אנג'ל
המשך יבוא...

הקללה-פרק 36

אנג'ל 07/01/2012 800 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...

זמן מה עבר מאז החוויה הטראומטית שעברו זוג האוהבים.
יום נישואיהם הגיע.אח הצהריים,בביתו היפייפה של מייקל.ניקול בביתה עם הוריה.צועדת במדרגות,לבושה בשמלת הכלה שלה.היא נראתה כנסיכה.בעוד מייקל ממתין לה בביתו.
חברו בטוב מסדר לו את עניבת הפרפר.
"אתה נראה מאושר.."אמר לו סאם,חברו מחייך אליו.
"מאושר?? מאושר זו לא מילה.."חייך מייקל.."תביט בי,אני כולי מתרגש…אני לא מפסיק לחשוב עלייה.אני כבר מת לראות אותה."אמר מייקל….
בעוד ניקול מתכוננת לטקס,כשמישהו עוקב אחרייה.היא אינה לבדה בחדר.כשלפתע הסתובבה ו..
"סיליה!?"קראה,נסערת.."מה את עושה כאן? לא מתת?"
"חזרתי אל החיים.."חייכה ברשעות.
"מה את עושה כאן ביום נישואי?"קרא ניקול מפוחדת מעט.
"את עומדת להנשא לצאצא של ריק אמברלי.לא ארשה זאת!"היא קראה בעצבים,מתקרבת אלייה..
הטקס עמד להתחיל.מייקל חיכה לאהובת ליבו בחופה.הוא הבחין בה מתקרבת אליו,מלווה באביה.ליבו הלם בחוזקה..היא כל כך יפה,עד כי נשימתו נעתקה.
"אני אוהב אותך.."הוא אמר,כשרק שפתיו זזו.הוא אמר זאת בשקט.
ניקול עמדה מולו..אלא,שזו לא הייתה באמת היא..הייתה זו סיליה..שגם הפנטה אותו בכוחות הקסם שלה.
"האם אתה מייקל ריצ'ארד שאנון לוקח את ניקול טיילר לאישתך החוקית?"שאל הכומר שהשיא אותם.
"אל תענה על השאלה הזו מייקל..זו מלכודת!"הגיחה ניקול אל הייכל.."היא מזוייפת!"
"לא.."קראה,"ניקול שעמדה לידו.."אני אמיתית,היא מזוייפת.."
"מה קורה כאן?"התפלא מייקל..
"אני צפיתי בך מת..והייתי שם כשהלב שלך נשבר,"אמרה ניקול שעמדה לידו כשדמעות זולגות מעינייה.
"היא משקרת…אל תאמין לה..אני הייתי לצידך וחשתי בחום גופך ביום ששכבת מבולבל לצידי.."אמרה השניה,מייקל הביט בשתייהן,מבולבל.הוא לא ידע מיזו מי…כשזו,מנשקת אותו.הם החלו מתנשקים,בעוד ניקול,צופה בהם ובוכה.
הוא פרץ מין הבמה וניגש אל ניקול..מנגב את הדמעות מעיניה.
"מייקל.."אמרה,כשהאיפור שלה,מעט נמרח.."אייך ידעת שזו אני?"
"לא ידעתי.הלב שלי אמר לי.הרגשתי את זה..כשנישקתי אותה.ידעתי שזו לא את."אמר,כשהם ניגשים אל הבמה..
"אוהבים ארורים שכמוכם!!"קראה,סיליה,מתגלה בפנייהם.
"לא תהרסי את יומנו המאושר!"קראה ניקול,"אני לא אתן לך!"
"כן,ילדה ארורה..אני אהרוג אותך!"איימה עלייה ונעלמה מין ההייכל.
טקס הנישואין המשיך..פרט לכך,שניקול פחדה מאיומה של סיליה.
"אני מכריז עלייכם כבעל ואישה."אמר הכומר לבסוף.
"אנחנו נשואים!"קראה ניקול מאושרת כשהם מביטים באושר זה בזו.
"אני אוהב אותך.."הוא שוב אמר והוסיף לנשק אותה..
כשמייקל,מבטיח לה שדבר,לא יפריד בניהם כל עוד הוא שומר עלייה.הוא לא יניח לאיש לפגוע בה.
אחרי הכל,הוא בעלה.היא אישתו.


תגובות (1)

מדהים ! הלוואי וניקול לא תמות ולא מייקל ימות !!! שהיה לסיפור סוף טוב בבקשה תמשיכי גם את אהבה בהוואי :)

09/01/2012 11:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך