחכה " מצערת באמת שלא בא לי להיות בחברת ילד מפונק ודוחה שלא אכפת לו מאף אחד ."
עומר קם בעצבים ואמר בקול " לי לא אכפת מאף אחד , אני פאקינג לקחתי אותך לדייט ביטלתי את המסעדה עשיתי הכל כדי שתהני , חשבתי שהיה בנינו משהוא , אבל לא את העדפת להיפגש עם הארוס שלך באותו הלילה ולעשות לא יודע מה ". הוא אמר מתהלך בחדר עצבני מתמיד.
דניאל חייכה " אתה היית רציני לגבי ?" עומר הביט בה מופתע " ברור שכן אחרת למה לי להזמין אותך לדייט ".
דניאל הייתה מבולבלת " אז למה כשבאתי התנשקתה עם הבחורה ההיא ".
עומר נהפך מבולבל גם הוא " כי ראיתי את הפתק מדן וגיליתי שחזרתם ".
החיוך שלה התרחב " חשבת שאני ודן חזרנו אז קינתה ?" הוא רצה אותה באמת חשבה לעצמה.
עומר לא הבין למה היא מחייכת " מה החיוך הזה את נהנת לראות אותי ככה מתוודה בפנייך אני לא מבין".
דניאל שהייתה די שתויה ולא שלטה בעצמה היא פשוט ניגשה אליו ונתנה לו נשיקה צרפתית ,
עומר היה בשוק אבל אהב את ההרגשה ולכן המשיך לנשק אותה ואפילו הרים אותה בידיו .


תגובות (6)

אעאעאע שיטטט חחח יאוו

09/08/2015 16:56

חח תודהההההה

09/08/2015 19:04

תמשיכיי!!!

09/08/2015 19:18

חח אני צריכה לסיים לרשום

09/08/2015 20:29

נוווווווווו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!

10/08/2015 03:37

חחח מצתערת אין לי זמן להמשיך היום

10/08/2015 20:56
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך