LOL22
אשמח לחוות דעתכם

העניים הכחולות פרק 9

LOL22 11/08/2015 1449 צפיות 4 תגובות
אשמח לחוות דעתכם

בס"ד
דניאל נישקה אותו בתשוקה בזמן שעומר מרים אותה בשתי ידו השריריות , היא נהנתה מההרגשה ולא רצתה להפסיק מלטפת את בפניו ברוך ונוגעת בשערו באיטיות , אבל אז האסימון ירד לה , מה את עושה לעזאזל את שומרת נגיעה את עוברת כרגע על כל הערכים שלך , בחדר חשוך לבד עם בחור שמנשק אותך ונוגע בך .
היא מהר הדפה את עומר מגופה בחוזקה והלכה אחורנית , עומר לא הבין מה קרה " דניאל " הוא אמר בקול מופתע , והיא מצידה מהר פתחה את הדלת ויצאה בריצה אל הסלון בו ישבו כולם .
היא לקחה את התיק שלה שהיה מונח ליד טל שעדיין הייתה באמצע המשחק אמת או חובה ומהר הלכה לכיוון הדלת .
טל רצה אחריה מופתעת " דניאל מה קרה ? את הולכת ?".
דניאל חייכה אליה חיוך מזויף ",כן שחכתי שמחכים לי בבית ".
טל הביטה בשעון מופתעת " 3 בלילה ".
דניאל פתחה את הדלת " כן זאת חברה שלי " היא מהר יצאה מהדירה לפני שטל תספיק לומר עוד משהוא .
לאחר מכן הורידה את העקבים שלה ופשוט התחילה ללכת , מה חשבת לעצמך מטומטמת שכמותך , מה קרה ? שתית קצת אז הכל מותר לך , היא פשוט הלכה לא יודעת לאן רגליה מובילות אותה. הלב שלה פעם בחוזקה , למה תמיד הכל חייב להידפק לה , הוא לא יכל להיות דפוק עוד שבוע וזהו ?, ואז היו נפרדות דרכיהם לתמיד .
אך ? אך? אך נתת לעצמך ליפול ככה כנגד כל האמונות שלך , כל החיים שלך שמרת על עצמך ועכשיו שברת את זה כאילו כלום לא קרה , ועוד עם מי .
והקטע הכי גרוע היא התחילה את זה , והיא עוד אהבה את זה , היא נהנתה מכל רגע .
היא המשיכה ללכת מהורהרת ובסערת רגשות ולבסוף עצרה מונית שעברה ועלתה אליה לכיוון ביתה.

עומר נשכב על המיטה בחדר מבולבל אבל עם חיוך ענק על השפתיים , היא גם רוצה אותו היא לא מאורסת , נכון היא ברכה עכשיו והוא בכוונה לא רץ אחריה כדי לתת לה את הפרטיות שלה , אבל היא נישקה אותו והוא הרגיש הבן אדם הכי מעושר בעולם היא עשתה את זה לא הוא , הוא נתן לה את כל המרחב , הוא לא ידע למה ? מה כלכך שונה בה מכל האחרות שפגש , העובדה שיש לה יופי שעוצר את הנשימה שלו , יש לה אומץ ודעה , הצניעות הזאת השמירה על הגוף שלה על הפרטיות על הכבוד , היא מצחיקה אותו החיוך שלה משדר לו נוחות והעניים שלה הוא מרגיש כאילו יכול לטבוע בתוך העניים הכחולות והיפות שלה .
הוא מחר בבוקר יפגש איתה במשרד וידבר איתה , הוא קיווה שהיא לא תכעס עליו על מה שקרה אלה תשמח .

יום שני בבוקר הגיע מהר לעומר והוא נכנס למשרד עם אנרגיות טובות , להפתעתו השעה 6 ו5 ודניאל לא הייתה שם.
הוא התיישב על הכיסא וחיכה לה, לאחר 20 דקות שראה שהיא לא מגיעה יצא למסדרון וניסה לברר למה היא לא נמצאת .
ואז נכנסה לחדר שלו בחורה בלונדינית גבוה ואמרה " הי אני שריי סליחה על האיחור פשוט הודיעו לי על העניין מעכשיו לעכשיו , אני כאן כדי להחליף את דניאל ".
עומר הביט בה מופתע " למה מה קרה שדניאל לא יכולה לבוא היום ".
שריי דפקה לו חיוך מפלרטט " אז זהו שהיא לא תהיה כל השבוע ככה שאתה תקוע איתי עד סוף הצילומים "היא אמרה בעודה מתקרבת לכיוונו .
עומר התעצבן הוא יצא מהחדר וניגש לברי המפיק הראשי " ברי אני חייב לעוף נפל עליי משהוא דחוף, וגם ככה יש לי רק שתי צ'נות היום ".
ברי התפלא " אני לא מבין מה קרה ?"
תומר הסתובב לכיוון הדלת של הסט " אני יסביר לך אחרכך ".
הוא הרים את הפלאפון וצלצל לרון " אחי אני חייב שתסמס לי עכשיו , מה הכתובת של דניאל ".
רון התפלא " מה קרה " הוא שאל מופתע .
עומר נהפך חסר סבלנות " פשוט שלח אני יסביר לך אחרכך " אמר וניתק את הפלאפון בעודו נכנס לרכב.
אחרי 5 דקות רון שלח את הכתובת לעומר , הוא שם את הכתובת בגי פי אס ונסע לכיוון הבית שלה .
הוא נכנס לשכונה קטנה בתל אביב , לא מהשכונות שהיה רגיל להיות בהם , לא שכונת עוני אבל גם לא שכונת פאר .
הבית של דניאל מוקף בגדר לבנה , ואחריה היו שני מדרגות קטנות שהובילו לדלת ביתה .
אפשר היה לראות שזהו בית מטופח ויפה בניגוד לשאר הבתים בשכונה .
הוא דפק בדלת ועמד מחכה בחוסר סבלנות ,.
דניאל שבדיוק יצאה מהמקלחת , שמע את הדפיקות בדלת והייתה מופתעת , מי זה יכול להיות לעזאזל " רק שנייה ". היא אמרה בקול ומהר לבשה חצאית שהייתה מונחת על המיטה ושלפה חולצת פיג'מה מהארון .
" פתוח " היא אמרה ועומר מבלי לחשוב פעמים פתח את הדלת ונכנס לדירה .
דניאל הייתה מופתעת ואדומה " עומר מה אתה עושה כאן ?" היא שאלה בקול צרוד .
עומר נעמד מולה , מנסה לשחזר את כל המילים שרצה לומר לה והתערבבו לו בראש בזמן הנסיעה אל ביתה " אני באתי כדי להבין מה לעזאזל הקטע שלך ?".
דניאל הייתה מופתעת " אני לא מבינה מה אתה רוצה , אתה לא אמור להיות עכשיו בצילומים ?"
עומר העביר יד על הראש שלו בעצבים מתהלך בחדר " את משגעת אותי, בהתחלה באת בגישה של שנאה כלפי ולא הבנתי מה את רוצה , אחרכך התחלתי להבין למה את מתכוונת והשתדלתי בשבילך , להגיע בזמן ולעבוד יותר במרץ , אחרכך אנחנו ממש מסתדרים והכל צחוקים וחברי ויוצאים והכול הכי טוב וזה נראה כאילו יש כימייה ושהכול זורם וטוב בנינו בזמן שאני מנסה לכבד אותך כמה שאפשר שומר מרחק לא נוגע , ואז את נפגשת עם הארוס שלך באותו הערב מה שגורם לכך שהכול נהרס , ואז אנחנו לא מסתדרים והכול חראא , ואז את מנשקת אותי, את נישקת אותי לא אני התחלתי עם זה ! שלא תביני אותי לא נכון אני מאוד שמח שעשית את זה אבל אחרכך את בורחת , הבנתי את הפואנטה שאת צריכה זמן לעצמך ולכן לא באתי אחרייך, אבל ראבק בואי בבוקר נדבר , במקום זה את מתפטרת , אני לא מבין את רוצה אותי או לא , ממני כבר הוצאת אתמול בלילה שאני רוצה אותך , עם לא פשוט תגידי לא ! אבל בלי משחקים."
דניאל עמדה מולו המומה וחסרת מילים " זה לא כזה פשוט כמו שאתה חושב "
עומר הביט בה לא מבין " מה לא פשוט את רוצה אותי או לא , את כל העסקה מחויבות זוגיות הכל בלי משחקים ".
דניאל האדימה ואמרה בקול " זה לא משנה עם אני רוצה או לא אתה לא מבין ."


תגובות (4)

אעאעא תמשיכייי

12/08/2015 00:26

חחח מחר

12/08/2015 00:35

ואוווו מהמםם אני מחכה כבר להמשךך♥

12/08/2015 00:43

תודהההה חח זה לוקח זמן לכתוב

12/08/2015 00:44
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך