TheDevil
אני יודעת שזה נשמע כל כך צפוי,אבל אני יכולה להבטיח שצפוי זה לא יהיה:)

הפנמייה-פרק 2

TheDevil 04/06/2014 913 צפיות 2 תגובות
אני יודעת שזה נשמע כל כך צפוי,אבל אני יכולה להבטיח שצפוי זה לא יהיה:)

הנער הסתכל עלי בצורה שדי הלחיצה אותי,מה שקשה לאנשים לעשות,הוא נראה יותר מבוגר מ16.אני מרימה גבה ומסתכלת על הידיים שלו "יש בעיה עם הידיים שלך?או התחת שלך?"
הוא לא ענה והסתכל על התמונה של השד המחייך,
"אני מקווה שאתה לא השותף שלי לחדר,אני ממש לא מסכימה ש.." הוא קטע אותי והחליט סוף סוף לדבר "את חושבת שלמישהו כאן אכפת ממה את חושבת?"
בדרך כלל יש לי תמיד מה לומר,אבל הוא השאיר אותי ללא מילים,אחרי כמה שניות יצאה מישהי מהדלת שמאחוריי הנער,אני מנחשת ששם השירותים,
היא הייתה לבושה בחלוק והשיער שלה היה רטוב לגמרי,היא הייתה בלונדינית,
עם שיער שהוא בין גלי לחלק,גבוהה ורזה,היו לה עיניים גדולות וכחולות אף מושלם ושפתיים מלאות וורודות.יופי לי.
היא התקדמה אלי ושאלה "נואל?"היא הפסיקה וחיבקה אותי באושר"אני סרינה,הראו לי תמונה שלך אבל את הרבה יותר יפה במציאות!האמת,עם הפוני הזה והפס הסגול בשיער השחור שלך את נראית קצת מאיימת,זה מוצא חן בעיני,חוץ מהעיניים האפורות,הרסו את התדמית של הילדה הרעה"
היא הייתה כל כך מאושרת כאילו פגשה את הנפש התאומה שלה כרגע.
כל מה שיצא לי מהפה היה "מה?"
היא חייכה והתסתובבה לנער שעדין ישב על הכיסא והמשיך להסתכל בתמונה של השד המחייך,כאילו לא שם לב למתרחש,
"שון אני רוצה שלנואל יהיה קבלת פנים יפה עד שהיא תבין לאן היא נכנסה,אני הולכת להביא לכאן קצת אנשים לכבוד הקורבן החדש של היסטון"
שון המשיך לבהות בתמונה "אני אבוא איתך"
סרינה נתנה לו נשיקה קטנה על השפתיים והתחילה ללכת לכיוון הדלת "לא אתה לא,אמרתי לך,שאני רוצה שלנואל תהיה קבלת פנים יפה"
"תהיי בטוחה שאיתי היא תהיה יפה",הוא אמר,בקול קשוח ועצבני.
סרינה הסתובבה אליו במבט כועס והרמתי את הקול שלי "את לא מתכוונת להחליף בגדים?את עם חלוק"
היא הסתכלה עלי,חייכה חיוך שמזמין צרות "אז מה?".

אחרי שסרינה יצאה מהחדר התיישבתי על המיטה הפנויה והתחלתי לפרק את תכולת המזוודה לארון הקטן שליד המיטה שלי,הוא מכיל 2 מדפים,והוא בגובה של לא יותר מ2 מטר,לא הבאתי איתי הרבה בגדים,
או יותר נכון לא היה לי הרבה בגדים,אלכס לא הסכים לי לצאת לקניות,הוא תמיד אמר שכשאני אתנהג כראוי הוא יביא לי כמה שטרות לקניות.כן בטח.
אחרי 3 דקות שפרקתי את המזוודה שלי הסתובבתי לשון וראיתי שהוא בוהה בי,תהיה כמה זמן הוא כבר ככה,"אתה מוכן להפסיק לבהות בי?"
הוא התסכל עלי במשך כמה שניות ואז העביר את מבטו לתמונה מעליי של השד המחייך,ברצינות,מה הקטע שלו עם התמונה הזאת?
הלכתי לשירותים,ניסיתי לפתוח את הברז של הכיור אבל לא הצלחתי,אני חייבת לשטוף את הידיים או את הפנים,אני יותר מידי מסריחה,"שון אתה יכול לעזור לי לפתוח את הברז?"
לא שמתי לב וכבר ראיתי את שון בפתח הדלת של השירותים,הוא הרבה יותר גבוה ממה שחשבתי,בניגוד אלי,שאני לא יותר ולא פחות ממטר 58 "אל תעמוד שם,תעזור לי לפתוח את הברז!"
הוא התקדם לעברי ופיניתי לו את הדרך,אבל עדין הייתי צמודה אליו,השירותים קטנים ואין הרבה מרווח,הוא סובב את הידית של הברז,
ואז הבחנתי ביד השרירית שלו,"איך אתה פיתחת את השרירים האלה?רוב הבנים היו.."
הוא קטע אותי,שוב "זה שסרינה נחמדה אליך לא אומר שאני גם אהיה נחמד אליך,אל תנסי לפתח איתי שיחה כי ממש אין לי זמן לשיחות המטופשות האלה,אם אני אי פעם ארצה לדבר איתך זה כנראה יהיה בגלל שאני ארצה לשכב איתך" הבטתי בו בפה פעור,המים מהברז ממשיכים לזרום,וואו כמה שאני רוצה להחטיף לו "אתה אידיוט"שמתי את ידי על החזה שלו וניסיתי לדחוף אותו,אבל הוא לא זז,על פניו היה
רמז לחיוך,שאני בקושי הצלחתי שלהבחין בו,העיניים שלו כל כך גדולות שחורות וריקניות,והשיער שלו היה בצבע חום בהיר ונופל על מצחו בצורה מושלמת,הפנים שלו היו מדוגמות,והשפתיים שלו שואפות לשלמות,
כן,הוא נראה טוב,אני מודה,אבל אם הוא לא היה חתיכת חרא אולי הייתי נותנת לו צ'אנס,אבל הוא היה נותן לי צ'אנס?


תגובות (2)

זה ממש מעניין
תמשיכי ^^

04/06/2014 13:33

תמשיכי זה מושלם^^

04/06/2014 14:34
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך