כי רוני זה שמי (:
פרק ראשון קצת משעמם, אבל אני מבטיחה שהסיפור יהיה טוב (:

הפכים-פרק 1

כי רוני זה שמי (: 12/07/2013 1391 צפיות 5 תגובות
פרק ראשון קצת משעמם, אבל אני מבטיחה שהסיפור יהיה טוב (:

״ טל, קומי מותק יש בית ספר״ אמה של טל קראה לה מהסלון.
״עוד חמש דקות״ אמרה טל וטמנה את ראשה בכרית.
״יאללה קומי ימפונקת״ אמר איתי, אחיה הגדול של טל והתיישבה עליה.
״קום ממני יא שמן״ צעקה טל. ״נו אנחנו נאחר, כבר שבע וחצי״ אמר וקם ממנה.
״שבע וחצי?! למה לא אמרת קודם???״ אמרה בכעס וקפצה מהמיטה החמימה, ישר אל הקור הקודר של הבוקר.
היא נכנסה למקלחת , ולאחר דקות בודדות, יצאה ממנה עטופה במגבת. היא זמזמה לה את השיר ׳שיר לשירה׳ של מירי מסיקה ולבשה שורט סגול וחולצת בית ספר סגולה. היא סרקה את שיערה הלח ואספה אותו לקוקו גבוה. היא נעלה נעלי בובה סגולות, ושמה את תיק בית הספר על כתפה הימנית.
״ יופי שכל, אנחנו כבר מאחרים! עכשיו שמונה ועשרה והשיעור שלך היה אמור להתחיל בשמונה וחמישה, ושלי בשמונה. אוחח מה אני יעשה איתך?״ נזף בה.
טל הייתה בכיתה יא, ואחיה, איתי, היה בכיתה י׳ב.
״ אז בוא נצא כבר״ אמרה בלחץ. הוא לקח את המפתחות ושניהם יצאו מהבית.
לאחר דקות אחדות היו בבית הספר. טל נפרד מה לשלום מאחיה והלכה לכיוון כיתתה.
היא פתחה את דלת הכיתה.
״טל, למה את מאחרת?״ שאלה בכעס המורה. ״אני מצטערת המורה״ אמרה טל בשקט והתיישבה במקומה הקבוע, בשורה האחרונה, השולחן הצמוד לחלון.
היא הוציאה מתיקה את מחברת הקשקושים שלה, והתחילה מציירת.
בעודה שוקעה בעולמה שלה, שמעה קול קורא בשמה, אך החליטה להתעלם.
״טל!״ צרחה המורה. ״כן המורה?״ שאלה טל ומבט חושש עלה על פניה. ״ מה קורה לך היום ? קודם את מאחרת, אחר כך את מציירת במחברת ולא מקשיבה לשיעור , ושאני מדברת איתך את מתעלמת? צאי החוצה מיד!״ אמרה המורה בכעס. טל יצאה מהכיתה עם פנים מושפלות והתיישבה על הספסל.
״ שונאת אותה״ מלמלה לעצמה ובעטה באבן אשר הייתה לצידה.


תגובות (5)

נחמד תמשיכי

12/07/2013 02:45

אהבתי

12/07/2013 02:56

תמשיכי

12/07/2013 03:02

נחמד אבל תנסי להפחית מילים. כלומר, זה לא כזה חשוב מה היא לובשת את לא חייבת להסביר כל דבר. חוץ מזה אהבתי

12/07/2013 03:14

אהבתיי תמשיכי

12/07/2013 03:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך