אנג'ל
המשך יבוא...

הקללה-פרק 29- מלאך עם לב שבור

אנג'ל 28/12/2011 749 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...

שבוע חלף מאז.בוקר,ניקול ישבה על מדרגות האקדמיה.מחכה לו,מודאגת.
כשלפתע,הבחינה לרכב שלו מתקרב.הוא יצא מתוך הרכב,לבוש במעיל היפה שלו.
כשעל פניו לא הייתה שום הבעה.הוא הבחין בה,מביט בה מרחוק.מנסה להתגבר עדיין על מה שקרה בימים האחרונים.ניקול הביטה בו,המומה.יושבת,ובוכה.מבינה,שהוא אפילו לא מסתכל.אך,הוא הביט בה,בכל פעם שהפנתה את מבטה הצידה.הוא לא הפסיק להביט לכיוון שלה.כשהוא מבין,כי טעה בתגובות שלו.מלא חרטה,ישב על המדרגות,כשחברו מנסה לעזור לו להתמודד,מכריח אותו להניח לזה.ניקול חשה שהיא חייבת לגשת אליו.היא דאגה לו,בעוד הוא מרחיק אותה ממנו מתוך כאב.
.זו הדרך שלו להתמודד עם הדברים.הפצצה שהטילה עליו,פיזרה שברים חדים ופוצעים כל כך,עד כי זה שיתק אותו,בכל פעם שהביט בה. כאב משתק.היא ניגשה אליו בכדי לדבר איתו.
"למה מייקל,למה?"שאלה אותו,שבורה כשדמעות בעינייה.היא פגועה.כל כך,פגועה ממנו.
"ניקול,אנא ממך.."אמר בקול רועד.גם הוא,כמעט פרץ בבכי.לא מסוגל להביט בה בוכה.זה כאב לו.
"אתה לא יכול להעלם לי ככה.."קראה,"אני זקוקה לך."
"בבקשה מימך..הניחי לי.."התחנן בפנייה,כשדמעות זולגות מעייניו.הוא,לא הצליח להתאפק.
"…מייקל?"שאלה אותו,כשהוא הולך מפנייה.אל השיעור,בידיעה כי היא פגועה ממנו.
"מה עשיתי?"חשב לעצמו..כשהבין שהוא בעצם,פגע בה.זה חזר אליו כמו בומרנג.אחר הצהריים,הוא התאמן בחדר הכושר..מכה את שק האיגרוף בכעס.הוא כעס על עצמו.
עדיין,מנסה להתגבר.מענה את עצמו.למרות שמה שהוא חש כלפייה,חזק יותר.
ניקול ישבה בסלון שלה..
חושבת עליו.על מה שגרמה לו.במידה זו או אחרת,היא הכאיבה לו.אך,היא איינה יודעת מה עובר עליו.
לאחר האימון,הוא ישב בחדרו על המיטה,מניח את ראשה בין כפות ידיו ופרץ בבכי מר.כשהוא סובל משברון לב.כלפי חוץ הוא המשיך להתנהג כרגיל,כשבפנים הוא פשוט,מדמם.
ניקול ישבה על הספה בדירתה,אוכלת גלידה..מתגעגעת אליו.חושבת עליו.מקווה שהוא בסדר.
כשלפתע היא קיבלה הודעת sms.
"אני מצטער.."היה כתוב בהודעה,"מייקל."
ניקול הניחה את הטלפון שלה על השולחן,ולא ענתה לו.
נכנסת למקלחת..נותנת למיים החמים לזרום עלייה,ולשטוף את גופה.
כשהיא חושבת על מייקל,שנחת אליה כמו מלאך מהשמיים.היא ידעה בתוכה,שהוא ייעשה הכל בשבילה.אחרי הכל,הוא בחור טוב.
"אני אוהבת אותו.."חשבה לעצמה,מוחה דמעה מעינייה.מדמיינת לעצמה,שהוא נוגע בה ברכות,ומנשק אותה.חושבת,כייצד יגמר כל הסיפור הזה.
אוחזת בשרשרת עם התליון היפייפה שהוא קנה לה.
לא היה לה מושג,שהיא תתאהב בו.
וגם,לא היה לה מושג כעת,מה הוא מרגיש.
עד שסוף סוף..אחריי הסיפור המטורף עם ריק,יש לה סיכוי לאהבה נורמלית ושקטה עם מייקל,הסיכוי הזה נילקח ממנה.ואיש אינו אשם בכך.כך, רצה הגורל.בכל זאת קיוותה בליבה,שהכל ייסתדר.כן כן,אחריי הכל,היא התאהבה בו,בזכות עצמו.בנפש המקסימה שלו,בראשהמבריק שלו,בלב הרגיש שלו.בכל כולו.כעת,היה עלייה רק לקוות,שהוא עדיין רוצה להיות איתה.בעוד שהוא,סובל.


תגובות (1)

וואו מדהים :) תמשיכי :) תמשיכי גם את אהבה בהוואי בבקשה :)

30/12/2011 01:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך