סוואגית סלינטור
8 תגובות ממשיכה *פיקה - נשיקה קטנה למי שלא יודעת

הערס שהיתאהבתי בו פרק 4

סוואגית סלינטור 28/09/2013 1259 צפיות 3 תגובות
8 תגובות ממשיכה *פיקה - נשיקה קטנה למי שלא יודעת

הגעתי למחששה וראיתי את כל החבר'ה "יזבל שנים עברו"אמרתי וחיבקתי את אבי חיבוק של גברים כע אני לא איזה נקבה "מה קורה איתך מיליון שנה לא היתראנו"אמר לי "אתה יודע חיים מזיינים שותים מעשנים ברגיל"אמרתי לו "לא השתנת יזבל"אמר לי "גם אתה ינקבה אה ופגשתי את אחותך"אמרתי לו שהיתיישבנו "אפילו על תחשוב על זה"אמר לי "ברור שלא"למרות שאולי בהתחלה רציתי להשכיב אותה אבל עכשיו פשוט באלי להיות איתה….
___________________________________________________________________
~נקודת מבט דני~
המשכתי ללכת למזכירות אני לא יכולה להפסיק לחשוב עליו הוא היה מושלם אבל הוא חבר של אח שלי אז ממש אין סיכוי אח שלי אפילו לא יודע שהיו לי חברים אז אם אני יצא אם חבר שלו זה יהיה
ה-ס-ו-ף שלי.
"שלום את בטח דניאל התלמידה החדשה"אמרה המזכירה שהגעתי למזכירות "כן אבל תיקראי לי דני" אמרתי לה בחיוך והיא גם חייכה עליי "אוקיי, דניא את בכיתה י'4 היא בבנין האמצעי קומה שנייה משמאל,זאת מערכת השעות שלך והמורה שלך זאת אילנה (שם של מורה תזרמו)" אמרה לי והביאה לי דף עם המערכת "אוקיי תודה" אמרתי לה בחיוך ויצאתי מהמזכירות לאיפה שהיא אמרה לי הגעתי באיחור לא נורא חפיף ניכנסתי לכיתה וכולם דפקו לי מבטים שמעתי לחשושים כמו ראיתם את החדשה שווה כלבה זונה ? היא תגנוב לי את הבר? נראית נחמדה באלי לזיין אותה וגיחכתי לעצמי "את התלמידה החדשה למה איחרת?"שאלה אותי המורה אין לי עצבים עליה "כי הייתי במזכירות אפשר לעבור?"שאלתי אותה ושמעתי גיחוכים ראיתי שהיא מתאפקת לא להיתפוצץ מעצבים "אוקיי, כיתה זאת דניאל"אמרה "דני"קטעתי אותה "טוב דני והיא תלמידה חדשה מהוד השרון דניאל את יכולה לשבת ליד…אמ ליד רון"אמרה לי והצביעה על ילד בואנה נראה ערס אבל חתיך חייכתי עליו הוא חייך עליי וקרץ לי עם חיוך פלרטטני זה היה ברור נו טוב.
!!סטופ!!
רון- שיער חום בהיר בהיר נוטה לבלונד מארניס עיינים ירוקות אפורות גבוהה קוביות עגיל בגבה קעקוע על החזה
!המשך!
היתיישבתי לידו "היי"הוא לחש לי "היי"עניתי לו "רון אבוחבוט"אמר לי והושיט לי יד ללחוץ אותה "דניאל בולגו אבל תקרא לי דני"לחשתי ולחצתי לו את היד "רון ודניאל צאו מהכיתה עכשיו!!"צעקה המורה בעצבים "בכיף"אני ורוי אמרנו ביחד ויצאנו מהכיתה, היתיישבנו על ספסל. "מה על היום הראשון עושה בעיות"אמר לי "מה לעשות הרגל"אמרתי לו וצחקנו "אז דני מאיפה את?"שאל אותי רון "הוד השרון"עניתי לו "אתה לא נראה בן 16 "כי אני לא קיבלתי עונש שנה שעברה שבועיים ראשונים אני תקוע ב-י' אני בכלל בי"א"אמר לי "אה אתה באמת נראה יותר ביכוון השבע עשרה"אמרתי לו "מאיפה את יודעת איך ניראים בנים בני 17?"שאל אותי וקרץ "ואוו אוקיי תוציא את המחשבה הזאת מהראש אני לא זונה פשוט יש לי אח גדול בן 17 והחברים שלו הרבה אצלנו אז אני יודעת"אמרתי לו "אההההההההה אז תגידי מה השם?"שאל אותי "אביאל בוזלגו"אמרתי לו "אה הנשמה פה בואנה איזה כיתה הוא?"שאל אותי "אממ.. הוא אמר לי נו… אה כן כיתה י"א5"יאללה בואי"אמר לי "נראלך?! אם אח שלי ידע שהוציאו אותי זה הסוף שלי"אמרתי לו "טוב אח שלך באמת מפחיד נתראה כבר"אמר ונתן לי *פיקה
~נקודת מבט רון~
הגעתי לכיתה. "אהלן באתי לקחת את אביאל בוזלגו"אמרתי "הוציאו אותו"אמר ילד "מתאים לחרא הזה"אמרתי וצחקתי "תהינו חבר'ה"אמרתי ובאתי ללכת "ולמה אתה לא בכיתה אדון אבוחבוט?"שאל המורה "הוציוא אותי ועוד תלמידה"אמרתי לו בחיוך גאה "מי?"שאל אותי "דניאל בוזלגו"אמרתי לו "אות של אבי?"שאל אותי "כן אם לא יך אני אמור לדעת איפה הוא לומד טוב להית'"אמרתי ויצאתי מהכיתה להכתי למחששה וראיתי את כל החבר'ה "יחרא מזה חוזר ולא אומר לי כלום"אמרתי לאבי והיתחבקנו (של גברים כע) "מה אבל איך ידעת על דאג פשוט רציתי שזאת תהיה הפתה"אמרתי לו "אחותך כוסית אש"אמרתי לו הדלקתי סיגרייה והיתיישבתי במקום "מה?"הוא שאל לא מבין "אחותך יושבת לידי והוציאו אותנו"שיט הוא לא אמור לדעת את זה "הוציאו אותה?!!"הוא שאל בעצבים והלך שיט היא תהרוג אותי.


תגובות (3)

ממש יפה תמשיכיי ♥

30/09/2013 04:53

מושלםם

18/10/2013 04:14

מושלםם

18/10/2013 04:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך