בגלל שזה פרק יחסית ארוך אז 5 תגובות וממשיכה...

הערס שכבש אותי-פרק 4

18/08/2013 934 צפיות 8 תגובות
בגלל שזה פרק יחסית ארוך אז 5 תגובות וממשיכה...

"את יכולה לשבת ליד…מאי…" חייכתי והלכתי להתיישב ליד מאי…השיעור התחיל לא הקשבתי כל כך…שיעור על חוקי בית הספר….בינתיים סקרתי את ילדי הכיתה ואז ראיתי שאיזה אחד בוהה בי…חייכתי אליו ואז הוא קלט שאני רואה שהוא בוהה בי והוא חייך חזרה…הוא נראה בסדר לא יותר מזה…היה צלצול והפסקה ואז מאי אמרה לי:"בואי אני יראה לך איפה אנחנו תמיד יושבים…"
הלכתי אחריה למי מקום כזה עם גינה וספסלים וישבנו שם עם כל החברות של מאי וזה ודיברתי איתם קצת ואז איזה אחת אמרה:"שמעתן איזה ילדה חדשה העיפה ללירון בעיטה לב****!!"
אני:"כן זה היה דיי כיף" ואז כולן צרחו "מה?!?!"איזה אחת מבניהן אמרה:"את זאת שהעפת לו בעיטה?!?!"
אני:"כן מה הבעיה?" מאי:"הוא סטוציונר כזה שמפתה בנות וזורק אותן…אף אחת לא אמרה לו לא ואף את לא העיזה להגיד לו משו שלא נדבר על לבעוט בו בכלל!!!את הראשונה שעשתה את זה…אוי ורק דיברנו על הדבע…" ואז מאי הצביעה על משו מאחורי אני הסתובבתי וראיתי אותו בוהה בי..'אוי לא' חשבתי לעצמי…

ואז הוא התקרב והתחיל לדבר איתי…
הוא:"את יודעת שלא מרביצים לאנשים שאת לא מכירה…" הוא אמר וחייך…
אני:"אתה יודע יש לי שם ואצלי כן מרביצים לאנשים שאני לא מכירה במיוחד לאלה שבוהים בי בלי הפסקה" וחייכתי אליו חיוך ציני…
הוא:"טוב אז אולי תגידי לי את השם שלך ונוכל להכיר אחד את השניה יותר טוב היום בשש?"
אני:"דבר ראשון קוראים לי רוני דבר שני….לא."ואז הוא עשה כזה פרצוף שלא מבין מה קרה עכשיו ואני הלכתי משם ואז הוא תפש אותי ביד וסובב אותי אליו…
אני:"תעזוב אותי יא מפגר!!!"
הוא:"מה את אמרת עכשיו?"
אני:"אמרתי שתעזוב לי את היד!!!"
הוא:"לא.לפני זה…"
אני:"אמרתי…לא!אני לא רוצה להכיר אותך יותר טוב!עכשיו תעזוב לי את היד!!!"
הוא:"אה טוב סליחה…"
והלכתי לשם ואז מאי באה אחרי…
מאי:"יפה לך!!!את הראשונה שאומרת לו לא…"
אני:"הגיע הזמן שמישהי תעמיד אותו במקום לא?"
מאי:"כן נכון" אמרה וצחקה קצת..היה צלצול וכולם נכנסו לכיתות…


תגובות (8)

אווווווווווווווווווווווווווווווווו תמשיכי

18/08/2013 16:13

המשךךךך!!! עכשיוו!!

18/08/2013 16:19

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

18/08/2013 16:29

אווווווווו מכות מכות מכות!!!! חחחח סתם סתם סתם תמשיכי :)

18/08/2013 16:29

מושלם

18/08/2013 16:40

תמשיכי

18/08/2013 18:56

מהמממממם תמשיכי!!!!!!!

19/08/2013 02:05
LOL LOL

תמשיכייי

19/08/2013 03:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך