הערס שהיתאהבתי בו פרק 3

סוואגית סלינטור 28/09/2013 1204 צפיות 8 תגובות

"לא אבל יש מצב שכחתי למרות שיופי כמו שלך לא הייתי שוכח"אמר התחלתי ללכת והוא הלך לידי "רק מכיר כבר מתחיל?"שאלתי אותו "זה האופי נשמה אמר לי "צריכה ללכת"אמרתי לו והלכתי "בהצלחה וקוראים לי מתן"צעק לי היסתובבתי אליו וחייכתי והמשכתי ללכת אחורה הוא קרץ עליי והלך היסתובבתיו ואז היתנגשתי בעוד מישהו בואנה מה יש לי מזה המזל הנאחס הזה נפלתי רק שהפעם הוא תפס אותי…
____________________________________________________________________
הוא היה חתיך עוש יותר הוא היה בלונדיני עם עיניים כחולות ירוקות גבוהה "אממ"אמרתי מובכת "אוי סליחה את בסדר?"שאל אותי עם חיוך יפהפייה בוחן אותי וגם אני אותו "כן תודה וסליחה לא היסתכלתי לאן אני הולכת"אמרתי בחיוך.
~נקודת מבט רוי~
"רוי קום"שמעתי את הקול של נוי אחותי "בוקר טוב נסיכה "אמרתי לה ונישקתי אותה במצח היא חייכה ויצאה מהחדר.היסתובבתי וראיתי מישהי לידי אה עוד זיון חיה זאתי במיטה ממה שאני זוכר איך קראו לה נו … אה כן מאיה "מאיה קומי"הערתי אותה "על תדאג אני הולכת"אמרה יפה יש לה ניסיון ניכנסתי להיתקלח הייתי מסריח ברמות.
יצאתי לבשתי ברמודה ג'ינס כחול(צבע ג'ינס רגיל) חולצת בצפר לבנה בושם וואן מיליון נייק שחורות קוצים היסתכלתי במראה אין אני חתיך אין פלא שאין אחת שלא רוצה אותי קרצתי לעצמי לקחתי תתיק וירדתי למטה לא ראיתי את אמא או את אחותי אבא שלי אף פעם לא עובד גר אם חברה שלו שאני יכול לצאת איתה מרוב שהיא קטינה חחח ראיתי פתק 'רוי אני מתחילה לפניך אז כבר יצאתי אוהבת נוי' כפרה עליה לקחתי תסנדוויץ שתיתי קפה שחור ויצאתי צילצל לי הטלפון "הלו"עניתי "איפה אתה יכוסית?" זה היה אבי נשמה הילד הזה "מה יזבל אתה כבר בבצפר?"שאלתי אותו "כן מה אני מחפש את אחותי יצאה עם בוקסר , שאני אתפוס אותה"הוא אמר וצחקתי "אווו סוף סוף מישהו שמבין אותי יאללה אתה עם החבר'ה במחששה?"שאלתי אותו "כן יחרא בוא כבר"אמר "בדרך"אמרתי וניתקתי הלכתי הייתי על הפייסבוק ופתאום ניתקעתי במישהי בואנה כוסית אש הייתי מהופנט ממנה גם היא לא אמרה כלום "אממ"היא אמרה אחרי כמה דקה שבהינו אחד בשני "אוי סליחה את בסדר?"שאלתי אותה וחייכתי ממתי אני כזה נחמד לבנות בחנתי אותה ושמתי לב שגם היא אותי "כן תודה וסליחה לא היסתכלתי לאן אני הולכת"אמרה וחייכה אליוסטור איזה חיוך יפה "יש לך חיוך יפה"אמרתי לה והיא הסמיקה "תודה גמלך"אמרה ושנינו צחקנו "את חדשה נכון לא הייתי שוכח בחורה כזאת יפה ואגב אני רוי"אמרתי לה "כן אני חדשה ואני דניאל אבל כלם קוראים לי דני"אמרה לי "מאיפה באת עלינו"שאלתי אותה היא גיחכה "הוד השרון"אמרה לי "רגע יש לך אח גדול?"שאלתי אותה לא בבקשה שהיא לא אחות של אביאל "כן אביאל זה אח שלי"אמרה בליגלוג עולם אכזר "אה מכיר אותו חבר שלי אני בדיוק בדרך אליו"אמרתי לה "טוב אני לא אעכב אותך ביי"אמרה והלכה אנחנו כל כך תראה עוד פעם רגע למה כל כך אכפת לי להיפגד איתה שו די אני יעזוב את זה החבר'ה מחכים לי. הגעתי למחששה וראיתי את כל החבר'ה "יזבל שנים עברו"אמרתי וחיבקתי את אבי חיבוק של גברים כע אני לא איזה נקבה "מה קורה איתך מיליון שנה לא היתראנו"אמר לי "אתה יודע חיים מזיינים שותים מעשנים ברגיל"אמרתי לו "לא השתנת יזבל"אמר לי "גם אתה ינקבה אה ופגשתי את אחותך"אמרתי לו שהיתיישבנו "אפילו על תחשוב על זה"אמר לי "ברור שלא"למרות שאולי בהתחלה רציתי להשכיב אותה אבל עכשיו פשוט באלי להיות איתה….


תגובות (8)

תמשיכי

28/09/2013 10:03

מהממממממם תמשיכי!!!!!!

28/09/2013 10:12

מושלםם

28/09/2013 10:30

תמשיכי מושלם!!!!

28/09/2013 11:05

משולם תמשיכי! (:

28/09/2013 12:09

זה קסום בעיניי

28/09/2013 12:34

מושלם תמשייכיי

29/09/2013 03:35

מדהיםם תמשיכיי ! ♥

29/09/2013 07:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך