כי רוני זה שמי (:
חחחח. איך הפרק?
תגובות? (:

הפכים- פרק 3

כי רוני זה שמי (: 12/07/2013 1000 צפיות 3 תגובות
חחחח. איך הפרק?
תגובות? (:

היי (:
לפני הפרק, רציתי להגיד לכם תודה (: זה שאתם כותבים לי תגובות, מעוד מחמם לי את הלב !
והנה הפרק השלישי…

היא ישבה על הבר ושתתה קולה. מדי פעם מבטים מוזרים נשלחו אליה, אך היא התעלמה.
״היי״ התיישבה לידה עומר. ״מים בבקשה״ אמרה עומר. הברמן הסתכל על שתי הבנות, וחייך.
״כל הכבוד שאתן לא שותות אלכוהול״ אמר.
״תודה״ צחקקה עומר ולקחה מידו את כוס המים.
היא שתתה את כל תכולתה בלגימה אחת והניחה את הכוס על הבר.
״בואי לרקוד ! זה משחרר״ אמרה עומר ואחזה בידה של טל, גוררת אותה לרחבת הריקודים הסוערת.
אנחת יאוש יצאה מפיה של טל והיא התחילה מקפצת.
״אני יכול לגנוב אותה לשניה?״ נער הנראה בן 20 שאל את עומר. ״בשמחה, כולה שלך״ אמרה עומר, והנער תפס במותניה של טל והשניים החלו לרקוד.
״ומה שמך?״ שאל הנער. ״טל״ אמרה טל והסמיקה. ״אני אוראל״ חייך אליה.
״למה אין לילדה יפה כמוך בטחון עצמי?״ שאל אותה.
״למה יש לבחור ערס כמוך יותר מדי בטחון עצמי?״ עקצה בחזרה. אוראל נראה מופתע מעט, אך בכל זאת חייך אליה. ״אני ערס? מה פתאום?״ עשה פרצוף מופתע. הפרצוף הזה הצחיק את טל והיא התחילה צוחקת. ״טוב, נראה לי אני אפרוש בשיא״ אמרה טל והתחילה להתרחק ממנו. ״ לא תתני לי את מספר הטלפון שלך?״ צעק. ״אם אתה רוצה את המספר טלפון שלי, תצטרך להתאמץ בשבילו״ חייכה אליו ויצאה מהמועדון, משאירה אותו בוהה בה המום שכרגע נפנפו אותו.
״או, כמה שאני הולך להשיג אותו״ לחש לעצמו וחייך.

״ וואו שיחקת אותה שם!״ אמרה עומר.
שתיהן היו מתחת לשמיכה.
״ אני עדיין מופתעת מעצמי״ אמרה טל וחייכה.
״ טוב, לילה טוב״ צחקקה. (טל ישנה אצל עומר) הן כיבו את מנורות הלילה.
עומר נרדמה מיד. אך טל שקעה במחשבות על אוראל. ואחרי חצי שעה, נרדמה גם היא


תגובות (3)

מתה על הסיפור שלך תמשיכייי

12/07/2013 03:36

יפה תמשיכי

12/07/2013 03:38

מדהיםם,תמשיכיי

12/07/2013 04:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך