כותבת מהלב♥
מקווה שאהבתם ומקווה ליותר צפיות ותגובות אוהבת♥

הצגה בשם אהבה-פרק 6

כותבת מהלב♥ 31/07/2015 853 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם ומקווה ליותר צפיות ותגובות אוהבת♥

בס\\\'\\\'ד

נוקדת מבט של רומי:
קמתי בבוקר וראיתי שהשעה היא רבע ל -7,בדיוק בזמן! אמרתי בקול מרוצה,והתחלתי להתארגן לבית הספר,הייתה שבת מרעישה במיוחד גאיה ואורי הבחור הזה שהיא פגשה בבר,התחילו בקטע,זאת אומרת שהם עדיין לא חברים אבל מתי שהם יתנשקו הם יהפכו להיות חברים רשמית.
שיילי והבחור שהיא "נהנתה" איתו לא דיברו מאז אותו ערב,אני רק יודעת שהם הלכו אליו הביתה ובבוקר היא הלכה לבית שלה,אני לא שואלת שאלות,רק איתי לא התחילו במועדון,זאת אומרת התחילו אבל לא בשביל לפתח מזה משהו .
'מתוקה כבר קמת' דפקה אמא על הדלת,'כן' עניתי ופיהקתי ,טוב בואי יש ארוחת בוקר' טוב אני יורדת'.
הלכתי למקלחת וצחצחתי שיניים ואז ירדתי למטה,\'בוקר טוב' אמרתי בקול עייף,'שון תאכל משהו בבקשה 'העיר אבא לשון שהצלחת שלו הייתה ריקה,'לא רוצה אין לי תאבון'ענה בקול מבואס,'מה יש לו?' שאלתי בהתיענינות ,'הוא סתם מבואס שהוזמנו שיחה עם המחנכת והיועצת היום 'ענתה אמא והכניסה חתיכת לחם לפה.
'טוב תרגע אתה יודע ,זה בטח סתם',אמרתי וניסיתי להרגיע,לא יודעת למה תמיד ניסיתי להרגיע את הבית אפילו אם היה ממש קצת מתח ,זאת כנראה בעיה שלי.
'טוב יאלה אני חייבת לזוז להתארגן' אמרתי וכבר הייתי בדרכי למעלה,נכנסתי לחדר פתחתי את הארון והחלטתי ללבוש את הגי'נס השחור שקניתי , ואת החולצת בית ספר הלבנה שלי ,החלטתי לנעול נעלי אולסטאר,ועגילים כסופים קצת ארוכים ,אספתי את השיער לקוקו,והתחלתי להתאפר,אף פעם לא אהבתי לשים הרבה איפור לבית ספר,זה תמיד נראה לי מיותר,אני אף פעם לא אהבתי את כל האיפור המוגזם שהבנות שמות לבית ספר,לדוגמא שיילי ,שמה המון איפור,אף פעם לא אהבתי את זה אני אישית חושבת שהרבה יותר יפה לה בלי ,אבל היא תמיד חשבה אחרת ממני,ראיתי שהשעה כבר 7:30 'יאלה אני חייבת לצאת' אמרתי בחדר הריק.
נקודת מבט של שיילי:
'שיילייייי קומיי' צעקה אחותי הקטנה על הבוקר,'אני קמה אני קמה' אמרתי ויצאתי מהמיטה לכיוון המקלחת,צחצחתי שיניים ושטפתי פנים,'אני נראית נורא' אמרתי בקול למרות שלא היה אף אחד במקלחת.
'שיילי את באה לארוחת בוקר' צעקה אמא מהמטבח ,'לא אני יאכל משהו בדרך' החזרתי לה תשובה ,וחשבתי לעצמי שכבר מאוחר מדי בשביל לאכול אני יאחר עוד פעם לבית ספר.
הוצאתי גי'נס כחול מהארון וחולצת בית ספר,אספתי את השיער ושמתי את הדברים הרגילים בתיק של הבית ספר ,תיק איפור,כי ההורים שלי לא מסכימים לי לצאת מהבית עם יותר מדי איפור ,כמו שאני אוהבת ,הם חושבים שאני ילדה קטנה,ככה זה שיש לך אחים קטנים והם עדיין לא מעקלים שיש להם בת אחת שהיא גדולה ,שהיא כבר לא בת 10.
לקחתי את הכול ויצאתי מהבית,ירדתי במעלית ,והלכתי למראה שבכניסה למראה שלי והתחלתי להתאפר,'הנה ככה אני יפה' אמרתי לאחר שסיימתי והתחלתי להתקדם לכיוון בית ספר.
נקודת מבט של גאיה:
קמתי לצליל השעון המעורר המעצבן,השתקתי אותו וראיתי שקיבלתי הודעה מאורי "בוקר טוב יפה שלי ,מת להיפגש איתך היום ,לבוא לאסוף אותך אחרי בית ספר?",איפה דפוק חשבתי לעצמי וחייכתי חיוך קטן ,אבל את האמת רציתי להיפגש איתו ,אז כתבתי לו " תבוא ב-שתיים "
והלכתי לכיוון המקלחת צחצתי שיניים והלכתי לכיוון המטבח ,'בוקר טוב גאיה' אמרה פלי העוזרת בית שלנו,'הכנתי לך פנקייקים ,ויש על השיש סנוויץ עם חביתה בלי עגבנייה',פלי הייתה העוזרת שלנו מאז שאני הייתי בת 12 היא מכירה אותי יותר טוב מההורים שלי אני חושבת.
'תודה פלי' אמרתי וישבתי לאכול.
אחרי שאכלתי חצי פנקייק למרות הערימה הענקית שהייתה שם ,הלכתי לחדר להתארגן.
לבשתי את הגינס הלבן שלי עם חולצת בית ספר כחולה ,נעלתי את האולסטר הלבן שלי התאפרתי ממש קצת ויצאתי מהבית.
נקודת מבט של רומי:
'אני מתה משעמום',אמרתי לתומר ,שישב לידי ,הוא חייך והחזיר לי 'אני יודע איך לא יהיה לך משעמם' וצחק,הבנתי את כוונתיו,ומחקתי ואמרתי 'סתום מפגר' 'רק הצעתי' הוא אמר וחזר להסתכל קדימה.
תומר הוא סוג של הידיד הכי טוב שלי ,הוא תמיד מצחיק אותי,ומעודד אותי,רק בזכותו אני מעבירה את שיעור היסטוריה בשלום.
'רומי את איתי או שאת בעננים' קטעה המורה צילה את מחשבותיי ,'אני איתך ,אני איתך' וחייכתי לתומר,'את יודעת שאני תמיד פה ,אם את בודדה' אמר וחייך,'די כבר תפסיק ,נראה לך באמת?!' 'תרגעי צוחקים איתך מה את לוקחת כל דבר קשה' וצחק ,צחקתי אחריו,ואז פתאום קיבלתי הודעה משיילי "איפה את ?צריכה אותך דחוף' 'המורה אני יוצאת לשירותים וקמתי מהכיסא'.


תגובות (1)

כותבת יפה :) תמשיכי !:)

02/08/2015 13:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך