הצעה של הארי 8

16/11/2018 832 צפיות אין תגובות

נקודת המבט של ג'יני
אני בהריון ראשון. אני נושאת את הבן של הארי פוטר. זה מלחיץ שחושבים על זה . אני יודעת שאני אוהבת את הארי ואנחנו עומדים להתחתן אבל עדיין מלחיץ. הארי התלהב יתר על המידה מהריון אך לא נראה שהוא מתכוון להראות את זה כלפי חוץ. החלטנו להקדים את החתונה. כמובן שאני רוצה לציין שאנחנו מאורסים לפני שגיליתי על הריון הזה. החלטנו להתחתן בחופשות חד המולד רציתי בליל הכול הקדושים מתי שהתחלנו לצאת אבל זה היה יותר מדי מוקדם. חשבנו יותר נכון חשבתי מתי גם לספר על הריון. ומכווין שאני בחודש ראשון אני לא אמורה לדעת זה הריון בכלל. לפעמים הרמיוני נראתה לי מרוחקת. רון תכנן להציע לה נישואין. היא לא נראתה מאושרת בזמן האחרון. לדעתי היא כבר לא אוהבת אותו אבל אני לא יכולה לעשות כלום. בטח שלא לספר לרון או לדבר על זה עם הרמיוני עצמה ולונה לא בטוחה שתבין. אני אוהבת את לונה אבל היא לא בדיוק הבן אדם הכי חד עין שאני מכירה. אמילי נערה יפיפה שיער בלונדיני ארוך יותר מדי אפילו בשבילי. עיניים כחולות אבל לא כמו שלי. שלי הלכו לכיוון של תכלת טפחות כחול ושלה היו כחולות כמו הים. היא הייתה בשנה הראשונה והשנייה שלי אחת החברות הכי טובות שלי אני לא ממש זוכרת מה קרה ולמה ניתקנט קשר אני חושבת שזאת הייתה אני. חשבתי לנסות לדבר איתה שוב. יכול להיות שאני סתם מנסה ואני יכולה לצאת נושאת לחברות אבל שאני מקווה שהיא לא כועסת אליי יותר. "היי אמילי" אמרתי. "ג'יני "אמרה אמילי בצורה מעט מופתעת. " איך את" שאלתי בנימוס. לפעמים הנימוס הבריטי ממש מעצבן אותי. "הכול בסדר את והארי עומדים להתחתן " אמרה אמילי בקנאה קצת. "כן את יודעת איך זה שיוצרים הרבה זמן אם מישהו " אמרתי . " 'כחתי 'הרבה זמן לא דיברנו אני וסטיב נפרדנו בערך אחרי שנתקנו קשר. הוא אמר שהוא יצא איתי כי הוא רצה לצאת איתך ואנחנו כבר לא חברות אז את יודעת " אמרה אמילי. " סליחה " אמרתי במבוכה קלה. " זה בסדר תמיד חשבתי ששימוש חמוד את יודעת שגם הוא חזר לעוד 'שנה בהוגורס" אמרה אמילי. " אני יכולה לדבר איתו בשבליך" אמרתי. "באמת " 'אלה אמילי בשמחה . " כן הוא אחד החברים של הארי" אמרתי. " תודה ג'ין " אמרה אמילי. היא הרבה זמן לא קראה לי ככה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך