הקדמה- My only love

❤️Ziv 28/06/2015 527 צפיות אין תגובות

היי, אני זיו, כותבת חדשה באתר ובכללי כותבת מתחילה. פתחתי פה משתמש לפני שבועיים והיתה בו בעיה… אז אני אעלה את הפרקים מהסיפור שלי ״My only love" מההתחלה במשתמש הזה..
אני אשמח אם תקראו את הסיפור שלי ותכתבו לי את דעתכם עליו.
בעקרון כרגע זו רק ההקדמה כדי להכיר את הדמויות ובערך את הרקע של העלילה (ההקדמה בקצרה: משפחה חדשה עברה לעיירה וחבורה מכיתה יא׳ מהעיירה דנים בנושא בערב האחרון של חופשת הקיץ…).
אז בבקשה תתנו צ׳אנס לסיפור שלי ומקווה שתהנו(:
_______________

״שמעתם שעברו משפחה חדשה לעיירה?״
שאל שון, ״הבאד בוי״ בחבורה, את חבריו. ״כן אמא שלי סיפרה לי משהו כזה״ אמרה ג׳נה, ״המצחיקה״ בחבורה.
״יש להם ילדים בגילנו?״ שאל ג׳רמי, ״המופרע״ בחבורה.
״ יש להם בת בגילנו ובן שנה מעלינו נראלי..״ ענתה ג׳נה.
״כוסית?״ שאל ג׳סטין, ״הערס״ בחבורה.
״תפסיק להיות טיפש ג׳סטין״ אמרה איזבל, ״המגניבה״ בחבורה. ג׳סטין פרע את שיערה בחבריות וצחקוק בידיעה שאיזבל שונאת שנוגעים בשיערה.
״בעצם, ג׳וש הם לא עברו לגור לידכם במקום משפחת המילטון?״ שאלה קלארה, ״החכמה״ בחבורה.
״יש מצב, אין לי מושג… ביליתי את חופשת הקיץ אצל בן דודי סטפן מחוץ לעיירה. אברר היום כשאחזור הביתה״ ענה ג׳וש, ״החתיך והסקסי״ בחבורה.
״לאלו מגמות נרשמתם השנה?״ שאלה ג׳נה.
״דרמה ונבחרת המעודדות״ ענתה קלארה.
״עוד לא נרשמתי בכלל. מה מחייבים אותנו השנה שתי מגמות??״ שאל ג׳וש בעצבנות.
״כן ג׳וש. אבל ההרשמה נסגרת מחר! למה אתה מחכה??״ ענתה ג׳נה.
״אני נרשמתי לנבחרת הגלישה והפוטבול״ אמר ג׳רמי.
״אני נרשמתי לנבחרת הגלישה וליזמות..״ אמר ג'סטין בגאווה.
טוב יאלה חברה בואו נתפזר כבר מאוחר ומחר חוזרים ללימודים, אמר כריס, ״הספורטאי״ בחבורה.
״באמת מאוחר כבר. לא הבחנתי שהזמן עבר.. לילה טוב חברים״ אמרה ג׳נה וקמה ללכת.
״חכי אני אלווה אותך הביתה. מסוכן להסתובב לבד בשעות האלה״ אמר ג׳רמי וקם מיד אחריה.
״באמת מסוכן להסתובב בשעות האלה לבד בנות. טוב שון אז אני אלווה את קלארה ואתה תלווה את איזבל?״ אמר כריס
״סבבה. ג׳וש וג׳סטין נתראה מחר בבית הספר״ אמר שון וקם ללוות את איזבל לביתה בעוד ג׳וש וג׳סטין כבר התקדמו לכיוון ביתם. והחבורה התפזרה לה והשאירה את הפארק הנטוש ליד אגם הולי נואל ריק ושומם..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך