אשמח לתגובות והצעות! תגובות רעון לשמור בבטן בבקשה.. -חדשה פה!-

הקיץ של יולי פרק 3

02/07/2013 563 צפיות אין תגובות
אשמח לתגובות והצעות! תגובות רעון לשמור בבטן בבקשה.. -חדשה פה!-

—————סוף הפרק הקודם——-
~~~~~~~~נקודת המבט של שיר~~~~~~~~~~~~~
יולי נתנה לי חיבוק ענק והלכה! אמא איזה לחץ!!! חיכיתי שתי דקות שהרגישו מלא מרוב התרגשות!! והנה רון הגיע!! הוא היה חתיך בטירוף והוא התלבש ממש יפה!! הוא בא אלי ונתן לי חיבוק והתחיל לומר: ״היי :) את נראת ממש יפה :) רציתי להגיד לך ש…….״
—————————————
״היי :) את נראת ממש יפה :) רציתי להגיד לך שאנחנו עוברים ללונדון לחצי שנה בגלל הפרויקט החדש של אבא שלי בעבודה שלו… אני ממש מצטער!! עוד שלטה שבועות אנחנו נוסעים!! אני לא יודע איך להפרד מכולם ובמיוחד ממך…״ הוא הסתכל עלי ולאחר מכן הפנה מבט לרצפה מעצב ומבוכה.. הסתכלתי עליו בעצב וגם קצת הסמקתי… ״וחוץ מזה רציתי להגיד לך לפני שאני עוזב ש….. אני אוהבת אותך״ הוא הסתכל אלי עמוק בעיניים! התרגשתי כל כך! מרוב חוסר המילים פשוט חייכתי ועניתי בלחש גם אני. התקרבתי אליו והסתכלתי לו בעיניים והתנשקנו!! מי היה מאמין!! זאת הייתה נשיקה כל כך עדינה אבל כל כך מאוהבת! אחרי הנשיקה השתתקנו לאיזה דקה ואז פשוט התחלנו לצחוק! ״אני ממש שמחה שאמרת את זה אני כבר לא ידעתי איך להגיד לך את זה!״. הלכנו יד ביד למסיבה עד ששמעתי צלצול בטלפון שלי וקראתי את האס אם אס הזה מנועה: ״בנות דחוף עכשיו אצלי בבית אני חייבת להגיד לכן משהו חשוב בטירוף…״ חשבתי לעצמי מזה יכול להיות. סיפרתי לרון והוא הבין ואמר:״ אני יחכה כמה דקות מחוץ לבית של נועה ואז נמשיך״ הנהנתי. המשכנו ללכת עד שהגענו לרחוב של נועה! הלב שלי דפק.. אף אחת מאיתנו אף פעם לא שלחה אס אם אס כזה דחוף.. בטוח משהו קרה! 
~~סטופ! נקודת המבט של יולי~~~~~~
הלכתי לי ברגל עם האוניות עד שקיבלתי אס אם אס חשוד מנועה: ״בנות דחוף עכשיו אצלי בבית אני חייבת להגיד לכן משהו חשוב בטירוף…״ וואו זה מפתיע! התקשרתי דחוף לטליה סיפרתי לה על שיר ורון והיא גם נורא התרגשה בשבילם! הצעתי לה שנלך ביחד לבית של נועה.. ״אז קבענו בואי לרחוב *** מספר ** אני מחכה לך נפגש!״ ״סי יו!״. וואי מה זה כבר יכול להיות?! ישבתי על איזה ספסל וחיכתי לטליה.. אחרי שתי דקות היא הגיעה! חשבו לעצמנו מה זה יכול להיות?! אחרי כמה דקות מצאנו את רון ושיר בדרך ליד הבית של נועה!! רצנו לעבר שיר וחיבקנו אותה. ״זוג יונים?״ שאלנו בבת אחת. הם הסמיקו :) 
שלושתינו נכנסו בשביל לבית של נועה בזמן שרון חיכה מחוץ לבית..
הגענו לדלת של נועה ודפקנו. הדלת נפתחה בחוזקה. נועה נראתה נפלאה כמו תמיד! הבית הדיף ריחות כה נעימים!
נועה סימנה לנו לבוא לכיוון חדרה. הלכנו אחריה. נכנסנו לחדרה והתיישבנו על המיטה שלה. וישר נועה אומרת:״יפות שלי.. קראתי לכם כי אני רוצה לספר לכם משהו חשוב שקצת יפגע בקשר שלנו.. ההורים שלי עוברים דירה.. למקום די רחוק מכאן יותר מ40 דקות נסיעה למושב יוקרתי כזה. אמא שלי. אחותה טלי בת 20 נוסעת עוד מעט לאוניברסיטה בניו יורק. לה ולבן זוגה נולד תינוק והם לא יכולים לגדל אותו. טלי הציע לאמא שלי שנעבור לוילה שלהם ב****** ונגדל בתינוק אחרת יעבירו אותו לסוג של מעון.. אמא שלי כמובן הסכימה הרי זו אחותה…״ הסתכלנו במבט של שוק!! שאלנו בבת אחת:״מה?!?!״ היא הנהנה ואמרה:״ויש עוד.. נכון סיפרתי לכן על הפרויקט החדש של אבא שלי??״ ענינו בהיסוס ומבט מסוקרן ועצוב כמו של כלב רעב בחושך ״כן..״ ״אז הציעו לו לעבור דירה לבית גדול ליד המשרדים שלהם בחינם! ולקבל קידום בתפקיד! כמובן שהוא הסכים…אנחנו עוברים דירה!! למקום רחוק ואני לא יודעת מה לגבי החטיבה! אני לא יודעת כלום!!״ ישר חיבקנו אותה בעצב ועם דמעות בעיניים..
פתאום היא התפרצה! ״אבל יש חדשות מעולות!!ההורים שלי פיצו אותנו ביום כיף בקניון ובמסעדה והפתעה סודית נוספת.. ו…. סופש באילת!!״ צרחנו מהתרגשות!!! חיבקנו אותה כל כך חזק! כמעט מחצנו אותה! לקחנו את הדברים שלנו ועלינו למעלה לכיוון הרחוב. ראינו שם את רון מתייבש.. צחקנו ושיר ישר באה לחבק אותו. הלכנו ברגל יחד עד ששמענו קול של אמבולנס ברחוב ליד..נבהלנו זה הרחוב של המסיבה! המשכנו ללכת והגברנו את הקצב! הגענו לבית של רוי שם המסיבה!עצרנו במקום בהלם!! אמבולנס עצר ממול הבית וראינו ש….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך