. Just A Girl
אז ככה , לדעתי יצא פרק חמוד .. עכשיו נשאר רק שאתם תביעו דעה בקשר לפרק .. מקווה שאהבתם (:

פרק 1

. Just A Girl 08/10/2014 830 צפיות 3 תגובות
אז ככה , לדעתי יצא פרק חמוד .. עכשיו נשאר רק שאתם תביעו דעה בקשר לפרק .. מקווה שאהבתם (:

הוא עבר מולי .
הוא היה כל כך חתיך – שיערו שטני פרוע גרם לי לרצות רק לפרוע אותו יותר . עיניו הירוקות גרמו לי לנשוך את שפתי התחתונה ולפצוע אותה מעט . ורק רציתי להיות בתוך ידיו השריריות .
הבנות התחילו להימרח עליו עוד מהצעד הראשון שלו במסדרון , וידעתי שאין לי שום סיכוי להתקרב אליו בכלל .
אבל בכלל לא הייתי צריכה להתקרב אליו , הוא התקרב אליי .. יותר ויותר , מה שגרם ללבי לדפוק יותר ויותר בחוזקה ולעשות לי פרפרים בבטן .
" ברוק " הוא חייך אלי את החיוך הסקסי שלו .
נמסתי מהחיוך שלו .
" היי " אמרתי במבוכה .
" כשלא היית אתמול , חילקו אותנו לזוגות כדי לעשות את העבודה בספרות .. ואת הבת זוג שלי .. אז מתי ניפגש לעשות את העבודה ? " הוא שאל , ואני סתם בהיתי בו כמו מפגרת .
" אולי היום אצלי בשבע ? " חייכתי והכנסתי את הספרים לתא .
" נחליף מספרים ? " הוא שאל והוציא את הטלפון שלו .
" בסדר " חייכתי ולקחתי את הטלפון שלו ורשמתי את המספר שלי .
" אז ניפגש היום " הוא חייך והלך , מותיר אותי מלאה ברגשות של אהבה .
הוצאתי את הטלפון שלי והתכתבתי עם אופק , בת דודה שלי שגרה בישראל .
סיפרתי לה והיא ממש שמחה .
תמיד הכי אהבתי אותה מבני הדודים שלי .
היא הייתה מלאת שמחת חיים ואהובה על פני כולם .. הלוואי עליי .
המילים שלו : " את בת הזוג שלי " הדהדו בראשי .. זה היה צירוף כל כך מושלם .
הוא גרם לצמרמורת להתפשט בגופי .
אך הצלצול הגואל הפסיק את הרגע המדהים .
כולם התחילו לרוץ לכיתות . נותרתי לבדי במסדרון , מנסה להיזכר באיזה שיעור יש לי עכשיו .
זה היה שיעור ספורט , שממנו למזלי היה לי פטור . אז הלכתי למזכירות .. כמו שאני עושה בכל שיעור ספורט .. הולכת למזכירות ומרכלת עם טורי על בנים .
טורי הייתה הבת של מנהל בית הספר , ובגלל זה היא התקבלה להיות מזכירה בגיל שמונה עשרה , לא מפתיע .
" ברוק " טורי חייכה אליי כשנכנסתי .
" היי טורי " התיישבתי על הכיסא מולה , מוכנה לספר לה על מה שקרה היום .
" לא , את פשוט לא מאמינה " היא חייכה ובהתה במחשב
" כל היום חיכיתי להראות לך את זה " היא אמרה וסובבה את מסך המחשב לכיווני .
הלב שלי ירד לתחתונים .
הייתי בשוק .
לא הצלחתי להגיב ..
נשארתי ללא מילים .


תגובות (3)

מה? מה קרה? מה קרהההה? נו נו נו!?!?
אני רוצה לדעת
תמשיכי

08/10/2014 23:23

אעהאעאהעהאהעהאה אני במתח!!! תמשיכי, זה נראה סיפור ממש יפה!!

08/10/2014 23:47

ווואאאוווו אהבתי.

09/10/2014 13:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך