adolldoesnthavefeelings
ארוך אני יודעת.. ועוד עצרתי באמצע פרק XD

הרוקחת 1

adolldoesnthavefeelings 19/03/2014 682 צפיות 2 תגובות
ארוך אני יודעת.. ועוד עצרתי באמצע פרק XD

הצלצול המוכר חדר אל תוך החלום שלי. בדיוק עמדתי לקפוץ מרכב נוסע בעקבות דמות מסתורית כשמצאתי את עצמי מזנקת אל הפלאפון במקום \\\"אה?\\\" מלמלתי כשעניתי לבסוף, אדם צחק \\\"9 נשמה.. את מאחרת\\\" פאק, הוא צודק. גירדתי את עצמי מהמיטה ותוך פחות מ2 דקות התלבשתי,התארגנתי ויצאתי אל האוניברסיטה..
קוראים לי קורה, אני בת 21 וגרה בדירה קטנה בבניין מתמוטט. החבר הכי טוב שלי מממן לי את הלימודים, בחיים לא הייתי מסכימה לזה אם הוא לא היה עשיר כל כך ונחוש מדי לנהל לי את החיים. ברוב חוצפתו הוא גם לא מסכים שאעבוד כדי שאוכל להחזיר לו חלק מהכסף \\\"תואר זה לא משחק ילדים קור, את צריכה להשקיע. אם תעבדי תוך כדי לא יהיה לך כוח ללמוד. ואז אני סתם אבזבז את הכסף שלי\\\" טען באלפי הדיונים שהיו לנו \\\"את יודעת שאין לך כסף לזה וממש ישעמם לי בלעדייך.. אני אפילו לא ארגיש בחסרון הכסף הזה\\\". האדם שהצליח לשכנע אותה בסוף היה אנה – אמו .
\\\"כרגיל, קורה מאחרת\\\" שמעתי מלמול כשפרצתי מבעד לדלת \\\" אויש באמת תני לי קצת קרדיט\\\" צעקתי לאריאדנה מתקרבת ומתיישבת במקומי שולחן מאחוריה \\\"לך או לאדם?\\\" שאלה בחיוך ממזרי וגרמה לי להסמיק. \\\"בנות! אתן זוכרות שהערב ערב סרט נכון?\\\" הכריז סת\\\' החבר של אריאדנה ואחד החברים הטובים שלי והתיישב על קצה שולחנה \\\"בוקר\\\" מלמל ונשק לה \\\"אני לא יכולה היום\\\" הודעתי כששניהם פנו אלי \\\"מה? למה?\\\" שאל ובא לשבת במקומו לימיני \\\"יש לי דייט\\\" רטנתי זועפת וממורמרת בבירור מהנושא.סת\\\' צחק \\\" אדם לא יותר לך אה? חבל.. קיוויתי שנהיה בהרכב מלא.. אבל גם את וגם ג\\\'ייד מבריזות \\\" הוא נאנח והעווה את פניו בכאב מוגזם \\\"אין לכן זמן אלינו יותר\\\" משכתי בכתפי \\\" אם זה היה תלוי בי הייתי איתכם הערב\\\" מלמלתי. החלק המוזר הוא שזה באמת לא תלוי בי. לפני שנים הודעתי לכל החברים שלי שאני לא מעוניינת בזוגיות כי אין לי כוונה להתחתן או ללדת ילדים. כל הרעיון נראה לי מיותר. כולם התנגדו, התמרמרו והתווכחו אבל בסופו של דבר ויתרו. כולם חוץ מאדם, כמובן. הפלאפון רטט בכיסי , סמס מאדם \\\"הגעת בזמן?\\\" חייכתי \\\"ברור\\\" השבתי בקצרה כשהמרצה שישב בנחת עם כוס קפה נעמד והתחיל לדבר. \\\" אדם יהיה שם הערב?\\\" לחשתי לסת\\\' והוא הנהן \\\"תרביץ לו בשמי\\\" הוא הבליע גיחוך והחזיר את תשומת ליבו למרצה. אדם באמת עצבן אותי בקטע הזה , בעיקר בגלל שלו אין בת זוג בעצמו. \\\"אצלי זה אחרת\\\" אמר כל פעם שציינתי זאת בפניו \\\"זה קצת מקשה על העניינים\\\" המשיך והחווה על עיניו. לאדם היו עיניים אפורות מהממות וגדולות שהתאימו לשערו הבלונדיני, אני מכירה אנשים שהיו הורגים בשביל עיניים כמו שלו. אם הן היו עובדות כמובן. לצערו, הן לא. \\\"אתה עיוור. לא חולה סופני. זה לא תירוץ אפילו\\\" עניתי כל פעם \\\" לך אין אפילו את זה, את יפה, חכמה , בריאה, הרפתקנית , מתחשבת -\\\" \\\" ולא רוצה חבר!!\\\" בשלב הזה הוא תמיד היה נאנח \\\"בבקשה קור? בשבילי?\\\" היה מתחנן ופעם אחרי פעם הייתי רוטנת ונכנעת לגחמות המגוחכות שלו. מתייצבת כל פעם במקום שביקש ממני בשעה הנכונה כדי לעבור עוד דייט ארוך ומייגע. מכיוון שמהלך הדייט כבר היה בידיים שלי, מערכות היחסים שלי מעולם לא המשיכו לדייט שני. מה שגרם לקמט בין עיניו של אדם ונתן לי תחושה שבדרך כזאת או אחרת אני מאכזבת אותו. נאנחתי והתרכזתי במנחה המשעמם מדחיקה את חששותי מהערב. יש רק שעה אחת שבה כולנו נפגשים באותו מקום – ארוחת צהריים. נשאתי את המגש העמוס שלי בזהירות אל עבר השולחן הקבוע שלנו. יתר החברים – סת\\\', אריאדנה, שון, דין, סם, קסנדרה וסיירה כבר ישבו שם ודנו בלהיטות בסרט שהם הולכים לראות בערב. \\\" חבל שאת לא באה\\\" אמרה לי קס כשהתיישבתי, סת\\\' בטח עדכן אותם \\\"אבל אדם אומר שהפעם זה מישהו ממש חמוד\\\" המשיכה, או שאדם עדכן אותם. \\\"אני בספק אמרתי בקול קר והתחלתי לאכול \\\" אני לא מבינה למה הוא לא מוותר\\\" הודאתי מתוסכלת וקס השיבה מהורהרת \\\"אם היית שואלת אותי לפני שנה כשרק הכרתי אתכם. הייתי אומרת שהוא מתעקש כי הוא מאוהב בך. לכן חשוב לו שתמשיכי להאמין ולנסות מערכות יחסים ולא מפריע לו שתתייאשי מכל האחרים. הייתי חושבת שהוא רק מחכה שתפנימי שהוא שם, תמיד לצידך , תמיד עוזר לך ודואג לך. היחיד שמבין אותך באמת\\\" היא הרימה את מבטה המהורהר לעיניי\\\" למען האמת זה בדיוק מה שחשבתי כשהצטרפתי לקבוצה הזאת. חשבתי שזה שקוף כמו האהבה של דיינה אליו\\\" היא שיחקה באוכל שלה עם המזלג והפנימה מאוחר מדי שכל השולחן השתתק ומקשיב לה \\\" אבל עכשיו אני מכירה אתכם. ולכן ממש לא ברור לי למה הוא לא מותר\\\" סיימה באלגנטיות ומיהרה להכניס אוכל לפיה \\\"אדם לא מאוהב בי\\\" הודעתי בין ביס לסיס \\\"אני לא יודע\\\" אמר סם ונעץ בי מבט חודר \\\" לפעמים אני בטוח שהוא כן\\\" זה הפתיע אותי, סם הוא היחיד בחבורה שמכיר את אדם יותר זמן ממני. הוא מכיר אותו מהיסודי כבר מהתקופה שהוא עוד ראה \\\" ולפעמים אני פשוט לא מבין מה הוא חושב\\\". הוא החזיר את מבטו למגש שלו \\\"אתם גם לא ידעתם שאני מאוהב באריאדנה. לא כולם שקופים כמו דיינה\\\" הוסיף סת\\\' וכולם צחקו \\\" אחי, אתה היית אחד השקופים\\\" אמר שון בין צחקוק לצחקוק \\\"אבל לא כמו דיינה\\\" מלמלה קס וכולם השתתקו. דיינה עדיין היתה נושא כאוב. היא היתה חלק בלתי נפרד מהחבורה שלהם עד שהתאהבה באדם. הוא סרב לה והיא לא הצליחה לשהות בנוכחותו מאז. הם היו צריכים לבחור. וכולם בחרו בו . איתרתי את תלתליה הכתומים מספר שולחנות לידנו, אפילו הנהון ברחוב היא לא מרשה לעצמה יותר. נושא השיחה סביב השולחן התחלף. פעם בכמה חודשים הקבוצה עוצרת לרגע לתהות אם אדם מאוהב בי, תמיד בזמנים בהם הוא לא נמצא ותמיד כאילו הם שואלים אותי שאלה , כאילו אני אוכל להבהיר את המצב ולהסביר את הקשר בנינו. אבל אני לא יכולה. ולכן כולנו תמיד תוהים, יחד, כשהיחיד שיכול לענות לשאלותינו לא נמצא . אני חושבת שאם הייתי יכולה לאהוב מישהו באמת, להיות מאוהבת ברמה שקשה לישון ולאכול ושאי אפשר להפסיק לחשוב על אותו אדם הייתי מאוהבת באדם. מכיוון שהוא באמת היחיד שמבין אותי ותמיד שם בשבילי. בגלל שהוא ממש כמוני, שבור . חבל שלעולם לא אוהב אפאחד ככה. סיימתי לאכול והתרוממתי משאירה את המגש שלי מאחור , סם מפנה אחרי, הוא חייב לי כי הוא הפסיד בהתערבות. אנחנו לעולם לא מתערבים על כסף בגלל שלשנינו אין הרבה ואנחנו מקבלים ומלווים מאדם יותר מדי גם ככה רק חסר שיכסה גם את החובות שלנו אחד לשני.


תגובות (2)

אה… (אנחת רווחה)
כול סיפור קסמים חייב קסנדרה או סנדרה…
אפילו לי יש…

19/03/2014 22:25

נשמע ממש מעניין ובא לי שתמשיכי כבר

20/03/2014 06:57
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך