הערס שהיתאהבתי בו פרק 11

סוואגית סלינטור 19/10/2013 1280 צפיות 6 תגובות

מישהו בא והוריד לי את האוזניות . אני לא מאמינה שזה הוא… "מה אתה עושה פה?"שאלתי אותו "אני גר פה"אמר לי והמילים היתהדדו בראשי גר פה …
___________________________________________________________________
"מה?"שאלתי בליחה זה היה הוא אחרי כל הזמן הזה… אחרי כל הזמן שלקח לי להיתגבר עליו זה היה עידן האקס שלי דמעות מילאו את עיניי וצרבו את גרוני . אני בחיים לא ישכח שגיליתי שהוא בוגד בי ,זו גם הפעם האחרונה שראיתי אותו…
~פלאשבק~
יואו איך היתגעגעתי לעידן הוא לא יודע שאני באה זאת הפתעה. אחרי כמה דקות הגעתי לביתו אמא שלו פתחה לי ועליתי לחדרו ניכנסתי והייתי בשוק הוא היה במיטה ערום עם … עם מישהי שהיא לא אני שהיא החברה הכי טובה שלי ,ירדה לי דמעה בוגדנית שניסיתי להחזיק בעיניי "דני…"הוא אמר אפילו להיסתכל בעיניו לא יכולתי יותר אז פשוט יצאתי מביתו בריצה עם עיניים מלאות דמעות.
~סוף פלאשבק~
"דני אני מצטער אני אוהב אותך בבקשה תיסלחי לי"אמר לי בקול שנישמע מדבר אמת אבל פעם בוגד, תמיד בוגד… "אני היתגברתי עליך כבר ממזמן "אמרתי לו בקול הכי קר שיכול להיות והלכתי שהדמעות מתחילות לזרום כמו נהר ללא סוף.
~נקודת מבט עידן~
ראיתי אותה יפה כמו תמיד בכל זמן הזה שלא הייתי איתה הבנתי כמה אני אוהב אותה. לא משנה עם מי הייתי תמיד אבל תמיד היא הייתה ותהיה חרוטה בליבי אף פעם לא סלחתי לעצמי על זה שבגדתי בה על זה שהרסתי אותה ששברתי לה את הלב למילון רסיסים שלא בטוח אפשר לחבר …
היתקדמתי עליה והורדתי את האוזניות שלה . היא היסתכלה עליי במבט לא מאמין "מה אתה עושה פה?"שאלה היא נישארה יפה כמו תמיד. פני פניה לא הישתנו אפילו לא מעט.
"אני גר פה"אמרתי לה ופניה היו מלאות בכאב כמה שלה היה קשה ועצוב אני שמחתי יש לי אולי היזדמנות להחזיר את הגלגל לאחור להחזיר אליי את הבחורה היחידה שאי פעם אהבתי ,ושאי פעם אוהב.
~מקודת מבט אביאל~
"אה ינקבות"אמרי שהיתיישבתי לידם במחששה "אה גבר"אמר רוי "מה קורה?"שאל אותי "הכל טוב מה איתכם?"שאלתי אותו "טוב"אמר לי המשכנו לעשן לעשות צחוקים עד שמתן הגיע "תגידו שמעתם על הילד החדש?"שאל אותנו "שו ילד חדש"אמר לי "עידן כחלון"אמר לי הייתי בשוק זה האקס של דני ישר קמתי ורצתי לחפש אותה כי יש לי תחושה שהיא כבר יודעת החבר'ה לא הבינו לאן אני הולך "אני יסביר אחר כך" צעקתי להם והלכתי לחפש את דני .
שמעתי קולות של בכי משרותי הנשים לא היה לי אכפת ניכנסתי ופתחתי את הדלת והיא הייתה שם על הרצפה בוכה ולא מפסיקה "יפה שלי"אמרתי לה וחיבקתי אותו "הוא פה אבי הוא פה"אמרה לי מרשה לעצמה להיתפרק בחזה שלי "הכל בסדר תיתעלמי ממנו . הוא לא שווה אף דמעה שלך"אמרתי ובחלק האחרון ניגבתי לה את הדמעות עם האגודל שלי היא חייכה חיוך קטן אז עם הידיים הפכתי אותו לגדול ויפה. היא צחקה וחייכה לבד , "עכשיו תנגבי את הדמעות תנגבי את הדבר השחור הזה שנמרח לך בעין_"אמרתי והיא קטעה אותי "איילינר" אמרה "פסדר ותצאי עם ראש מורם שאומר שלא אכפת לך ממנו ושימי עליו זין אוקיי?"שאלתי אותה "אוקיי תודה אבי"אמרה ויבקה אותי.
~נקדות מבט דני~
עשיתי מה שאביאל אמר ויצאתי בדרך ראיתי אותו וכמה בנות נימרחו עליו לא דני את לא תבכי את אמרת לאביאל שלא תביכי אז זה מה שיקרה פתאום בא משהו וחיבק אותי מאחורה היסתובבתי וראיתי את אביאל "היי"אמרתי לו שהיסתובבתי עליו "את איתי ואם חברים שלי בהפסקה ועכשיו לכיתה"אמר לי "בתנאי שגם אתה הולםך לכיתה"אמרתי לו "טובבבבבבב"הוא אמר נתן לי נשיקה בלחי והלך.
ניכנסתי לכיתה היתיישבתי בסוף והייתי שקועה במחשבות על כל מה שקורה ל בזמן האחרון על מה אני מרגישה לעידן ומה אני לא. איך אני מרגישה עם מה שקרה ללירן… פשוט הכל "גברת בוזלגו!!"צעק עליי המורה "מה אתה צועק שונאת צעקות במיוחד על הבוקר"אמרתי לו בעצבים "זהו זה. נמאס לי את באה איתי לחנכת שלך"אמר ומשך אותי איתו שיט המחכנת שלי בכיתה של אביאל הוא ירצח אותי.


תגובות (6)

מושלםם

20/10/2013 04:32

תמשיכי שלמותתת

20/10/2013 05:17

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

20/10/2013 07:15

מדהים תמשיכי

20/10/2013 07:28

תמשייכייי

20/10/2013 11:39

אוי מי גוווש תמשייכי !

20/10/2013 12:06
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך