LOL22
אשמח לחוות דעת תהנו :)

הקדמה – העניים הכחולות היי זה הקדמה לסיפור ממש יפה שיש לי בראש אני מטלבטת עם להשקיע בו או לעשות סיפור אחר

LOL22 25/07/2015 1235 צפיות 2 תגובות
אשמח לחוות דעת תהנו :)

הוא עמד שם , פשוט עמד והביט בה .
היא ניגבה עם העמה שלה את הזיעה שנדפה מהמצח שלה ,והתכופפה להרים מהרצפה בובת דובי קטנה שהייתה רטובה ממי השטיפה .
הלב שלו פעם במהירות והוא שכח לרגע מרועי בנו בן השלוש שהחזיק בידו .
הזיכרונות צפו בראשו , והחנק הגיע לגרונו .
הוא פשוט עמד והביט בה דרך החלון מנקה את הגן בעודה מזמזמת לעצמה שיר שבקע מהרדיו , היא הייתה יפה כמו שזכר , הוא בחן את ענייה הגדולות והכחולות שתמיד נהגו להביט בוא ברקות אין סופית ואת שערה השחור שעכשיו היה יותר ארוך משזכר נופל על כתפיה , הדבר שבוא הכי הבחין הייתה המטפחת שכיסתה חצי מראשה , מה שגרם לו ישר להביט בידה ולראות טבעת זהב קטנטנה מונחת לה על האצבע.
והכאב דקר אותו אפילו עכשיו אחרי כלכך הרבה זמן , הוא לא ידע מה יותר כואב העובדה שהיא עכשיו שייכת לגבר אחר , העובדה שהיא כבר לא איתו , או העובדה שהיא חייה כמנקה , העובדה שאלו החיים שלה .
הזיכרון של הפעם האחרונה שראה אותה צף לו מאות פעמים בראש מאז אותו היום , אבל עכשיו הרגיש כאילו זה היה אתמול .

הדמעות זלגו מענייה , " אני מתחננת עומר , אל תעשה את זה יותר קשה ממה שזה , בבקשה זה פשוט לא ילך .. אני ניסיתי אבל די כמה צריך לסבול כדי להבין זה פשוט לא קורה , בשלב מסוים צריך לסגת אחורה ולהבין שזה לא מתאים להבין שכמה שנמשוך את זה בסופו של דבר אנחנו לא באמת יכולים ליצור עתיד ביחד או בשלב מסוים להתחתן ".
עומר שם את ידיו על ראשו " למה ?? תגידי למה אנחנו לא יכולים להתחתן ? אה ? אני רוצה להתחתן איתך!!! אני רוצה שאת תהיי האישה שתחנך את הילדים שלי, שאני יצתרך לקום איתה בבוקר או לריב איתה על דברים מטופשים שאחרכך יעשו לנו רק טוב ! למה לא ????.
דניאל הרימה את שערה מראשה אחורנית ואמרה " כי ככה ! כי אני דתיה ואתה לא ! כי אני רוצה חינוך דתי לילדים שלי ! אני רוצה חגים ושבת ! אני לא אוהבת את האורח חיים שלך !! אני לא אוהבת את העובדה שכל דבר הכי קטן בזוגיות שלנו נמצאה בכל העיתונים ,בפייסבוק , בטלוויזיה .
אני לא מסוגלת יותר , אני לא עוזבת אותך אני עוזבת את העולם שלך , את הפרסום , את החוסר פרטיות , את העובדה שצריך בכל דבר הכי קטן בזוגיות הזאת לרצות את כולם . ."
עומר הלך ממקום למקום עצבני ומבולבל " אני יעזוב את העולם הזה בשבילך אני יתפטר , עם זה מה שאת רוצה "
דניאל קמה מהספה והתקרבה לכיוונו " זה הדבר האחרון שאני רוצה , וגם עם כן אז מה ? תעבוד כמלצר , אני ממש לא מוכנה שתעזוב את העבודה שלך את החיים שלך , זה מה שאתה אוהב זה מה שעושה לך טוב , אתה שחקן מדהים ודוגמן מהמם ואין סיכוי בעולם שאני יגרום לך לעזוב את זה , ונגיד והינו הולכים על זה , אתה באמת חושב שהתפטרתה אז יש לך שקט ,ממי אתה עמוק בפנים , וגם עם בסופו של דבר ישכחו אותך , הזוגיות שלנו תהיה בנויה על כך שהרסת את החיים שלך למעני , שום דבר טוב לא יקרה מזה בסוף אנחנו נהרס , אני באמת מצטערת אבל זה הזמן שלי לקחת את הרגלים שלי ולעזוב לפני שהיה יותר קשה ממה שעכשיו , ושלא תחשוב לרגע שאני לא נקרעת מבפנים ."
עומר ניגש אליה והחזיק את פניה " בבקשה אל תעשי את זה , אנחנו נסתדר אני יעשה הכל אל תוותרי עלינו "
היא הורידה את הראשה ואמרה " זאת הבעיה שכל הזוגיות שלנו זה אנחנו נסתדר ובואי לא נוותר , אבל עד מתי ? אנחנו נסתדר אה ? כמה אהבה שיש בנינו יש המון סבל ! עומר בבקשה "היא הרימה אליו את המבט ודמעה זלגה על לחייה " תן לי ללכת עם אתה אוהב אותי כמו שאני אוהבת אותך , פשוט תשחרר "
עומר הוריד את הידיים מהפנים שלה והתיישב על המיטה עם הראש על הידיים , הוא היה שבור , כאב לו לדעת שזה יכול להיות עומד להיגמר לדעת שהיא סבלה ככה ושהוא אשם בכל , ושבאמת אין דבר שיוכל לעשות כדי שתהיה שלו .
אחרי חמש דקות הרים את ראשו היא כבר לא הייתה שם .

" אבא , אבאאאא" עומר התנער מהזיכרון כששמע את בנו " מה יפה של אבא ? " הילד הצביע לעבר השער "אמא באה " הוא הסתובב אחורנית , זאת היתה גל היא יצאה מהרכב ובאה לכיוונם " יאלה עומר הגננת אמרה שב1 וחצי היא תקבל אותנו , אני די ממהרת אני רוצה להיות בדירה כשההובלות יגיעו , ממש המליצו לי על הגן הזה נסתכל 20 דקות נראה את המקום והילדים כי אני ממש לא מוכנה שהילד שלי היה עם חבורה של ילדים מוזנחים ונעוף ".
גל פתחה את הדלת ואחריה נכנס עידו , תומר נשף אוויר וניכנס גם הוא .
דניאל בדיוק סיימה לשטוף את הרצפה ופנתה למקרר לשתות כוס מים .
רבקה הגננת פנתה לעבר הדלת לקבל את גל ותומר לבדיקה על הגן .
דניאל לקחה את התיק צד שלה ופנתה לעבר הדלת לצאת מהגן , היא הייתה מותשת וגמורה היא עבדה כמו חמור היום וניקתה ללא סוף , היא חייכה לעבר תומר וגל ובאה לפתוח את הדלת .
ואז היא סובבה את הראש במהירות לעבר תומר, הלחיים שלה האדימו , היא חשבה שהיא מדמיינת ,.


תגובות (2)

ממש אהבתי את הרעיון של הסיפור

07/08/2015 15:42

תודה אני בדיוק חושבת על הסיפור

07/08/2015 15:52
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך