הקדמה באיחור או טריילר – דיימונד

27/11/2012 708 צפיות 3 תגובות

אז .. דיימונד ?
היא אלפית .
– אני חושבת שכולם יודעים מה זה "אלף" .

" דיימונד " הוא רק ספר אחד מתוך טריגלוגיה של ספרים שכתבתי בעצמי , שנקראת " היער " .
הספר " דיימונד " עוסק יותר בהסברת הכוחות שיש להם , לתושבי היער .
הוא מספר את סיפורה של דיימונד , שתגלו את חשיבותה בהמשך , ואולי אפילו בשאר הפרקים .
דיימונד חייה ביער , והסיפור מתחיל בזמן שדיימונד בת 6 , שהמלחמה בין בני האנוש לבני הדם רק בחיתוליה . בפרק הראשון , מזכירים את שמו של 'עכר' , שהוא בעצם שליט בני האנוש .
בהתחלת הפרקים , לא מזכירים כ"כ את המלחמה , אבל מזכירים הרבה דמויות חשובות , שחשיבותם תתגלה בהמשך .
הספר עצמו מבוסס על .. יותר על .. דבר שאיני מצליחה להסביר במילים ,
דבר שנורא מפתיע אותי , כי אני * כותבת * את הסיפור ..
בקיצור , הז'אנר יותר בכיוון של "על טבעי" , אבל אני בחרתי בז'אנר אחר . "סיפורי אהבה " .
למה ?
כי בעצם , רוב הספר , באמת , מספר על אהבה , שהובילה לתושייה , ולסוף או בעצם התחלת המלחמה .
את ההקדמה האמיתית לטרילוגיה , תוכלו לקבל רק בסוף הספר הראשון "דיימונד" , כי ככה אני יהרוס לכם .
אממ .. המלצות ?
" ת'אמת ? בטרילוגיה סיקרנה אותי , ואני , אשכרה ? לא טיפוס של זה . " – בת דודתי דנה .

" נמנמנמ .. מצ'עמם לי . " – השפם הדימיוני שלי וקורי העכביש בעליית הגג .

" אהבתי כ"כ ! הסדרה מתאימה לכל גיל , אומרת סבתא שלה . נהנתי מאוד ! " – סבתא שלי מצד אבא .

" FACK " – ג'ים , היזיז המושלם שלי .


תגובות (3)

למההההההה כזה קצרררררר ?!
גוווו ג׳ים מוחע
תמשיכייי

27/11/2012 11:47

הגבתיייי במקום הלא נכון אופסיייי מוחע

27/11/2012 11:48

את רוצה לנסות להוציא את הסדרה הזאת לאור ?
אם כן בהצלחה :)

27/11/2012 14:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך