הצרות שלי עם בנים – פרק 6 : זה נגמר

29/03/2013 793 צפיות 3 תגובות

זאת הייתה דנה, "הוא נפרד ממני," בכתה "הוא זרק אותי."
"למה?" שאלתי מופתעת, הרי רק לפני שבוע הם נראו כל כך מאוהבים והתנשקו כל הזמן. "הוא אמר שאני צעירה מידי בשבילי," אמר ובכיה גבר "הוא אמר שאם יגלו שהוא יוצא עם תלמידה שלו יפטרו אותו." אמרה וגעתה בבכי. "הוא דיי צודק…" מלמלתי "את צעירה ממנו בחמש שנים וזה לא לעניין…"
"אני יודעת…" אמרה דנה בבכי "את יכולה לבוא אליי?"
"כן," אמרתי מבלי לחשוב על המסיבה של שון "אני בדרך!"
התקשרתי לשון וסיפרתי לו מה קרה.
"זה בסדר," אמר שון "את יכולה ללכת אליה אבל אחרי שתסיימי תקפצי למסיבה לכמה דקות."
כעבור דקות ספורות הייתי בחדרה הלבן של דנה, היא ישבה על מיטתה המפוארת שהייתה מפוצצת בטישואים. "הוא זרק אותי בבית שלו," בכתה דנה "הוא לא אהב אותי."
"לדעתי הוא כן אהב אותך," פסקתי "אבל הוא מבין שהעבודה שלו וכל הקריירה שלו בסכנה."
"נמאס לי מהשיחה המדכאת הזאת," אמרה לפתע דנה "אני אלך להביא לנו גלידת שוקו וניל מהמקרר." אמרה והלכה למטבח.
אחרי שטרפנו קופסא שלמה של גלידה וראינו סרט רומנטי וקיטשי במיוחד, אמרתי לדנה שאני צריכה ללכת והלכתי במהירות למסיבה של שון. שון פתח את הדלת ונישק אותי, הבית היה הומה אדם. חטיפים וסיגריות מפוזרים על השטיח, שאריות של אוכל סיני לכלכו את שולחן העץ הגדול בסלון. "זאת חברה שלך?" שאל בחור שנשמע שיכור. "כן…" מלמל שון. "היא פיצית," אמר בחור אחר שבדיוק סיים לרוקן את בקבוק הוודקה "התחלת לצאת עם ילדות בכיתה ו'?" צחק. "אני מעדיפה ללכת…" לחשתי לשון. "אל תלכי," אמר "הם סתם שיכורים."
"חברה של שון!" צרחו הבחורים ששכבו על השטיח וצפו במשחק הכדורגל ששודר בטלוויזיה הענקית שניצבה בסלון. נפרדתי משון יפה והלכתי הביתה. "אני מבין אותך." הוא שלח לי סמס ברגע שיצאתי מהדירה."מצטערת על הכל." סימסתי לו בחזרה וסגרתי את הפלאפון. השעה הייתה כבר שמונה בערב, הרחובות היו ריקים, ריח של תבשילים מילא את אפי. ואז ראיתי אותו…


תגובות (3)

תמשיכי!

29/03/2013 02:10

תמשיכייי…!

התחלתי סיפור חדש ׳גורל לא צפוי׳ אשמח עם תקראי אותו! ❤

29/03/2013 02:25

תמשיכייי

29/03/2013 03:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך