♥ Dandi ♥
נו אז..? איך הפרק..? יודעת שלא ממש חיכיתי לתגובות (-.-) אבל הייתה לי השראה.. ♥ ממממ.... תגובות יאללה זה פרק לפני אחרון!! ♥~אוהבת מלאמלמאלאאא~♥

הפחד להתאהב – פרק 26 – צעד אמיץ מצידו..

♥ Dandi ♥ 06/10/2014 1181 צפיות 2 תגובות
נו אז..? איך הפרק..? יודעת שלא ממש חיכיתי לתגובות (-.-) אבל הייתה לי השראה.. ♥ ממממ.... תגובות יאללה זה פרק לפני אחרון!! ♥~אוהבת מלאמלמאלאאא~♥

-נ.מ. אליס-
קמתי בבוקר, עם חיוך על הפנים, ואחרי שעה יצאתי עם סנדי לבית הספר.
נכנסתי לכיתה, ועוד לפני שהספקתי להתיישב, קיבלתי הודעה מסטיבן:\"היי. אני צריך לדבר איתך. אם תוכלי תבואי לספסל בחצר האחורית.\"
"סגרנו. אני בדרך." השבתי לו ויצאתי לכיוונו.
כשהגעתי לשם, ראיתי אותו והוא אמר:\"היי..\"
\"היי.. הכול בסדר?\" שאלתי בקול מעט מודאג.
\"כאילו כן.. זאת אומרת לא.. אבל..\"
\"אבל..?\" קטעתי אותו.
\"רציתי להגיד לך משהו..\" הוא נאנח.
\"דבר.\" השבתי במהירות.
\"תראי, אני יודע שהייתי שיכור, אבל לפני זה אני זוכר שישבתי בחדר שינה קטן, והראו לי תמונה שלך, מתנשקת עם זאק.\" הוא אמר ברצינות.
\"אני לא יודעת מה להגיד..\" קפאתי ומילמלתי בפחד \"אני מצטערת סטיבן..\"
\"זה בסדר.\" הוא חייך \"כל אחד לפעמים נסחף ואני לא כועס כי היו לך רגשות אליו וחשבתי ש..\" הוא התקרב אליי עם שפתיו \"נסדר את זה עכשיו, ונשכח מהכול?\"
סובבתי את פניו ממנו, ולחשתי לו \"בבקשה לא..\"
\"אני לא מבין.. אם זה מה שקיל..\"
\"לא אתה באמת לא מבין..\" נאנחתי \"אני עוזבת עוד כמה ימים. ואני לא רוצה לגמור איתך ככה. בוא נישאר ידידים וכמו שאמרת, נשכח כל מה שקרה..\"
\"הבנתי אותך..\" הוא נאנח.
\"אני מצטערת.. אני חייבת ללכת.\" אמרתי והתרחקתי משם.
~
\"למה הלכת?\" סנדי שאלה כשהתקרבתי אליה.
\"סתם..\" מילמלתי באנחה.
היא הרימה גבה \"את בטוחה?\"
\"טוב כן קרה משהו!\" הנחתי את ראשי על התיק שהיה על השולחן מהייאוש, ולבסוף סיפרתי לה.
\"צעד אמיץ מצידו..\" היא נשמעה מופתעת.
\"לגמרי..\" השבתי \"אני ממש לא ציפיתי לזה..\"
\"ותגידי..\" סנדי התחילה לשאול \"את עדיין אוהבת אותו?\"
\"את האמת, אני לא יודעת מה אני מרגישה כרגע, ואני מרגישה טוב לגבי זה שאני נוסעת לניו יורק. להשתחרר קצת מכל הבלגן הזה ולהכיר אנשים חדשים.\" השבתי באנחה.
\"ואת.. לא תשכחי אותי, אותנו?\" היא שאלה ורעד נשמע בקולה.
\"תגידי השתגעת לגמרי?! מה את איזה ילדה שראיתי ברחוב שאני אשכח?!\" נזפתי בה בבהלה וחיבקתי אותה בחוזקה.
\"לא יודעת.. פשוט קשה לי עם זה שאת עוזבת..\" היא אמרה תוך כדי בכי.
\"לא לא.. אל תחשבי על זה בחיים!\" ניחמתי אותה \"אנחנו תמיד נישאר החברות הכי טובות בעולם הזה!\"
התנתקנו מהחיבוק, וחייכנו אחת לשנייה, וסנדי חייכה אליי כשדמעות מפוזרות על לחייה ומסביב לעינייה חצי מהאיפור נמרח.
\"את רוצה ללכת לסדר את העינים?\" שאלתי אותה.
\"נראה לי שכן. אני לא נראית במיטבי בכלל.\" היא אמרה בקול שקט.
\"לכי כבר..\" ציחקקתי לכיוונה, והיא יצאה מהכיתה.
-נ.מ. סנדי-
איזה ילדה מלאך! אני פשוט מתה עליה! אני רק מקווה שהיא לא תשכח אותי..
\"סנדי!\" שמעתי קול מאחוריי. הסתובבתי, וזאת הייתה ג\\\'ולי.
\"מה ג\'ולי מה?\" נאנחתי.
\"אני צריכה לדבר עם אליס! איפה היא?!\" היא אמרה בקול היסטרי.
\"תעזבי אותה בשקט מפגרת אחת! פתאום אכפת לך ממנה?!\" נזפתי בה בחצי צעקה.
\"לא נו סנדי אל תלכי..\" שמעתי את הקול שלה נחלש ככל שהתרחקתי.


תגובות (2)

אני עדיין לא כל כך אוהבת את סטיבן… אין לי בדיוק סיבה, אני סתם לא אוהבת אותו. אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך, תמשיכי!

07/10/2014 14:46

מושלםםםםםםםםםם

08/10/2014 11:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך