הנערה הזאת!!!

18/12/2013 1299 צפיות 3 תגובות

טוב אז ככה אני חדשה פה בכול האתר הגדול הזה :) אז תהיו עדינים איתי :((
אני כבר הרבה זמן רוצה לכתב ולא יצא לי איפה ואזזזז ראיתי את האתר ואני עכשיו מנסה לא ילך לא נורא אז בואו נתחיל בסיפור והו:))))))))))

~~~הקדמה~~~

קוראים לי ליטל ואני בת 16 ואני בכיתה י',
מראה: נמוכה, שיער שטני ארוך את סוף הגב, אני מתארת אותי כחמודה במראה.
אופי: אני מאוד חברותית ויש לי הרבה ידידים וחברות (המצב החברתי שלי תמיד היה טוב) אני לא מלכת השכבה אבל אפשר להגיד שאני מקובלת בשכבה שלי, אין לי חבר כי כול המערכות היחסים שלי לא נגמרו טוב נגיד ככה..
חברות וידידים: יש לי שתי חברות טובות אחת בשם שרון היא החברה שיודעת אליי הכול, והשנייה קוראים לה מישל (היא הכי יפה בשכבה והכי מקובלת) אותה אני פחות אוהבת (בהשוואה לשרון)…
יש לי שני ידידים מהשכבה ועוד אחד מאה"ב (עליו אני יסביר בהמשך) אחד ממש חמוד שקוראים לו יובל יש לו חוש הומור אדיר, השני קוראים לו עומר והוא חתיך ויש לו חברה (היא גם חברה טובה שלי) על עומר אפשר לקצר לשלושה דברים חתיך, מצחיק ואפשר לספר לו ה כ ו ל והוא זורם…..
עכשיו אושר אז ככה אני לא נולדתי בארץ (ישראל) אלה בארה"ב ושמה היה לנו חברים ונולד להם בן בשם אושר חחחח חודש לאחר מכך אני נולדתי ואז חזרנו לארץ והם נשארו שמה… בגיל חמש הם הגיעו לארץ כמו תמיד (כול חצי שנה הם באים לבקר חברים כמונו ואת המשפחה שלהם פה בארץ) ואז נפשו לאחר חמש שנים ניהנו חברים (בכול זאת היינו רק בני חמש חחח) ומיד הייתי מבקשת מאמא שלי שתיקח אותי עליו בקיצור מישמה ניהנו חברים ויותר התבגרנו אז אנחנו יותר מדברים דרך הטכנולוגייה של היום!!!!!!~~~~~~

אז יאלה בואו נתחיל בעשר תגובות <3 <3 <3


תגובות (3)

יותר פסיקים.
פחות סימני קריאה.
פחות סוגריים. פשוט תוסיפי יותר תיאורים (שלא היא חושבת – יותר כלליים)
פחות סלנג.
פחות סימני טילדה (~)
איזה סיפור אהבה ילבלב בינה לבין אושר….

18/12/2013 10:54

תודה על הערות, ולא הבנתי מה התכוונת עם אושר?

18/12/2013 10:59

דבר ראשון, תתחיייללייי, ואני ממליצה לך לעשות יותר רווחים בין השורות ולהשתמש בסימני פיסוק, בשביל שהסיפור יהיה יותר מובן ..
דבר שני, היא התכוונה שבטח יהיה סיפור אהבה בין ליטל לבין אושר,
ודבר שלישי, ביקשת קישור לעונה הקודמת שלי – https://www.tale.co.il/profile/%D7%93%D7%95%D7%AA%D7%9F-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%9F-d-7481.html

28/12/2013 23:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך