הפחד שבלהאמין באלוהים- פרק שלישי

Noya1 10/08/2014 645 צפיות 10 תגובות

״מיכל קומי את צריכה לעבוד היום״ אמא אמרה ונינעה לי קלות את הכתף, בין רגע נזכרתי בארועים מאתמול והעפתי את ידה ממני ״צאי לי מהחדר״ סיננתי והתקדמתי לשירותים לשטוף את פניי, היא הסתכלה על גבי ונשפה נשיפת 'אוף' קטנה, צחצחתי שיני בעודי בוחנת את שיערי שהיה מבולגן כנראה מהבכי של אתמול, עיני היו מעט נפוחות, ופני אדמומיות, ניגבתי את פני ויצאתי לכיוון חדרי.
לבשתי חולצה צמודה בצבע כחול, שהדגישה את עיני, וחצאית רחבה משופשפת, סירקתי את שיערי בעדינות, נזהרת לא להכאיב לעצמי יתר על המידה, מרחתי טיפת סומק, ושמתי קצת קונסילר כדי להסתיר את מה שעברתי אתמול, שמתי בתוך תיק את הפאלפון וכסף.

————-

״מיכל בואי רגע״ קרא לי דניאל המנהל משמרות של המסעדה, ניגבתי את ידי שהיו מלוכלכות במעט קטשופ והתקדמתי לכיוונו, ״לא סידרת איתי שעות״ הוא אמר שכבר הייתי לידו, ״איזה משמרות יש?״ שאלתי אותו, ״בוקר וערב״ הוא ענה. בסוף סגרתי איתו שאני יעשה מראשון עד רביעי כול יום משמרת בוקר ובימי חמישי משמרת ערב.
בעודי מהרהרת על מה שקרה אתמול, חשבתי על אימי, איך היא מעיזה, איך היא יכולה להתגבר על מותו של אבי כול כל כל מהר, כמו שהבנתם, היא הכירה בחור כלשהו ,כשעתיים לפני סוף המשמרת שלי נכנסו למסעדה מספר ילדים בקולי קולות, רוב הילדים היו חבושי כיפות, וכמה מהם היו נראים טבריינים נורמלים, ראיתי שאלון ונווה עסוקים עם אנשים אז לקחתי יומן והתקדמי לכיוונם, זה היה מביך, אפילו מאוד.

פרק קצר ומשעמם!
מקווה שלפחות אתם תאהבו אותו.
פרק הבא יהיה מנקודת המבט של אריאל :)/):)


תגובות (10)

:)) :))) :))))
תעשי פרקים יותר ארוכים בבקשה, אני חולה על הסיפור הזה! ואני יודעת שאני מנג'סת על הסימני פיסוק בתוך המירכאות אבל זה מוסיף.
מושלם. תמשיכי.

10/08/2014 12:40

אני משתדלת אבל זה לא יוצא לי
זה עושה לי תיקון אוטומטי ואז אני קולטת שזה העלה בלי ואין לי סבלנות לשנות.. תודה :)

10/08/2014 12:49

תמשיכיי ! <3

10/08/2014 12:51

מושלם תמשיכיי (: והייתי שמחה עם הפרקים היו יותר ארוכים..

10/08/2014 13:34

יאאאאאי, זה אומר שאת נישארת ?!
בבקשהה תגידי לי שאת נישארת (~חיוך מהוסס~)
תישארייייי :)
ואני מחבבת את הסיפור שלך ^^

10/08/2014 16:15

גרמתי לך לחבב סיפור אהבה?! (פרצוף מופתע)
בואנה אני גאה בעצמי.
לא חושבת, לא כרגע בכול אופן;: -.-,-

10/08/2014 16:18

    יאי יש לי זמןןן להציק לחפור לשגע כדי שתישארי!!!
    *יש עוד תקווה*
    חחחחחחחחחחחח (^_^)

    10/08/2014 16:25

ממש כיף לך איזו חוויה :)
בהמשך לאתמול
אני יוצאת היום לחברים בראשון -התרגשות רצח-
תיסלחי לי על ההתלהבות יתר אבל ברצינות את יודעת איזה כיף זה לצאת אחרי ששבועיים דבר כזה לא קרה -התרגשות רצח-!

10/08/2014 16:29

    טוב, תהני לך :)
    ואל תהרגי אף-אחד בציניות שלך XD

    10/08/2014 16:36

על מה את מדברת? אני מתמסטלת מפטל שלא לדבר אם (חס וחלילה) יגיע לידי בלו בואנה ראשים יתעופפו באוויר.

10/08/2014 17:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך