הרצח פרק 4

EdenEchelon 02/08/2011 728 צפיות אין תגובות

חיכיתי לנועה במכונית מול הבית שלה הרחוב היה שקט, הראש שלי היה במחשבות על שאנון.
הבחנתי מרחוק שנועה יוצאת מהבית היא התקרבה אל המכונית יצאתי מהר לפתוח לה את הדלת היא נראתה מושלמת, היא לבשה שמלה כחולה כמו עיניי האוקיינוס שלה
"אז לאן נוסעים " שאלתי אותה בחיוך
"למסעדה הקרובה"
"מה אם חברה שלך..מאיה נכון? והבחור שאיתה ..הם באים?"
"כן הם יחכו לנו במסעדה..,תגיד כל הזמן בבית הספר לא משנה איפה אתה תמיד חושב סגור בתוך המחשבות שלך,
למה לא שיתפת אותי באותו יום כבר עמדת לספר לי אולי תספר לי עכשיו"
"נועה בבקשה אל תקלקלי לי את מצב הרוח אני לא רוצה לדבר על זה בחיים"
"הגענו תפנה ימינה.."
"את כועסת עלי? "
"לא.. באנו להנות הערב אני עוד יכסח אותך על זה אחר כך"
לפעמים אני יוצא כזה מטומטם קיוויתי שהערב הזה יסתיים בלי הרבה בעיות..
ראיתי אותם מרחוק את מאיה ואיתה הבחור המסתורי שעוד לא הכרתי הוא היה נראה מוזר הוא הסתכל על נועה במבט חושד התיישבנו מאיה חיפשה משהו להזמין בתפריט בינתיים הוא הציג את עצמו
"היי אני איאן חבר של מאיה"
"ג'ורדון חבר של נועה".
רק אחרי שאמרתי את מה שאמרתי קלטתי מה זה אומר.., נועה הסתכלה עלי מופתעת רק חייכתי אילה לא אמרתי כלום, בהיתי באיאן שנראה לי מוזר מהשנייה שראיתי אותו הוא הסתכל במאיה כאילו הוא נושך אותה ביס אחרי ביס במבט שלו העיניים שלו כאילו התמקדו על הפנים של מאיה ושינו צבע לירוק בהיר.
מאיה החליטה מה להזמין לכולם, היא נראתה מאושרת ליד איאן זה היה ממש מוזר איך אפשר להיות מאושר עם מפלצת, נועה ומאיה הלכו לשירותים ואני נשארתי עם איאן לבד לא ידעתי איך לדבר איתו כדי להתחמק מלדבר עם הערפד הזה התרחקתי מהשולחן והתקשרתי לג'ארד.
"ג'ארד איפה אתה?מצאת את שאנון?"
"כן אני בדירה שלו הוא בדיכאון קשה הוא מזיע בלי סוף ועצבני הוא לא נראה טוב כנראה הלחץ מהמשטרה"
"תיהיה לידו כנראה הוא לחוץ מהמשטרה..הוא כועס על זה שסיפרתי לך?"
"הוא לא דיבר על זה הוא רק מודה לי כל שנייה שאני לא שופט אותו על מה שהוא עשה"
הרגשתי הקלה ששאנון לא כועס עלי "ג'ארד אני צריך לסגור תמסור לשאנון שיהיה בסדר ביי"
נועה ומאיה חזרו מהשירותים, האוכל הוגש לשולחן איאן נישק את מאיה אני ונועה הסתכלנו אחד על השני
"ג'ורדון בוא רגע לצד"
"כן?"
"למה אמרת לאיאן שאנחנו חברים?"
הוא פשוט הסתכל עליך במבט מוזר אז חסכתי לו את המבטים הרי באנו בזוגות לא?"
"אתה מוזר לפעמים אתה..אבל אני אוהבת את זה בך"
זה המשפט שעשה לי את היום, נישקתי אותה חייכנו אחד לשני וחזרנו לשולחן.
בדיוק היה לי טלפון "ג'ורדון המשטרה פרצה לדירה של שאנון לקחו אותו לחקירה אל תבוא לדירה שלו זה יעורר חשדות "
"מה?!, ואיפה אתה? אני בדרך אליך"
"אני בתחנה אל תבוא זה יסבך אותך ביי אני לא יכול לדבר"
הייתי עוד בהלם מהשיחה כולם בשולחן הסתכלו עלי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך