סוואגית סלינטור
אני לא אוהבת כל כך את הסיגנון של הסיפורים שלי אני ימשיך אותם אבל אני יוסיף עוד אחדאיזה אתגר בישבילי אה ?;)

הערס שהיתאהבתי בו הקדמה והווווווווו הסיפור השיבעים שלי

סוואגית סלינטור 26/09/2013 1750 צפיות 8 תגובות
אני לא אוהבת כל כך את הסיגנון של הסיפורים שלי אני ימשיך אותם אבל אני יוסיף עוד אחדאיזה אתגר בישבילי אה ?;)

היי אנשים קוראים לי דני (דניאל) בוזלגו בת 16 עולה לי שיער שחור ארוך קצוות צבועות בכחול ותכלת (קצה קצה תכלת לפני כחול מגניב רצח) חלק עם למטה ואז בקבוקים, עיינים כחולות אפורות בהירות 1.61 צריכה תמיד עקבים עגיל בטבור אליקס ועגילים רגילים וחור שני קעוקע על הכתף של המשפט never give up בכתב מיוחד בשחור בוהק כזה.
כובעי סוואג אהבת חיי וגם אח שלי הגדול אבי (אביאל) שומר עליי תמיד לפעמים קצת יותר מידי… אבל מאוהבת לו בצורה. יש לי ידי הכי טוב סליחה חבר הכי טוב לירן טורנטו נסיך חתיך שלי עליו ניכתב המשפט 'חתיך אש מגיל שש' חחחחחחחח סתם סתם אבל הוא פשוט הורס בלונידני שלי מארניס עיינים כחולות ירוקות שרירי גבוהה סטציונר וערס אין ערסים שהוד השרון לפחות זה חולשה טוב מקווה שגם בתל אביב למרות שיש מצב שבתל אביב הם ערסים צעצוע אבל אין לדעת אה שכחתי לספר לכם אני עוברת מהוד השרון לתל אביב לא מכירה שם אף אחד נקווה שהכל יסתדר אז ככה הורים אמא טפו עליה התחלנו יפה למה להרוס טוב שנטשה אותי ברגע שנולדתי בבית חולים אבל אין על אבא כפרה עליו מנהל חברה מצליחה אז ככה שהוא לא הרבה בבית אזהבית רק שלי ושל אבי מנצלים את זה בטירוף וילה ענקית ובתל אביב היא אמורה להיות יותר גדולה אז החיים יפים אתם חושבי לא ממש. למה אתם בטח שואלים שכחתם משהו מה אם אהבה אין היו לי שני קשרים רציניים שניהם בגדו בי בגלל זה גם אני לי חברות בנות שתי החברות הכי טובות שלי בגדו בי כל אחת אם חבר אחר ואפילו לא ניסו להיתנצל אףצפעם לא אהבתי ביטויים חוץ מהביטוי הכי נכון שקיים חברות נשים זה כמו שק נחשים נקווה ששם אני יסתדר יותר טוב אם הבנות טוב הכל יכול לקרות מקום חדש אנשים חדשים.
מרוקאית שלמה אם ביטחון בשמיים ככה החיים על תעצבנו אותי אם לא סופכם מר.
אבי (אביאל) בוזלגו בן 17 עולה לי"א שיער חום כהה כהה כמעט שחור מארניס ר עיינים כחולות ירוקות 1.70+עגיל בגבה וקעקוע של עקרב על הכתף.
קוביות קביות מוטגיסט אחושרמוטה קראתם לי רק אם יש מסיבה, סיגריות,נרגילה,אלכוהול ובנות כוסיות זורמות או במילים אחרות זונות כן מזיין וזורק אין חברה ואני לא מהסטציונרים ששברו להם תלב פשוט מחכה לאחת ושתגיע תהיה מלכה. ומרקואי שלם וגאה אנשים.
אחותי הקטנה דני כל החיים שלי מישהו פוגע בה הוא מת מישהו גורם לה לבכות הוא מת מישהו נוגע בה על יתר המותר והאסור אני הורג בייסורים ואז מחייה אותו בשביל להרוג אותו עוד פעם אנחנו עוברים מהוד השרון לתל אביב נקווה שברוך השם הכל יהיה טוב.
נוי אלמקיים בת 16 עולה לי' מתל אביב שיער בלונדיני חלק ארוך עיינים ירוקות חמות דבש אליקס ובטוב אין אח שלי לא מרשה לי לעשות אוף :(.
נחמדה מצחיקה מתחברת בקלות מעשנת ושותה קצת משתדלת שלא כי אח שלי לא יודע ועדיף שלא ידע אחרת יתחרפן תצורה.
רוי אלמקיים בן 17 עולה לי"א שיער בלונדיני מארניס עיניים ירוקות כחולות גבוהה שרירי אוהב לעשות בעיות הכי כיף בעולם מזלזל בלימודים בשיט ערס סטציונר שותה מעשן חולה מסיבות אין מסיבה שקיימת שלא הייתי בה שמעתי חבר טוב שלי מהוד השרון עובר לפה אם אחותו בטח היא כוסית אש אבל לא נודעים באחות של חבר נו בסופו של דבר יש מצב אני יזיין אותה לא נורא.
אחותי על החיים שלי אבא אין בכלא אמא שלי כפרה עליה מרוקאי שלם אני אז על תעצבנו אותי .
נתנאל גולן בן 17 עולה לי"א שיער חום בהיר רצח מארניס עייינים חומות חולה מסיבות ער סטציונר חתיך הורס שותה ומעשן.
עלמה בן יהודה בת 16 עולה לי' מתל אביב שיער חום כהה עיינים כחולות גובה ממוצע לא שמנה ולא רזה סבבה חולה מסיבות.
מתן מנור בן 17 עולה לי"א ג'ינגי עם עיינים ירוקולת אבל לא מהג'ינגים המכוערים מהג'ינגים ההורסים תבריאות גבוהה עם קוביות ערס סטציונר חולה מסיבות שתייה עישון וכמובן בנות ;)


תגובות (8)

תמשיכי אבל לא הבנתי ״ אין ערסים שהוד השרון לפחות זה חולשה ״ לא הבנתי

26/09/2013 15:19

מהממממממממם תמשיכי!!!!!!

26/09/2013 15:36

זה מושלם תמשיכייי……

26/09/2013 15:45

זה מושלם תמשיכייי……

26/09/2013 15:45

תמשייכיייי !! ♥

26/09/2013 16:24

היתכוונתי ל-"אין ערים זה חולשה לפחות בהוד השרון"

27/09/2013 02:16

איזה יפהה תתחילייי

27/09/2013 02:33

זה יפה, אבל את חייבת להקפיד יותר על סימני פיסוק ועל שגיאות כתיב.

03/10/2013 03:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך