anonimit:)
תודה מראש לנירשמים!♥♥♥

הרשמה לספר שלי- הנשף של חיי

anonimit:) 20/06/2014 1020 צפיות 14 תגובות
תודה מראש לנירשמים!♥♥♥

אני כותבת סיפור חדש ואני צריכה דמויות-
אני-אלה,ילדה בכיתה י"ב היא מאוהבת בילד ואני לא יודעת מה איתו, היא מקווה שהוא יזמין אותה לנשף הסיום.אופי-טיפל'ה ילדותית,מצחיקה,יש לה עינים כחולות ושיער חום עם תלתלים. היא מספרת הכל לחברות שלה, וכך גם הן, אבל יום אחד הן(כניראה כמה מהבנות) יריבו והסודות שלה יתחילו להיתגלגל…
האנשים שאני צריכה שירשמו הם-
1. אבא של אלה
2. אמא של אלה
3. הנער שאני מאוהבת בו
4. החברות שלי(כמה שיותר ככה טוב)
5.נער אחר שמאוהב בי
6. אחותי הקטנה
7.אם יש לכם רעיונות לדמות מסתורית תכתבו לי בהודעה… טם טם טםם
הפרטים שאני צריכה על הדמות:
גיל, שם+שם משפחה, אופי, מראה ואיזה מהמספרים שלמעלה הוא רוצה להיות…
תודה מראש
גילי♥


תגובות (14)

שם: סקוט אמל
גיל: 17
מראה: שיער חום-כהה נוטה לשחור פרוע, עיניים ירוקות כהות. גובה ממוצע, רזה למדי, בעל שרירי ידיים ובטן מפותחים – שרירי החזה קצת פחות. בעל מראה מסתורי ואפל. נוהג ללבוש בגדים בצבעים כהים יותר, אבל אם הוא יהיה עצלן מכדי לפשפש בארון שלו הוא ילבש מה שהכי נגיש. לובש נעלי ספורט נצחיות וגרביים מלפני מיליון שנה.
אופי: אף אחד לא יודע מה באמת הכוונות שלו. אף אחד לא יכול להגדיר את האופי שלו – נחמד, לא נחמד, רשע, טוב, בעד מי, נגד מי, לאיזו קבוצה הוא משתייך. לרוב נראה כשהוא לבד. כמעט אף פעם לא פוצה את פיו, אלא אם זה הכרחי. יענה בשנינות וברוגע, ולעיתים אף בסרקסטיות ובציניות. מצטיין יחסית בלימודים, בעיקר בספורט.
מספר: 7

20/06/2014 14:37

    זה נורא מזכיר לי את סקוט סאמרס את מכירה אותו?

    21/06/2014 18:51

ברוכה הבאה לאתר(((:
אני רוצה לשתף אותך במחשבותיי לגבי מה שכתבת. זו היא ביקורת בונה.
תראי, לפי מה שהבנתי עד עכשיו יש ילד שהיא מאוהבת בו. היא רוצה שהוא יזמין אותה לנשף סיום שנה. [גם לפי הכותרת].
את לא פירטת על האופי של הדמות, על המראה שלה, על המשפחה שלה, על הדברים שהיא שונאת או אוהבת ועוד… את תיארת רק את הכיתה שלה ואת השם שלה. ועוד פרט רלוונטי שהיא אוהבת מישהו.
"אוקי?
-אוקי."
[אשמת הכוכבים]. (המבין יבין -,-)

אז בואי שנייה נחשוב ביחד… מה יכול להיות מעניין כאן?
היא רוצה אותו.
אוקי.
הוא לא שם עליה.
אוקי.
יש עוד שנייה טקס סיום.
אוקי.
מה אמור למשוך את הקורא?
את חייבת להוסיף קצת יותר התעניינות בסיפור.

עוד כמה הערות:
1. תורידי את הסמיילי. זה מוריד מערך הכתיבה.
2. תתקני את מה שכתבתי למעלה לגבי העלילה.
3. בלי הכפלת אותיות ותקפידי על סימני פיסוק.

כל מה שכתבתי פה הוא לטובתך♥
המשתמשת-
~מילים~

[ממליצה לך לערוך ולתקן].

20/06/2014 14:38

תודה!

20/06/2014 14:39

שם: קייל ג'ונסון
גיל: בגיל של אלה
אופי: ביישן, תמים טיפה. חכם. עושה תמיד מה שאומרים לו.
מראה: שיער בלונדיני שמגיע עד לכתפיים. עיניים כחולות לבוש כמו ילד רגיל. לא שמן, אבל גם לא כל כך חטוב.

מספר:5

21/06/2014 16:50

תודה:)

21/06/2014 16:53

שם- לאון בסקי
אופי-נחוש, כריזמטי, חיוך כובש, נחמד, טוב לב, 'מקובל', מתחבר לכולם, עדין.
מראה-שיער חום, קצוות שיערו מגיעות לקצה עיניו, עיניו החומות כקפה.הוא שרירי וספורטאי, שפתיים חדות .
גיל-מה שצריך
מספר:3
אם את צריכה עוד דמויות תגידי לי.
ובהצלחה.

22/06/2014 16:02

אני אשמח את ההורים,אם בא לך..

22/06/2014 16:07

    אוקיי, בכיף (=
    שם- אמילי וג'ק רוטסון
    אופי- אמילי- אוהבת, אמא דאגנית, קשובה, זריזה, וצייתנית.
    ג'ק- לא קשוב, לא אכפתי, לא נמצא כמעט בבית וכשהוא בבית הוא מתעלם מאשתו ובתו.אבל אלה עדיין מאוד אוהבת אותו.
    מראה- אמא בעלת שיער שחור ותלתלי קצר ויפה, עיניים כחולות. רזה מעט.
    אבא- שיער חום , עיניים כחולות, שרירי.
    זהו..

    22/06/2014 16:17

שתי חברות:
שם:עדי
גיל:כמו של אלה
אופי:ביישנית ,חמודה,אוהבתלעזור לכולם,מתאהבת בבנים ממש מהר.אוכל זה נקודת התורפה שלה,היא מאוד שומרת ובדיאטה ועושה המון ריצות ואימונים.
מראה:שיער חום בינוני גלי,עיניים כחול כהה,נמוכה,קצת מלאה ומאוד שומרת באוכל
—-
שם:אביגל
גיל:כמו של אלה
אופי:משצ"ית,אוהבת טיולים,יש לה חבר חצי שנה והיא מאוד אוהבת אותו ומתלהבת ממנו,כשהיא במחזור או עצבנית היא ממש מתרפצת ורבה עם כולם.
מראה:שיער חום חלק ארוך,עור שזוף,עיניים חומות,גבוהה ורזה

22/06/2014 16:14

תודה

22/06/2014 20:49

שם: ליאור (ליאי) קולי.
אופי: מצחיקה, נועזת, מתענייינת בענייני בנים, אוהבת חיות, כישרונית בציור, אוהבת לקרוא, בעלת דעות קדומות שקשורות בדרך כלל לספרים שהיא קראה, מתרגשת בקלות.
גיל: גדולה מאלה בחצי שנה.
מראה: שיער שחור חלק וקצר, עיניים חומות סקרניות, לובשת בדרך כלל ז'קט פתוח גופיה ומכנסי ג'ינס אבל באירועים היא אוהבת לגוון.
מספר: 4 (כלומר חברה, ואחת ממש טובה!)

26/06/2014 14:22

ההרשמה עדיין פתוחה?

05/08/2014 18:28

כן!

06/08/2014 09:49
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך