הייתי מעוניינת לשמוע תגובות!

הקדמה-הנסיך ואני

22/11/2015 830 צפיות 3 תגובות
הייתי מעוניינת לשמוע תגובות!

בממלכת אוריה חיים אחד לצד השני פשוטי העם והעשירון העליון.
לפעמים הם לא תמיד מסכימים אחד עם השני אבל שני הצדדים כבר 22 שנים מחכים ליום הולדתו ה- 22 של הנסיך פיטר בו הוא יצטרך לבחור את אשתו לעתיד ובכך יתחילו אימוניו להיות המלך הבא של הממלכה.
ביום הולדתו של ה-22 של הנסיך יערך נשף גדול שאליו כל בחורה בממלכה בין הגיליים 18-22 תוזמן והנסיך יצטרך לבחור את האחת שמיועדת לו!
לנשף הזה בנוסך למשפחות רבות תגיע משפחת רוז משפחה מיוחסת.
בגלל היות האבא(מאיר) דוכס והאמא(מיכל) בת של דוכס ולאחר נישאוהה היא נהייתה לדוכסית.
לזוג רוז יש 3 ילדים:
בן ושמו יובל(20):
יובל נשוי ליערה והוא ירש את התואר של אביו.
יובל הוא נדיב וחכם והוא לא יתן לאף אחד לפגוע באחיות שלו או באשתו כי הוא מאמין שמשפחה זה הערך הכי חשוב.
אחותו התאומה שי(20):
שי היא שקטה ולא מעוניית להיות במרכז העניינים
היא מאמינה שגם אם נולדת למעמד גבוהה אתה צריך לדעת לעשות הכל כי אתה לא יודע מה העתיד צופן.
ושירה(18)
שירה היא ההפך הגמור משי היא אוהבת להיות המרכז העניינים והיא תמיד תהייה חייבת שכל צומת הלב תהיה עלייה…
שירה תמיד חייבת לדעת הכל..
כי היא חושבת שידע זה כח..


תגובות (3)

אני אהבתי תמשיכי זה נשמע ממש מעניין ורציתי לשאול קראת את הספר "הבחירה" ?"כי זה נשמע דומה ואם לא קראת אז תקראי ספר ממש טוב!!!

22/11/2015 17:04

קצת יבש, כאילו קוראים מדור חדשות.
יש לך שגיאת כתיב: דוכס\דוכסית ולא דוקס\דוקסית. כ' ולא ק'

22/11/2015 18:05

מחכה להמשך :-)
ודווקא לי לא מפריע השגיאות כתיב לך למה גם לי יש חח :-)
כל מקרה מחכה להמשך
ואני אשמח עם תקראי את הסיפור שלי גם:-)

01/12/2015 19:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך