כותבת מהלב♥
הפרק הבא יהיה על המסיבה מבטיחה פרק ממש יפה פרק הבא וגם פרק מפתיע,ואני חייבת להגיד שבעוד כמה פרקים הולך לקרות משהו ממש ממש מפתיע . מקווה שאהבתם אני רוצה לראות עוד תגובות וצפיות אוהבת המון♥

הצגה בשם אהבה-פרק 11

כותבת מהלב♥ 15/08/2015 1237 צפיות 5 תגובות
הפרק הבא יהיה על המסיבה מבטיחה פרק ממש יפה פרק הבא וגם פרק מפתיע,ואני חייבת להגיד שבעוד כמה פרקים הולך לקרות משהו ממש ממש מפתיע . מקווה שאהבתם אני רוצה לראות עוד תגובות וצפיות אוהבת המון♥

בס"ד
שון פתח לי את הדלת נכנסתי וראיתי אותו חוזר לשבת על המיטה שלו מזיז את הרגל בעצבנות 'אפשר לדעת מה קורה' אמרתי והתיישבתי על הכסא שבחדר שלו,'כלום,זה הקטע כלום לא קורה' והיה נדמה שבכל מילה שהוא אומר כך גם הרגל שלו זזה יותר מהר,'ובכל זאת' ,'סתם נמאס לי',וראיתי שדמעות עולות בעיניו,'ממה' שאלתי וקירבתי את הכסא לכיוון מיטתו,'מ…ממ..הכול' הוא גמגם בגלל הבכי שהתחיל,'מ..מהלימודים,מ..מ..מההורים האלה…מ..הכול' היה שקט בחדר אך כעבור כמה שניות הוא חתך את השקט 'ההורים האלה חושבים ש..שאני יכול להצטיין בהכול..הם לא מבינים שיכול ל..היות לבן אדם קשה לפעמים'.
'נו ולמה אתה לא אומר להם את זה?' שאלתי והיבטתי בפניו שפתאום נראו כעוסות ,'את …את חושבת שלא אמרתי,כמה פעמים אמרתי וכלום לא עוזר,הם אומרים שאני מקשקש להם במוח',שון בכה הרבה זמן לא ראיתי אותו בוכה תמיד הוא היה נראה לי ממש בוגר,זה אירוני שאני אומרת את זה ואני האחות הגדולה,אבל תמיד שון ידע להסתדר,הוא תמיד היה "מלך הכיתה" זה שיוצא עם הרבה חברים זה שבנות מתקשרות אליו הביתה.
'תקשיב אתה חייב לדבר איתם על זה וברצינות' אמרתי וראיתי שהדמעות שעל פניו התייבשו,'טוב תודה' אמר בחצי חיוך הרגשתי שלא באמת עזרתי לו אבל הייתה לי תחושה שהוא פשוט רוצה להיות לבד עכשיו.
יצאתי מהחדר שלו ירדתי למטה ואמרתי להוריי שישבו על הספה ודיברו 'תקשיבו אתם רק חייבים להקשיב לו והכול יסתדר ,אני מבטיחה',הם הנהנו ,עליתי למעלה חזרתי לחדר ופשוט נרדמתי ,כנראה הייתי ממש עייפה.
-שיילי-
חזרתי מהבית ספר,היום המסיבה!!! איזה כיף הולך להיות,אני הולכת להיות אחת השוות שם,ישר שחזרתי מהבית ספר הלכתי לארון אפילו לא אכלתי ,החלטתי ללבוש שמלת סטפלס שחורה צמודה וקצרה ממש שברגע שאני מרימה אפילו קצת ידיים רואים לי הכול,בחרתי בנעליי עקב ממש גבוהים בצבע בז',שמתי את הכול בתיק ,ושמתי עליי שמלה עם שרוולים קצרים שמגיעה לי קצת אחרי הברך ,לבשתי נעליים עם עקב קטן,שמתי את התיק איפור שלי בתיק,שמתי כל מיני ספרים למחר ובגדי בית ספר ,מברשת שיניים ,בושם,דאודורנט,מטען,ויצאתי מהבית ,לכיוון הבית של גאיה,תמיד מתי שרציתי להישאר עד ממש מאוחר במסיבות הלכתי לישון אצל גאיה,כי היא יכולה לחזור מתי שהיא רוצה.
'אחח תראה לאן אתה הולך' צעקתי על מי שהתנגשתי בו ,הרמתי מבט וראיתי את רועי,'או שלום לנבלה הקטנה' אמרתי בקול תחמני,'שיילי אל תתעסקי בעיניינים שלא שלך','ממתי לפגוע בחברה הכי טובה שלי זה לא עניין שלי?' 'טוב מה את רוצה ,להתנפל עליי?להרביץ לי?בבקשה תעשי את זה,אף אחד לא עוצר אותך',אמר והתקרב אליי טיפה, 'נראה לך שאני ירד לרמה שלך?' אמרתי והתרחקתי ממנו', 'למה לך יש רמה בכלל?' גיחך, ופתאום הסתכל על הגוף שלי 'מה קרה התלבשת "צנוע היום,מה אבא ואמא סוף סוף קיבלו שכל?' אמר והתקרב בחזרה ,'סתום ת'פה' אמרתי ועקפתי אותו שמעתי אותו צוחק ,הדבר היחידי שרציתי זה ללכת להביא לו בוקס.
-גאיה-
שמעתי דפיקה בדלת והלכתי לפתוח לשיילי,היא נכנסה וראיתי את הפנים שלה אדומות מרוב עצבים,'מה קרה?' שאלתי ומזגתי לה דיאט ספרייט היא חולה על זה ,'סתם פגשתי את "אדון רועי" גם כן חושב ת'צמו מלך האנשים','נו בסדר את מכירה אותו ,סתם "חש",'כן טוב מה אנחנו מדברות על "המעפפצץ" הזה' ,'מעפפצץ?' שאלתי בגיחוך 'שילוב של מעפן ופלוץ' ענתה שיילי ברצינות,'טוב בואי נתחיל להתארגן' אמרתי והתקדמתי לכיוון החדר שלי, 'כן בואי נתחיל בזה שנבחר לך מה ללבוש' ענתה שיילי,'מה זאת אומרת זה מה שאני לובשת' עניתי בלא הבנה,'זה מה שאת לובשת' אמרה והצביעה עליי.
'מה הבעיה'? מודה שקצת נפגעתי אבל אני מכירה את שיילי,'טוב שלא התלבשת לי למאה ואחת שערים' אמרה ולא הבנתי מה הבעיה,לבשתי גינס ארוך בצבע שחור וחולצה ארוכה בצבע כחול כהה שהחמיאה לעיניי.
'את ממש לא הולכת ככה' קבעה שיילי והתחילה לחפש לי בארון,בינתיים התיישבתי על המיטה והסתכלתי עליה,עוד שניה התפקעתי לה מצחוק היא חיפשה בכזאת רצינות,עד שלפתי היא הוציאה שמלה ששכחתי שקניתי ,וגם נראה לי שקנו לי אותה כי בחיים לא הייתי קונה אותה לבד,היא הייתה שמלה בצבע ורוד חלש ,עם כתפיות דקות דקות עד שבקושי רואים אותן,על האורך שלה לא נדבר בכלל היא מגיעה לי לחלק שרק אני רואה אותו וגם זה במקלחת,(מגעיל אני יודעת).
'נראה לך שאני שמה את זה' אמרתי לה באותו טון כמו שהיא אמרה לי מקודם,'מה הבעיה בזה?' היא שאלה כאילו היא לא יודעת, 'את ראית לאן זה מגיע?' אמרתי בהרמת גבות,'אויש נו גאיה,מתי תתבגרי?את צריכה קצת להראות את הרגליים שלך ,ובמקרה שלך יש מה להראות,' היא אמרה וישבה לידי במיטה,'אין מצב','טוב תעשי מה שבא לך',אמרה בייאוש.
-רומי-
עוד מעט גאיה ושיילי באות לאסוף אותי ,אני חייבת לסיים להתראגן,נשאר רק איפור,הסתכלתי במראת גוף שיש לי בחדר והייתי מרוצה מהשמלה שלבשתי,הייתי עם שמלה אדומה צמודה עם כתפיות בצורה צמה,היא הייתה מיני אבל לא מדיי,החלטת לנעול נעלי עקב שחורות.
'ועכשיו איפור' הכרזתי בקול,ישבתי בשולחן איפור שלי,התחלתי לשים מעט מייקאפ על הפנים,החלטתי שהיום אני צריכה להיות פצצה,אני יודעת שרועי יהיה שם,שמתי סומק מעט ורדרד והוספתי לו גוון מעט כהה,מרחתי מסקרה שחורה והחלטתי גם לשים איילנר,עשיתי את עצמי קצת חתולית,ולבסוף שמתי אודם בצבע אדום חזק.
הסתכלתי במראה והחלטתי שאני היום יפה.


תגובות (5)

אהבתיי תמשיכיי

15/08/2015 21:15

תמשיכיי ותעשי פרקים יותר ארוכים :)

15/08/2015 21:27

תודה רבה♥

15/08/2015 23:35

ממש יפה! אבל לפעמים אני מרגישה שכל פרק מאוד דומה לשני מסיבה פה מסיבה שם אבל שום דבר לא קורה באמת מחוץ הקטעים של רועי ושל רומי ושל גאיה ואורי
וגם הפרקים מאוד קצרים קשה לספר סיפור ככה שכול שנייה את עוברת לדמות אחרת אולי תורידי קצת דמויות

15/08/2015 23:38

חח קצת קשה יהיה להוריד דמויות אני יודעת שבינתיים זה כמעט אותו דבר אבל בעוד כמה פרקים יקרה משהו שישנה את הסיפור ממש וישנה דמות מקצה אחד לקצה השני.
וגם בעקבות מה שיקרה זה יצור יותר עניין ועוד דברים יסתבכו והעלילה יותר תתפתל .
תודה רבה על הביקורת אוהבת♥

15/08/2015 23:45
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך