♥ Dandi ♥
כל תגובה מתקבלת ברוח טובה :)

הפחד להתאהב – פרק 10 – זאק ה'נחמד'

♥ Dandi ♥ 25/08/2014 1428 צפיות 3 תגובות
כל תגובה מתקבלת ברוח טובה :)

-נקודת מבט זאק-
טוב… נו מתי היא תבוא כבר? חשבתי לעצמי כשאני יושב בכיתה לחוץ..
אני רוצה כבר להגיד לה שאני אוהב אותה, וש… היא תחייך את החיוך הקטן הזה עם הגומות הקטנטנות האלה שלה… אני פשוט… מאוהב קוראים לזה?

-חזרה לנקודת מבט אליס-
אני וסטיבן הלכנו למסדרון, וכשהגענו לכיתה שלי, הוא אמר בנינוחות:"טוב אז.. אני אלך, רק קודם.. נשיקה" וחייך.
"אין בעיה.." אמרתי לו והתנשקנו בדיוק בכניסה לכיתה, משום מה הוא משך אותי לשם וזה יצא ככה. הוא חייך ואמר:"יום טוב שיהיה לך נסיכה שלי" והפריח לי נשיקה באוויר כשהוא מתרחק.
נכנסתי לכיתה, וראיתי את זאק עומד מולי, מבוהל, כאילו ראה חייזר, ורצתי אליו.

-נקודת מבט סטיבן-
הלכנו מחובקים במסדרון, וזה כאילו אלוהים הוא החבר הכי טוב שלי, או יותר נכון השפוט שלי.
עצרנו ליד הכיתה שלה, והתנשקנו. גררתי אותה בנשיקה ישר לכניסה של כיתתה, כדי שזאק ה'נחמד', יבין שהיא כבר לא פנויה, אני ידעתי שהוא אוהב אותה, אבל בכל זאת.. היא בחרה בי! לא?

-נקודת מבט זאק-
הם.. הם.. התנשקו? אני לא מאמין.. חשבתי שהכול ילך חלק, ו.. רק אתמול היא הייתה.. פנויה? עמדתי מולה, ולא ידעתי מה לעשות…

-נקודת מבט אליס-
"אתה בסדר?" שאלתי אותו מבוהלת ולחוצה.
"כן.. אני.." אמר והעביר את היד על העורף שלו "לא מרגיש טוב כל כ.." וכניסה רועשת של ג'ולי קטעה אותו, וכל המבטים עברו אליה:"בוקר טוב לכולם! זאק! זאק שלי!!" היא צרחה,
ורצה לזאק, חיבקה ונישקה אותו. מאז שהיא נהייתה חברה שלו, היא ממש מגעילה!
"היי ג'ולי.." מילמלתי. ולא הייתה תשובה. קצת נעלבתי, אז הלכתי לשבת בקצה הכיתה, לבד. עד שהרגשתי מגע נעים בכתף, והסתובבתי, ושמחתי לגלות שזו סנדי, שהייתה עם פרצוף נעלב, כמוני:"היי, ג'ולי?"
"כן.." מילמלתי.
"טוב.. לפחות יש לנו אחת את השנייה…" היא אמרה.
"לגמרי.." וחייכתי אליה.

-נקודת מבט זאק-
ראיתי מבעד לחיבוק המעצבן של ג'ולי, את אליס, מתרחקת.. "למה את עושה לה את זה?" שאלתי באנחה.
"את מה?" היא שאלה בתמימות.
"את זה…" אמרתי "מתעלמת ממנה, קופצת עליי בנשיקות וחיבוקים מולה.. למה?".
"אני לא עושה לה כלום, תאמין לי." היא אמרה וחייכה.
"טוב.." האמנתי לה בחשש.

-חזרה לאליס- (לא כתבתי נקודת מבט כי אינלי כוח לכתוב את זה.. וותרו לי ^.^)
"ספרי לי הכול עכשיו!" שמעתי קול מתלהב מבעד לשירים של ריהאנה. הרמתי את הראש, וזאת הייתה מלאני:"מה? מה הכול?"
"עלייך ועל סטיבן.." היא אמרה בחיוך קטנטן "כל הכיתה כבר יודעת עליכם!"
"נו טוב…" אמרתי בחיוך כי מלאני טיפה עודדה אותי "אז נכנס.."
"אפ אפ אפ!" היא אמרה "תספרי לי את זה בפרטיות! סנדי לכי.."
מה? למה?" שאלתי ולא הספקתי אפילו לסמן לה שתחזור.
"תקשיבי לי טוב חתיכת בוגדת עלובה" היא אמרה בקול מגעיל והופתעתי "לא אמרתי לך מההתחלה שמי שתיגע לי בזאק או תשקר לי עליו תיכחד? אז את מבחינתי, איך אומרים? נכחדת! אני רוצה לדעת אם ידעת שג'ולי דלוקה עליו!"
"אני לא.."
"תגידי לי!" היא קטעה אותי בקול קשוח "כן? או לא?!"
"כן.." מילמלתי.
"טוב, אז את עוד תקבלי את העונש שלך! אוי מה מחכה לך…" היא אמרה והתרחקה.
סנדי ישר רצה אליי ושאלה בלחץ:"נו נו מה יש?"
"כלום" שיקרתי "סתם עצבנית בגלל … משהו משפחתי.."

תגובות וממשיכה ♥
תודה לכל קוראי וקוראות הסיפור שלי ♥ תמשיכו להגיב , לקרוא, ולשמח אותי עם התגובות ♥.♥


תגובות (3)

הסיפור יפה ומעניין:) יש כמה טעויות, אך בסך הכל מהמם!

25/08/2014 12:30

תמשיכי עוד :)

25/08/2014 16:01

תגידי את יכולה לכתוב שני פרקים ביום אחד,זה מסקרן…

25/08/2014 21:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך