יובלוש84
זה סיפור ראשון שלי.. אז פליז תגובות

הקדמה כולל דמויות- "מי אמר שלא נסתדר??"

יובלוש84 13/03/2013 1218 צפיות אין תגובות
זה סיפור ראשון שלי.. אז פליז תגובות

הקדמה:
היי אני נטלי בת 14 וקצת מנתניה בסיפור הזה אני אספר את החיים שלי
(שהם לא כלכך זוהרים)
החברות הטובות שלי הן לינוי ומאי אבל ברור שיש עוד פשוט אלה שיודעות מלא עליי ועל החיים שלי
שבהם אני חיה בפנימיה ועוברת מפנימיה לגור בבית והחיים שלי מתהפכים וכבר לא מה שהם היו זה בטוח!
הייתי בפנימיה ממגיל קטן בכיתה ח׳ כבר התחלתי ללמוד בנתניה..
שם אפחד לא יודע מי אני ומאיפה אני באה וגם לא ידעו…
כשאתם תיראו תסימן [!!!]
זה אומר שזה משו מהעבר וזה
(***) זיכרון כלשהו
דמויות:
אני- נטלי בת 14 שיער בלונדיני עניים כחולות לא שמנה ולא רזה לא גבוה ולא נמוכה
הרבה אומרים לי שאני יפה והכי לא חושבת ככה מה כבר יפה בי חוץ מהעניים שלי?!
אני די ביישנית עם אנשים חדשים אבל כשאני עם האנשים שאני מכירה אני הכי משוגעת שיש!!

לידור- גבווה שיער שחור קוצים כזה עיניים חומות דבש חיוף מושלם ביותר ערס כזה..
עם אגו בשמיים! וחושב שהוא יותר טוב מכולם!!

אלי- בערך בגובה שלי שמנמן כזה עינים חומות גם שיער שחור הוא היה יידיד טוב שלי מלא שנים מכיתה א' היינו ביחחד!! ממש כמו אחים מגיל אפס! עד שהכל נגמר בפעם אחת..

עיליי- גבוהה שיער שחור קצוץ עיניים חומות כפרה על הילד הזה !! יש לו אופי מושלם הוא הילד הכי מצחייק שקיים מילה ! הוא היחיד שיכול לעלות לי חיוך ביום הכי גרוע שלי..!

מאי- שיער שחור עיניין חומות גבוה קצת רזה יללדה פשוט מושלמת יש לה חיוך כובש כזה
ואופי מושלם מצחייקה ממשוגעת כזאת מתחברת לכל אחד כולם מתים עליה באמת!!

לינוי- שיער חום מתולתל עינים חומות נמוכה כזאת ישלה אופי משווגע כזה היא טטמבלית קצת אבל אני מתה עלייה בכל זאת היא חולת בנים אבל ככה היא…

אלמוג: נמוך קצת רזה כזה עיניים ענקיות חומות שיער שחוור עם קוצים כפפרה על הנסיך החתיך הזה!! ישלו אופי מדהים אנחנו כמו אחיםם באמת!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך