הצעה של הארי 9

16/11/2018 812 צפיות אין תגובות

נקודת המבט של גי'ני.
התגעגתי לאמילי. היא הייתה אחד החברות הכי טובות שלי אבל היא בחרה להתרחק ממני אף פעם לא הבנתי למה. אני מניחה שאולי היא ראתה את העובדה הברורה שסטיב מעולם לא האהב אותה. כן סיפרתי לה על הצהרות אהבה של סטיב כלפי. אני תמיד אהבתי את הארי ואני מניחה שאמילי ידעה את אבל שהיא גילתה שאני מנסה להתגבר אליו ולהתקדם אלה. היא ניתקה קשר. היא הייתה אמרוה לדעת שאני בחיים לא יצא עם סטיב כי הוא האקס שלה. "גי'ן" אמר רון. "היי רון" אמרתי מבלי להסתובב אליו. "היי אמילי. אני צריך שתעקבי את הרמיוני" אמר רון. "עכשיו" שאלתי באנחה. "כן את יכולה ?" שאל רון בתקווה מעטה. "אני באה, רוצה לבוא אמילי" שאלתי. "כן בטח"אמרה אמילי שתלהבה. אני רק צריכה לדבר עם שיימוס. "את יודעת ג'ין אני מצטערת פחדתי כול כך שתתחילי לצאת עם סטיב אחרי שנפרדת ממייקל" הוסיפה אמילי. "אני בחיים לא הייתי יוצאת עם סטיב חשבתי שאני יודעת שאת זה" אמרתי. "אני יכולה ואני פחדתי ואז את התחלת לצאת עם הארי ורציתי להשלים איתך אבל חשבתי שאת כועסת אליי" אמרה אמילי. "שטיות. רק שדעתי את מוזמנת לחתונה"אמרתי. "איך הארי במיטה "שאלה לפתע אמילי. "מה " שאלתי. "הייתי חייבת לדעת"אמרה אמילי. "רק עכשיו השלמנו אני ממש מספרת לך על החיי המין שלי ושל הארי" אמרתי. אמילי צחקה. רון הציעה להרמיוני נישואים. הרמיוני הסכימה אבל לא נראתה שמחה במיוחד מזה שהיא הולכת להתחתן עם אהבת חיי, עם רון. יכול להיות שאני מדיימנת. היא נראתה אומללה יום אחרי יום אחרי יום. אני יודעת כמה זה חשוב להיות מאושרת עם הבן זוג שלך. אני מאושרת עם הארי. אני יודעת שהארי אוהב אותי גם מבלי שיגיד משהו והכי חשוב לי זה את ה עובדה שאנחנו מצליחים לעשות את כול החולמות שלנו בזמן קצר. למרו7ת שיכולתי לראות את הכותרות בנביא היומי. "החתונה הקרבה של האר פוטר הילד שנשאר בחיים" אוו "אחרי שהפתעו אותנו בחתונה, אשתו של הארי פוטר הנער שהביס את זה שאין לנקוט בשמו בהריון" או "יורשו של הארי פוטר בדרך". תמיד המחשבה על הכותרות האלו הצחיקו אותי אולי כי תמיד ידעתי שזה מוזר כמה תעניינים בהארי. אני מודה אם הארי לא היה מפורסם לא בטוח שהייתי מתאהבת בו. אני יכולתי לצאת איתו גם אם הוא לא היה מפורסם. "נישתי מי זה" אמר הארי אחרי הניח את הידיים שלו על העיניים שלי. "הארי" אמרתי. הורדתי את הידיים שלו. הוא סובב אותי להביט בו. נישקתי אותו. הארי הסמיק. "ממה אתה מסמיק" לחשתי לו. "ממך" ענה לי הארי בלחישה. צחקתי.
בפרק הבא החתונה של גי'ני והארי
ובפרק אחרי הלידה של הבן הראשון שלהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
17 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך