אנימה
מקווה שתירשמו(:

הפנימייה הזאת הרשמה +הקדמה(:

אנימה 25/04/2014 851 צפיות 14 תגובות
מקווה שתירשמו(:

הקדמה:
אני טורקיז, ואני בפנימייה.
אבא שלי נפטר ,כשאני הייתי בת 5, ואז אמא שלי התחילה להשתגע, היא הרביצה לי, צעקה עלי ,מגיל 6 עד גיל 13, בגיל הזה, היא החליטה להתאבד, ואני נשארתי לבד.
החלטתי ללכת לפנימייה.
יש לי שיער שחור, וקצוות בצבע ורוד, עיניים כחולות, גבוהה, ורזה.
אני שם בסך הכול 3 שנים, ולא הכרתי אף אחת, עד שהגיעו הבנות ,והבנים החדשים.
אז הרשמה.
אני צריכה 4 בנות ו5 בנים
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:


תגובות (14)

שם: קייטי
גיל: לבחירתך
מראה: שיער ג'ינג'י גלי ועיניים ירוקות, רזה, בהירה, מנומשת. גבוהה טיפילה.
רקע: גרה בקיבוץ, מטפלת בחיות, מתלבשת בסגנון קאוגירל כזה, ההורים שלה קיבוצניקים כאלה, רגילים לחיי חווה. יש לה אח קטן ואחות גדולה. אביתר ונופר. היא מסתדרת איתם מעולה. נשלחה לפנימייה.
אופי: נחמדה, מתרגזת בקלות, מתאהבת במבט ראשון.
אני ממש מקווה שתקחי את הדמותת. מבטיחה לעקוב והגיב בסיפור:)

25/04/2014 20:39

שם- דין מייקר
גיל- כמו כולם
מראה- שיער בהיר וקצת ארוך (כזה עד האוזניים) עיניים כחולות גדולות שאפשר לטבוע בהן, גבוה מאוד, שרירי, חמוד.
אופי- קצת חסר ביטחון, רגיש (אבל חמוד כזה, לא יותר מדי), קשה לו להיות במצבים מביכים (בייחוד עם בנות), מנגן בגיטרה וכותב שירים למחברת סודית.
רקע- אימו נפטרה בלידתו ואביו היה הולך ומשתכר בלילות ודין היה נשאר לבד בבית במשך הרבה זמן בגיל קטן. אביו היה מרביץ לו כשהיה חוזר, מה שגרם לדין לפחוד מאביו. אחרי כמה זמן כשדין התבגר, אביו מצא לו אישה צעירה ויפה והחליט לשכוח את העבר שלו ולהתחיל מחדש, ובעבר שלו הוא מתכוון לדין. כשדין היה בן 10 אביו נטש אותו. פשוט נטש אותו. הוא הלך לפנימיה וכשקיבל מאביו גלויה, הוא זרק אותה לפח הזבל בלי להסתכל בה אפילו.

25/04/2014 20:44

ישששש תודהה. מתי את מתחילה?

25/04/2014 21:09

    כשיהיו עוד דמויות
    ואם את רוצה את יכולה להוסיף עוד בנות ובנים

    25/04/2014 21:18

שם: ג׳ון ( קיצור של ג׳ונתן אבל אף אחד לא יודע שזה שמו המקורי)
גיל: כמו כולם

26/04/2014 08:42

    בטעות זה שלח לי אז הנה ההמשך :

    מראה: שיער בלונדיני – זהוב-ארד בהיר קרוב לבלונדיני . עניים בצבע כחול עם מעט ירוק , הן נוצצות כאשר יש לו רעיון , כי עשה משהוא פזיז , או כאשר חש הבנה . שזוף שרירי , בכושר מצוין , גולש. בקיצור חתיך
    אופי: עקשן, חמוד , דיי חכם אבל גם טיפש ליפעמים. נחמד, לא ניכנע , הולך עד הסוף , לא ירשה לימשהוא ליפגוע בחבריו , פזיז .
    רקע: אף אחד לא ידע מה קרה להוריו , גם הוא לא ידע , זאת הייתה תעלומה , לכן הוא החליט ללכת לפנימייה , לנסות להתחיל חיים חדשים ללא הוריו.

    26/04/2014 08:48

המשך אופי כי שחכתי כמה דברים חשובים : בעל הומור , ושטותי!

26/04/2014 08:50

תודה 3:

26/04/2014 08:55

שם: נייט
גיל: לבחירתך
מראה: שיער שטניי עיניים כחולות, גבוה, שרירי בבטן. (קוביות) לבוש כל הזמן במכנסיים קרועים, חולצות ישנות, (בכלל לא משקיע במראה שלו.)
אופי: נחמד, אוהב לפתור דברים באלימות, אף פעם לא מעמיק בקשר, זה תמיד סטוצים. אדיש, טוב עם בנות.
רקע: להורים שלו יש המון כסף אבל הוא אף פעם לא מעריך את זה, הוא שונא כשמדברים איתו על זה. ההורים שלו כל הזמן מחוץ לבית לכן הוא זה שתמיד מארגן את המסיבות. הוא בן יחיד, ובין המקובלים בשכבה.

26/04/2014 15:21

    לניייט נמאס מהחיים בבית הגדול והעשיר. הוא החליט שהוא צריך לחיות בתנאים אחרים, שינוי בחיים. הוא נרשם לפנימיה., שלם עם ההחלטה שלו.

    28/04/2014 14:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך