כך ההורים שלי הכירו!

הצלקת *מבוסס על סיפור אמיתי*

30/01/2017 1448 צפיות 4 תגובות
כך ההורים שלי הכירו!

אני אספר לכם קצת על עצמי.. אני בגיל 17 מכל מקום בנים היו מציעים לי חברות.. אבל אני מחקה "לאחד שלי". אמא של חברה שלי אמרה שיש איזה ילד בשכונה שלה שמתאים לכל הדרישות שלי! והיא הציע לי לצאת איתו לאיזה מסעדה כדי להכיר אותו. הסכמתי.
כשראיתי אותו נכנס למסעדה ראיתי שיש על פניו צלקת נוראית שמתחילה מהעין עד לסוף הצוואר.. קיצור בסוף הדייט אז הוא שאל אותי איך היה ואם אני מסכימה להיות חברה שלו..
אז עניתי לו: "היה מאוד כיף ואתה בחור ממש חמוד ונחמד אבל.." הוא לא נתן לי לסיים ומיד קם הוא אמר:" זה בסדר אני יודע מה זה האבל הזה.. האבל הזה הוא הסיבה שכולן מתרחקות ממני" הרגשתי כל כך רע שנשארתי שם ולא הפסקתי לבכות..
כשחזרתי הביתה התקשרתי מהר לחברה של אמא שלי שהכירה לי אותו וצעקתי עליה איך היא מעזה לשדך לי מישהו כזה ושאלתי אותה למה היא לא אמרה לי שיש לו צלקת כזאת?!?!?
היא ענתה: "הוא ביקש שאני לא אגיד כדי שתתני לו סיכויי להכיר אותו.." היא רצתה לספר לי למה יש לו את הצלקת הזאת והסכמתי.. היא התחילה לספר:" זה היה כשהוא היה בן 9 הוא יצא למחנה קיץ עם המשפחה שלו והוא ראה ילדה שנמצאת על העץ ושני ילדים
(שהיו יותר גדולים ממנו) שמנענעים אותו כדי שהילדה תיפול.. הוא ישר רץ לשם והתחיל להגיד להם להפסיק אז הם עזבו את העץ (הילדה ברחה מהמקום) והם תחילו להרביץ לו עם קרשים שהיו שם.. באחד מהקרשים היה תקוע מסמר חלוד ו.." אמרתי לה ישר: " תגידי לו שאני מסכימה" והיא שאלה אותי אם אפשר לדעת למה הסכמתי.. ועניתי לה: "כי אני הייתי הילדה שהוא הציל! אני זוכרת שפניו היו מכוסות בדם.. תמיד תהיתי מה קרה לו.."
הם התחתנו ב 31.1.2003


תגובות (4)

ני מכירה את הסיפור הזה, ובגלל זה אני מאוד בספק אם הוא באמת מספר על ההורים שלך.

30/01/2017 10:49

    אני כתבתי על זה בכמה אתרים יכול להיות שהן קראו את זה…

    30/01/2017 19:14

האמת שהכרתי את זה לראות לפני חמש שנים בערך ודרך הפייסבוק. זה סיפור מאוד מוכר. אבקש שתודי אם לא את כתבת את זה ותמחקי אותו, אף אחד לא יכעס עליך אם תודי (בהנחה שאני צודקת).

31/01/2017 09:03

חיים וולדר, אה?

31/01/2017 19:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך