הצד של ליצן – פרק ראשון

time machine123 28/02/2016 560 צפיות אין תגובות

לליצן יש שני צדדים , הצד אחד ליצן שמח וטוב לב , וצד אחר שהוא מסרב להראות כלפי חוץ , שהוא עצוב. הוא מקדיש את חיוו בשביל לשמח אחרים ונודד ממקום למקום. למרות שיש לו הכול בחיים , הוא אף פעם לא מרוצה.
בסיפור שלנו נפגוש שש בנות מדהימות ומוכשרות , להקת פופ מאוד מפורסמת בישראל ובעולם. יש להן הכול אך אינן מרוצות ומאושרות.
גילי , בת עשרים ותשע, בחורה תכולת עיניים , שמחה ומלאת חיים , איבדה את אחיה ואמה בתאונת המטוס שאירעה במקסיקו כשהייתה בת עשרים ואחת בלבד. מאז , לא נראה שום סימן של שמחת חיים שהלכה ודעכה. אך חושך תמידי היה קיים בחייה. היא נהפכה לבחורה גאוותנית וקרת לב.
השנייה בחבורה היא ליעד, היא בת עשרים ושתיים. היא חברה של אחיעד ומתן בו זמנית. היא ממורמרת ופגועה אך מבחוץ היא מחויכת ומאושרת היא רק תחפושת למה שבני משפחתה לא רואים ולא יודעים ואנשים לא מכירים אותה באמת. היא בחורה מוכשרת שכותבת ומלחינה שירים.
השלישית בחבורה היא לירן , היא בחורה ביישנית וחבויה שאינה מגלה את רגשותיה. אך הצד האחר שלה שאותו היא לא מראה זה האהבה שלה לריקוד וכמה מלאת חיים ושמחה היא.
הרביעית בחבורה היא זוהר, היא בחורה ססגונית ומלאת מרץ , אשר אוהבת מסיבות ומועדונים באהבה עצומה ועזה. היא בת עשרים ושלוש.
החמישית בחבורה היא ירדן , היא בחורה פחדנית אשר לא מעיזה להגיד את דעתה בקול. היא קלת דעת ופזיזה, מרבה לעשות טעיות על ימין ועל שמאל. היא בת עשרים וחמש.
השישית בחבורה היא מיתר , היא בחורה רגישה ושקטה, אשר מרבה לקחת ללב כל עניין פשוט . היא בעלת מחלת אסטמה . היא בת עשרים ושש. אמה נטשה אותה כשהייתה בת ארבע ואינה מבינה למה היא נטשה אותה. לה סיפרו שאמה מעולם לא אהבה ילדים ולכן החליטה שעליה לא לגדל אותה כי לאמה יש בעיות רגשיות.
ולה לא סיפרו מעולם את האמת. היא חשה גלמודה וחשוכה.
*
לגילי יש תאומים , בן ובת. היא קראה להם אורון ולירון. היא בני חודשיים וחצי. אבל בעלה של גילי , ליאל לא מניח לה לראות את התאומים מפני שמבחינה חוקית הם שייכים לו. היא ובעלה גרים בבת ים.
אבל מכיוון שגילי כל הזמן בסיבוב הופעות עם הלהקה. היא שבה הביתה רק בשעות הקטנות של הלילה.
ששת הבנות שאותן תכף נכיר, התחרו בריאליטי " הכוכב הבא" בקטגוריית הלהקות והצמדים. עלו לגמר של " כוכב הבא 2" עם שני המתמודדים הנוספים.
היה קרב צמוד בין רימון , ללהקת ' אנגריה ביג' , בת שש בנות מוכשרות וטובות .
" והמנצח בכוכב הבא הוא.." אמרה בר רפאלי , שהנחתה את הכוכב הבא במקום אסי עזר ואסתי גנז בורג.
" בהפרש של חמש נקודות , הקרב הוא צמוד , חבר'ה , המנצח הוא בקטגוריית הלהקות והצמדים, להקת הבנות ' אנגריה ביג' היא המנצחת של הכוכב הבא 2! מזל טוב לכן ." הוסיפה בר רפאלי בגאווה ובחיוך.
" אני רוצה להודות לקהל בבית . שסימס והכריע את ההחלטה , וואי אני מתרגשת , בכלל לא ציפיתי, ואחרונים חביבים זאת ההפקה המדהימה והמקסימה שנתנה את כל כולה , כל הכבוד על ההשקעה והנתינה שהשקעתם מזמנכם אליי. " אמרה גילי בהתרגשות.
*
גילי נסעה היישר לביתה , היא לא ידעה מה שלום ילדיה .
היא לא תיארה לעצמה כמה ליאל בעלה יכול רע וחסר רגשות.
כשהמכונית הגיעה לנקודת היעד , היא חנתה אותה מתחת לצמרות העצים הגבוהים.
היא ניסתה לחייג למספר הטלפון של הבית , אין קול ואין עונה. ליאל והתינוקות לא שהו בבית.
היא עלתה במדרגות לבדה ובוכיה , מהחשש שליאל יכול להיעלם עם התינוקות לאנשהו. דמעותיה נשרו ללא הפסק וכשפתחה את הדלת הרווחה. גילתה גילי לצערה שחששותיה התאמתו הבית היה ריק ודומם. איש לא נמצא שם. מסביב היה שרוי חושך מוחלט ולא ניתן היה לראות דבר באפלה המחרידה.
היא הלכה לבדוק את העריסות , אך העריסות היו ריקות .
" הילדים שלי! זה לא יתכן!" קראה גילי באכזבה. היא הביטה בעריסות בעיניים קרועות לרווחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך