מוכנות לסיפור ?? בואו נתחיל אני מתחילה ב 2 תגובות :)

~הקדמה~

14/11/2014 668 צפיות אין תגובות
מוכנות לסיפור ?? בואו נתחיל אני מתחילה ב 2 תגובות :)

היי אני בר בת 16.5 מכפר סבא.
אני לומדת בתיכון בכיתה י"א אני גבוהה ורזה,עניים חומות-ירוקות ושיער שטני . אני מת לשניי הורים מדהימים ויש להם אותי ואת אחותי התאומה. יש ללי אחות תאומה שקוראים לה ענבל ,
היא נחשבת לאחת מהמקובלות והיפות…ואני? אומרים שאני חננה לא משהו מיוחד,אני משקיעה בלימודים, ולומדת מאשר במבחן זה כבר טוב . אחותי שאם היא מוציאה היא מסתובבת עם "המקובלים"…זה מוזר תמיד אמרו לי בתיכון זה שאף פעם לא היה את כול העניין של מקובל או לא , אבל אצלנו זה כול יום . ענבל נחשבת שם בין המקובלות ביותר,יש אותה ועוד שניי בנות. ליאן ואת נופר,שהן הכי מקובלות ואז יש את אחותי גם מסתובבת עם בנים שבעיקרון נראים הכי טוב בבצפר ..במיוחד גיא..גיא הוא מהמם ידעתי שאני אוהבת אותו מהפעם הראשונה שראיתי אותו…מהפעם שהוא חושב שהו מדבר עם ענבל,וזאת הייתה בעצם אני, התאהבתי בו. הוא גבוה,עם שרירים,והחיוך המושלם שלו.יש לו שיער שחור ועניים כחולות,זה משעוד כובש אצלו , הוא שזוף כזה.. הוא מושלם. הוא נחשב לבן הכי מקובל אצלנו . שזאת הבעיה כי ככה הבנתי שבחיים אוף אני לא יוכל למצוא חן בעיניו.יש גם את עומר,ניר ולירון. שהם גם נראים טוב אבל פחות מי גיא..
החברים הכי טובים שלי הם: נועה,החברה הכי טובה שלי בעולם,גבוהה ורזה כזאת , שיער בלונדיני ועניים ירוקות . דור, הידיד הכי טוב שלי, תמיד שם בשבילי , לא גבוה עד כדאי כך , מתאמן החדר כושר שיער חום ועניים חומות אבל הוא נראה טוב .
אני דור ונועה נחשבים בתור ילדים שהם סבבה בבית הספר, כלומר לא מהמקובלים ולא חננות לגמרי. אנחנו במין מצב טוב…אם אפשר לקרוא לזה ככה .אבל מה שבטוח אנחנו תמיד יחד אחד בשביל השני . שזה נדיר למצוא חברויות כאלה כי אפילו ענבל כולם שם צבועים , משחקים אותה חברים הכי טובים של כולם ומאחורי הגב מרכלים כאילו הם אוייבים , זה מגעיל , הולכים להיות ריבים , צחוקים,כיף,צעקות,מכות,מסיבות,מפגשים,ריגושים,פרפרים,אהבות..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך