♥ Dandi ♥
בבקשה תגיבו :( אין תגובות בזמן האחרון וזה ממש מבאס :/ מחכה לתגובות, ואם אין אז... ביי ביי לסיפור.

הפחד להתאהב – פרק 18 – רכבת הרים

♥ Dandi ♥ 29/09/2014 1119 צפיות 3 תגובות
בבקשה תגיבו :( אין תגובות בזמן האחרון וזה ממש מבאס :/ מחכה לתגובות, ואם אין אז... ביי ביי לסיפור.

*חזרה לאותו היום…*
-נ.מ. אליס-
חיפשתי וחיפשתי את זאק. לא מצאתי אותו, ונלחצתי.
התחלתי להקיף את בית הספר מחדש בפעם הרביעית בערך, ולפתע ראיתי אותו שוכב על הדשא.
חייכתי חיוך קטן, ורצתי אליו. "זאק.." ניערתי אותו בעדינות "חכה עוד קצת ואני אהיה שלך.." לחשתי לו לפתע באוזן, והוא קם במהירות שבחיים לא ראיתי מישהו קם משינה"מה?!" הוא היה מופתע.
"אני עוד צריכה קצת זמן, ו… זהו. אני אהיה שלך ו.. זהו." אמרתי, קמתי, והלכתי משם בחיוך.
-נ.מ. זאק-
אני. פשוט. מאוהב. בה. בטירוף! היא הילדה הכי מדהימה שיש בעולם הזה! היא במצב הכי רגשי שיש עכשיו. הלב שלה נשבר בפעם הראשונה. והיא אומרת לי שיש לי עוד סיכוי איתה?! או שאני מדמיין, או שהיא ואני נועדנו זה לזו.
~
-נ.מ. אליס-
"את אשכרה עשית את זה?" סנדי שאלה אותי בחיוך רחב ופרצוף מופתע.
"כן.." אמרתי והשפלתי מבט לרצפה בחיוך.
"סוף סוף!!" היא אמרה וקפצה עליי בחיבוק "סוף סוף מצאת לעצמך מישהו נורמלי!!!"
"אני לא מבינה למה את מתרגשת.." מילמלתי בתקווה שהיא לא תשמע אבל לצערי היא שמעה:
"מה אמרת עכשיו?" היא שאלה מופתעת "למה את ככה? את לא אוהבת את זאק?"
"זה לא זה.. כאילו יש הסבר למה אני לא מתלהבת ככה.." נאנחתי "אל תשכחי שאני עדיין פגועה מהסטוציונר הזה!" ועלו בי דמעות.
"תנסי להנות ותשכחי ממנו!" היא אמרה בחיוך.
"אבל איך?" שאלתי אותה באנחה.
"בואי איתי" היא אמרה ומשכה אותי אל מחוץ לשער בית הספר כאשר נשמע הצלצול.
~
"מוכנה?" סנדי שאלה אותי בהתלהבות כשהיינו על רכבת ההרים והיא התחילה לנסוע אט אט.. ו.. "עאעאעעעא!!!!!!!!" צרחנו בחיוך "אמאלה!!!!" צרחנו עם עוד כמה פקאצות מאחורינו.
"נונונונונונוווווו??" שמעתי את הקול הרועד מהקפיצות של סנדי באמצע הנסיעה.
"כיכיכיכיכייייייףף!!" עניתי לה באותו סגנון וצחקנו.
~
"זה היה..?" סנדי חיכתה שאני אשלים אותה כשנסענו במונית הביתה.
"מושלם. תודה סנד.." אמרתי וחיבקתי אותה.
"ואל תשכחי! אני תמיד פה!" היא אמרה וקרצה לי בחיוך.
~
"נו בבקשה תדברי איתי!" הוא הלך אחריי "תני לי לפחות להסביר!"
"שום הסברים סטיבן." נעמדתי מולו. "תעזוב אותי במנוחה."
ונכנסתי לחדר שלי, התיישבתי על המיטה, ופשוט.. בכיתי.
כל המאמצים והכיף שהיה לי היום בלונה פארק עם סנדי פשוט הלכו לפח באותו רגע, כי הרגשתי שהכול חזר. כל הניסיונות לשכוח ממנו, הכול. וזאק.. עכשיו הוא יתנפל עליי כל יום כשאני אפגוש אותו. אני ממש מנסה להראות לו את האהבה שלו אליי.


תגובות (3)

היי, ביומיים האחרונים התחלתי לקרוא את הסיפור שלך מההתחלה.
ממש אהבתי את הסיפור ואת הכתיבה שלך.
אשתדל לעקוב באופן קבוע אחרי הסיפור.
תמשיכי במהירות!

29/09/2014 21:47

    איזה כיף שאת מגיבה לי! אני פשוט מאוהבת בסיפורים שלך! ♥.♥

    29/09/2014 21:55

    יאיי איזה נסיכה את. אני ממש שמחה שאת אוהבת את הסיפורים שלי.

    29/09/2014 22:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך