הרגשה

30/10/2017 572 צפיות אין תגובות

איזה הרגשה לא כייפית שאת אוהבת מישהו אבל הוא לא
זה מה שקרה לי לפני כמה חודשיים
זה היה יום רגיל כיתה ח הלכתי להסעה שמחכה לתלמידים כמו כל יום רגיל.
הגעתי לבית ספר הלכתי לכיתה ישבתי ושמעתי מוזיקה באוזניות היה שיר אחד ששמעתי שממש חשבתי עליו והוא הופיע בכיתה.
הוא כל כך מכבד אותי שזה מה שמיוחד בו. לי לא משנה היופי אני אוהבת את האופי והאופי שלו זה משהו מיוחד.
כשהחבר הכי טוב שלי הגיע לבית ספר רון הלכנו לעשות הליכה כזאת כמו כל יום שאנחנו עושים ואמרתי לו אני מאוהבת באביאל הבנתי את זה היום והוא ענה לי שהוא יודע אני רואה שכל פעם שהוא בא את מסתכלת עליו במבט מאוהב.אני תמיד אומרת לו איזה כיף שאתה תמיד מבין אותי,שאלתי אותו מה אני עושה? אומרת לו? לא אומרת לו? הוא אמר לי שהוא חייב לדעת גם אם הוא לא ירצה,הוא צריך לדעת למה את לפעמים עצבנית עליו שבנות נדבקות עליו.
אמרתי לו אני לא יודעת איך להגיד זה כל כך קשה להגיד את זה זה כמו להטיל פצצה לבן אדם.הוא שוב חזר ואמר את חייבת להגיד לו.
הצלצול מצלצל הלכתי לכיתה וישבתי וחיכיתי למורה.
השיעור התחיל שיעור אנגלית המורה נתנה משימות בחוברת. ופתאום אביאל ישב לידי ( זה שאני מאוהבת בו!!) יושב ואומר לי אני צריך עזרה תעזרי לי? עזרתי לו ועשינו את כל המשימות והמורה הייתה גאה בנו,היא שאלה את אביאל אולי תשב לידה בכל השיעורים תעזרו אחד לשני ואביאל ענה שאולי בפעם אחרת.שמעתי את זה ומאוד נעלבתי ממה שהוא אמר.
מה היה מאמין שמילה של בן אדם יכול לשנות את המצב רוח או את כל היום.
מאז המשפט שהוא אמר אני לא יכול להסתכל עליו.
הוא בא אלי שאני יעזור לו ואני מרחיקה אותו.
אבל אני עדיןן מאוהבת בו. לא משנה אם אני כועסת עליו או יקנא לו אני עדין מאוהבת בו.
אחרי שבוע הייתה בעיה חדשה היינו כל הכיתה ביחד ישבנו צחקנו ושיחקנו אמת או חובה יצא שהחבר הכי טוב שלי רון שאל את לירון (מישהי מהכיתה) שאל אותה אמת או חובה היא אמרה אמת רון שאל אותה את מי את מחבבת מהכיתה והיא ענתה את אביאל ואני יצא לי פרצוף של עצבים שבחיים לא היה לי שנגמר המשחק רון לקח אותי לצד ואמר שאין לי מה להיות עצבנית ושאני לוקחת אותה בהליכה אמרתי לו שזה לא משנה הוא יכול לאוהב אותה,לא סיפרתי לך אבל לפני שבוע שאני ואביאל ישבנו ביחד ועבדנו אז המורה שאלה אותו אם הוא רוצה לשבת לידי והוא ענה בפעם אחרת. לפתע אמרתי לרון תראה וראינו את לירון ואביאל מתנשקים בסתר, ולא הצלחתי לעצור את הדמעות (ותבינו שזה היה בשבוע שרציתי להגיד לו שאני אוהבת אותו ובסוף לא אמרתי לו) אמרתי לרון שזאת יכלה להיות אני אם הייתי אומרת לו.
חזרתי הביתה והסתכלתי לתקרה ופשוט דימינתי אותם מתנשקים( אביאל ולירון) ובכיתי כל הלילה.
הגיע הבוקר התעוררתי בהרגשה לא טובה ושאין לי כוח לראות אותם מתנשקים מול הפנים שלי.
נכנסתי להסעה וראיתי את אביאל הוא איתי בהסעה והוא אמר לי היי בוקר טוב עניתי לו כדי שלא יראה שאני כועסת.
מי הופיע שם אם לא לירון התנשקו לי מול הפנים.
זהו אחרי שבוע שהם לא החזיקו מעמד אמרתי לו אביאל אני אוהבת אותך!!!
והוא אמר שרק עכשו יצאתי מקשר שבאמת אהבתי ושהוא לא רוצה חברה
ועד עכשו זה ממשיך
סוף(:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך