♥ Dandi ♥
כל תגובה תתקבל ברוח טובה :)

הפחד להתאהב – פרק 4 – ניסו להיות כמוני

♥ Dandi ♥ 20/08/2014 1338 צפיות 4 תגובות
כל תגובה תתקבל ברוח טובה :)

הן היו בלי איפור, שיער לא פזוטר אלא אסוף, בגדים כמו שלי, כאילו הן ניסו להיות כמוני.
\"מה יש לכן? מה קרה עם הטיפוח שלכן אה?\" שאלתי מופתעת.
\"אז ככה, ראינו, שכל הזמן הוא נמצא בסביבה שלך, את נפגשת איתו הכי הרבה, אז חשבנו שהוא יימשך אלינו אם נהיה כמוך…\" הן אמרו בחיוך.
\"אבל…\" אמרתי באנחה \"רק אחת מכן תזכה בו , אם תזכה…\".
\"טוב.. בסדר… אבל, לפחות שווה לנסות הא?\" סנדי אמרה \"אנחנו לא נריב בגלל בחור, אלא להפך, רק נתחבר ..\"
\"לא הבנתי אתכן, אבל תעשו מה שאתן רוצות, אני לא צד בעניין הזה בכל מקרה\" אמרתי בגלגול עינים.
\"טוב\" אמרה ג\'ולי וחייכה חיוך קטן.
\"תישארו כאן\" אמרתי בתקיפות \"ואם אתן רוצות משהו, תסמסו לי, אני הלכתי לחלק לזאק עבודה.\"
\"אוקיי\" סנדי אמרה כשהיא קיפצה על מיטתי.
ירדתי לאורווה בכבדות, והתקדמתי לעבר זאק באיטיות, והוא רץ אליי בחיוך:\"היי.. איך את מרגישה?\"
\"בסדר. פחות או יותר..\" מילמלתי באנחה.
\"קרה משהו?\" הוא שאל בחצי חיוך.
\"את האמת? חברות שלי מתצפתות עליך מהחלון כי הן דלוקות עליך לגמרי ולא מפסיקות לדבר עליך…\" אמרתי בצחקוק.
\"אה באמת? מעניין..?\" הוא אמר והחדיר מבט לעבר חלון החדר שלי, והרים את צווארון החולצה שלו, והתחלתי לצחוק.
\"מה מה…\" הוא צחק \"אני כבר בונה על חברה מאז שהגעתי ולא הייתה לי הזדמנות אפילו להתחיל עם מישהי מאז שעברתי..\"
\"תאמין לי, הן מהמשפט הראשון שלך חושבות שאתה מתחיל איתן..\" אמרתי בצחוק מתגלגל ולא נעצר…
ושנינו צחקנו, עד ששמעתי צעדי ריצה מאחוריי, הסתובבתי, וראיתי את ג\'ולי וסנדי, רצות בחיוך גדול לעברנו.
\"אז בנות…\" הוא אמר להן בקריצה \"מה אתן עושות מחר בערב?\".
והן צחקו צחוק מתגלגל ולא נעצר כמו שלי , וניסיתי , פשוט ניסיתי לעצור את זה:\"אמ.. חבר\'ה? זאק? אתה צריך לעבוד!\" ודחפתי אותו קלות והלכתי לעבר הסוסים כדי לעבוד. אוף! הייתי ממש עצבנית עליו! הוא התעסק בחברות שלי במקום בעבודה, הוא סתם עוד דביל שרואה בחורות ומתנהג כמו .. אמרתי כבר, פשוט דביל! לא הייתי צריכה לספר לו על זה…
הלכתי לכיוון בלונדי וחיבקתי אותו, עליתי עליו, ופשוט התחלתי לרכוב, רכבתי לעבר השמש השוקעת, חייכתי, ופתאום, פשוט התחלתי לבכות.. הדמעות זלגו וזלגו, ואני עדיין חייכתי, חייכתי בגלל הרכיבה, אבל בכיתי… לזה אין לי סיבה..


תגובות (4)

הכתיבה שלך ממש יפה!
המשך דחוףףף!! <3

20/08/2014 23:26

    חח תודה :) ממשיכה מחר כי אני מסטולה מעייפות -.-

    20/08/2014 23:43

זה ממש ממש יפה!!!
את חייבת לקבל את ההערה ( הלא ממש

21/08/2014 00:17

    תודה! אני אעשה זאת! ♥♥♥

    21/08/2014 10:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך