l.a.h.i
קריאה מהינה :))))))))))))))))

השבויה הקווקזית פרק 10: תחמם תהמם תילחם אליי :)))))) חלק ב'

l.a.h.i 30/05/2014 1354 צפיות 5 תגובות
קריאה מהינה :))))))))))))))))

בפרקים הקודמים של השבויה הקווקזית…..
הלכתי לכיוון המלון עליתי לקומה שלנו נכנסתי לחדר הוא לא היה למטה בפנטאוז ניצלתי בחורת לעצמי בגדים קלילים שמלה קלילה ופשוטה ונכנסתי לאמבטיה היא היתה פתוחה שמעתי מים זורמים הו שיט. הסתובבתי לצאת הרגשתי ידיים תופסות את ידי.
"איזו סוטה תפסתי לי פה," הוא אמר מצחקק.
"ממש אבל ממש לא!! בפעם הבאה תסגור את הדלת מפגר," הוא לבש מגבת על עצמו פלג גופו העליון היה חשוף לעיניי שרירי התמקדתי מהר בעיני הזית שלו. "שתחרר," אמרתי משתחררת מידו הוא תפס אותי בכוח מצמיד אותי לדלת ומנשק אותי בכוח..

המשך יבוא……

חלק ב':

——-לינה———-
הוא המשיך לנשק אותי בכוח רב לא נותן לי ללכת ידי היו על חזהו החשוף ניסיתי לעצור אותו הוא החזיק בידי כל כך חזק שהרגשתי שהוא שובר לי את האצבעות עם אחיזתו הרגשתי כאב חזק. הוא נישק אותי כל כך הרגשתי בסערה הזו שפתיו נישקו ברכות סנטרי ועברו לצווארי בעדינות לא רציתי אותו לא רציתי שהוא ייגע בי הרגשתי בדמעות מגיעות דמעה אחת יצאה מעיני היא נגעה בלחי שלו הוא שחרר אותי ישר. "לכי מפה לפני שאני אתחרט!" הוא אמר לי בקול קר שלו ועזבתי מהר את החדר מקלחת, הרגשתי כאב באצבעות הרגשתי אותן כואבות לי הרגשתי פחד להיות לידו כל כך רציתי לברוח נשמתי עמוק מנסה להרגיע את עצמי. אחרי כמה דקות הוא יצא משם עברתי מולו לא מתייחסת אליו כאילו לא היה קיים הוא תפס בידי השתחררתי ונכנסתי סוגרת את הדלת נועלת אותה. ונכנסתי לשתיים של מקלחת נעימה כשכל הקרמים והדברים שלי איתי ניקיתי את המחשבות האלה מראשי של פחד שנאה פשוט לקחתי את הזמן. כשסיימתי לבשתי שמלה פשוטה וקלילה הברשתי את שיערי צחצחתי שיניים ויצאתי רעננה ראיתי אותו לא ישן הוא ישב על המיטה והתקרב אליי כשיצאתי.
"אני מקווה שלמדת את הלקח סוטה." סטרתי לו מגחכת.
"מי אתה חושב שאתה יא חתיכת מניאק כמוך יש לי בשפע רק לבחור ואפילו יותר שווים." אמרתי בחיוך קר עברתי אותו צועדת לכיוון הקומה השנייה הוא תפס אותי מפיל על המיטה.
"כמו מי הבלונדיני ההוא האדמוני ההוא ההוא עם שיער הלבן או זה עם הכחול זה או זה עם שיער שחור סיני?" הוא שאל אותי עצבני כשהוא מעליי פניו קרובות לפניי. "מי רצית שבין כל הבחורים האלה ינצח מי?" הוא שאל אותי קולו קר ועצבני.
"זה כבר היה ברור מי ישר פרץ או הבלונדיני או האדמוני." אמרתי בחיוך פראי.
"לינה אל תשכחי את נשואה לי את שלי בין עם תרצי ובין עם לא את לא תברחי!" קולו היה תוקפני יותר הוא קם ממני קמתי מיד הוא הביט בי עוזבת את אזור המיטה. "את תשני פה אין לך טעם ללכת את תחלקי איתי את המיטה לנצח." הוא אמר תופס במותניי.
"ובכל זאת אני מעדיפה לישון בסלון או על הרצפה מאשר לחלוק איתך את המיטה." אמרתי באדישות הוא תפס אותי מרים אותי בזרועותיו. "תוריד אותי מיד!" אמרתי בקול תוקפני הוא התעלם ממני. "אלירן עכשיו!" אמרתי עוד יותר עצבנית הוא התעלם ממני והכניס אותי למיטה מסדר את שיערי שנכנס לפניי והדליק מזגן כמו שאני אוהבת שש עשרה מעלות.
הוא נשק למצחי קלות ולחש. "לילה טוב ילדה," ידו ליטפה קלות את שיערי הוא קם והלך לשכב בצד השני של המיטה הופתעתי. הוא קרא לי ילדה? מה עובר לא בראש? עם המחשבות האלה עצמתי את עיניי ונרדמתי עייפה מכל היום שהיה לי איתו.
למחרת הרגשתי ידיים עוטפות אותי נשענות על כתפי ריח כל כך נעים היה באוויר שלא יכולתי להתעלם ממנו ראשו היה על כתפי. היה לי נעים ונרדמתי שוב ישנתי כל כך היה לי נעים לישון כך. אחרי זמן מסוים התעוררתי בלי הידיים האלה פקחתי את עיני מבולבלת האם כל זה היה חלום?
"אני רואה שהתעוררת יפיפייה הנרדמת," אלירן אמר לי בחיוך מעצבן שלו מתגרה בי הוא התקרב אליי למיטה והתיישב לידי הוא התקרב לצווארי. "ריח נעים כמה שמת מהבושם בשביל לפתות אותי?" הוא שאל אותי בהתגרות.
"תתרחק ממני אידיוט לא שמתי כלום!" אמרתי לו עצבנית עליו.
"שקרנית מה התבשמת ככה בשבילי במשך שעתיים אתמול?" הוא אמר בחיוך המעצבן הזה שהיה זדוני ומעצבן.
"ממש אבל ממש לא! אני עושה אמבטיות כאלה בכל יום במיוחד בקיץ!" אמרתי עצבנית. "ולא שמתי כלום חוץ מסבון מרכך וקרם ידיים ורגליים נגד יובש!" אמרתי עצבנית מתרחקת ממנו קמתי מהמיטה לחצי ישיבה כשרגליי כבר כלפיי מטה הוא תפס אותי והשכיב אותי לרוחב המיטה.
"לאן חושבת שאת הולכת בלי לתת לי נשיקת בוקר טוב בתמורה לנשיקה שנתתי לך אתמול?" הוא שאל עם חיוך המעצבן שלו נוגע בשיערי.
"מי בכלל אמר לך לנשק אותי יש לך מזל שהייתי חצי רדומה! ואני לא מתכוונת לנשק אותך!" אמרתי עצבנית אש הוא רק חייך חיוך זדוני ומעצבן.
"הגיעה הזמן לחנך אותך ילדה מפונקת," הוא אמר לי מחזיק בפניי כשהוא מעליי.
"כל לילה שאנשק אותך ילדה קטנה ומפונקת שלי אני דורש נשיקת לילה טוב ואם לא זה יעלה לך בנשיקה בשפתיים כמו שעכשיו את תהיי חייבת לי עם לא תנשקי אותי." הוא אמר לי בחיוך קולו מתוק כאילו מדבר לילדה קטנה הוא ליטף את שיערי הוא קם ממני קמתי לחצי ישיבה באי רצון נתתי לו נשיקה בלחי.
"מרוצה! בפעם הבאה שתנשק אותי זה יעלה לך בבוקס לפנים שלך פרץ!" אמרתי עצבנית והלכתי לבחור בגדים.
"בפעם הבאה ילדה זה יעלה לך בנשיקה בשפתיים אל תשכחי ותהיי ילדה טובה עם את לא רוצה שאחנך אותך." הוא אמר לי מלטף את פניי והלך. לקחתי בעצבים חולצת בטן קצרה וחצאית כחולה לקחתי בכחול עמוק את חולצה וחצאית ולקחתי גומיות כחולות הוא הביט בי ולקחתי כפכפים כחולים. הלכתי להתקלח מקלחת בוקר נעימה שטפתי פנים צחצחתי שיניים לבנות שלי. ולבשתי את חולצת הבטן הכחולה עמוקה וחצאית באותו צבע עשיתי קוקו גבוה וצמה דקה האהובה אליי. והלך מצוין התאפרתי קצת מסקרה ועיפרון בכחול וצלליות עדינות מתחת לעיניים בכחול, ושמתי אודם ורוד חיוור לבשתי נעליי כפכפי הוויאנס פלטפורמה כחולות ושמתי קרם נגד שיזוף בכל מקום חשוף ויצאתי. הוא הביט בי בוחן אותי עיניו היו קרות.
"את מודעת לכך שאת לא יוצאת איתי ככה?" הוא אמר לי בקול מתנשא.
"מי אמר שאני יוצאת איתך ומי שאל אותך יאללה טוס לי מהדרך." אמרתי לו בקול קר ומתנשא הוא תפס בידי.
"את אישה שלי תתלבשי כראוי ולא כמו…" באתי לסטור לו הוא עצר את ידי. "את נשואה את כבר לא עוד ילדה רגילה שהיית!" הוא אמר לי בקול תוקפני יותר.
"קפוץ לי," אמרתי ועברתי אותו יוצאת למעלית הוא יצא אחרי ישר בשתיקה המעלית הגיעה ירדנו בשתיקה לחדר אוכל ישבנו מול הנוף המקום הקבוע שלנו הבטתי בים אנשים בחורים צעירים הביטו בי. ישבתי עצבנית בלי כל מצב רוח אני שונאת כשהוא מזכיר לי זאת שאני נשואה לו ולעולם לא אחזור להיות ילדה שהייתי ידעתי זאת גם עם התגרש ממנו זה לא יימחק ממני. הבטתי בקונפלקס שכמעט לא נגעתי בו בטעם דבש כמו שפעם חשבתי החיים שלי הם דבש במהרה הם הפכו מדבש למרים יותר. אכלתי למרות שהדבש כבר היה מר בגרוני ולא מתוק כמו פעם הוא הביט בי וזה רק עיצבן ראיתי אותו אוכל כבחור מבוגר לא כמו ילד לא כמוני. הוא אכל קורסון בורקסים גבינות ודברים כאלה יוגורטים אבל לא קונפלקס כמוני. שתיתי נס קפה ולא יותר מזה ויוגורט של ילדים מה לעשות אני אוהבת את זה למרות שזה ילדותי בעיניו ובעיני כולם אין מה לעשות כזאת אני.
ראיתי אותו מצחקק ומביט בי. "מה מצחיק אותך אידיוט?" שאלתי חסרת סבלנות.
"את כל כך ילדותית קונפלקס עם דגנים ונס קפה ויוגורט של ילדים, אני לא מאמין שהתחתנתי עם נערה כל כך ילדותית." הוא אמר בחיוך מצחקק ומתעלם מהירידה שלי עליו.
"אני לא זוכרת שרציתי בכלל להתחתן עם אידיוט כמוך וכן אני אוהבת דגני בוקר ויוגורטים של ילדים זה טעים לי ומושלם!" אמרתי עצבנית הוא צחקק.
"את חמודה כשאת מתעצבנת את לא ממהרת לגדול אני רואה אה את עדיין רוצה להישאר הילדה הכי בגן אה," הוא אמר לי נוגע ביד שלי. "את יודעת שלנצח לא תוכלי להישאר ומתישהו גם את תתבגרי." הוא אמר לי הסרתי את ידו וגיחכתי.
"מה שתגיד יא חופר," אמרתי קמה מהכיסא הוא קם גם אנשים הביטו בנו הוא חיבק אותי מול האנשים לעשות רושם שאני אישתו וזה עיצבן במיוחדיו דבריו שהדהדו במוחי.
"לינה," הוא אמר לי הלכתי לכיוון החדר הוא תפס את בידי השתחררתי ועזבתי אותו לבד הוא יצא מהמלון. הלכתי לכיוון המעלית ועליתי לחדר ישבתי בקומה השנייה הבטתי בנוף שכבתי על הספה הדלקתי טלוויזיה ראיתי סרט אמריקאי באנגלית כך העברתי את זמני מסתכלת סרטים לנערים אנימות. כן אני חולה על אנימה ראיתי סדרה האהובה אליי basketball kuroko's אהבתי שם את הדמות של קאגמי הספורטיי, הכי מושלם מבחינתי חייכתי מעודדת אותו משהו ילדותי אבל חולה על זה. כשהוא היה מכניס סלים ומשחק נגד האומינו יריבו אני חגגתי. "קדימה חתיכי תכניס כבר את הסל!" אמרתי בחיוך רחב מסתכלת על קאגמי כל כך מושלם הוא נשאר כמה דקות באוויר והכניס את הסל.
"מי שם חתיך אני מקווה שזה אני," שמעתי את קולו המעצבן של אלירן הוא נכנס והרים את רגליי ושם אותם על ברכיו הוא הסתכל בסדרה שהסתכלתי כשאני מביטה בדמות האהובה אליי קאגמי.
"יש עוד סל סנהרין קדימה סנהרין יאללה קאגמי מושלם שלי כנס בהאומינו!" אמרתי בחיוך כל כך מאושרת מהסדרה הוא הביט בי.
"זה מה שאת רואה כדורסל ועוד אנימה את כל כך ילדותית." הוא אמר לי.
"בכיף שלי אני נהינית מזה לפחות לראות חתיכים שאין במציאות שלנו ארבה לצערי הרב וכן אני חולה על כדורסל יש בעיות?!" שאלתי קצת עצבנית את השאלה הוא צחקק.
"את כל כך ילדה," הוא צבט את לחיי.
"היי תפסיק עם זה אידיוט." אמרתי לו עצבנית הסתכלתי על עוד סל כשהוא הכניס את הסל האחרון קמתי קפצתי מרוב שמחה אלירן הסתכל אליי וצחקק.
"כל כך ילדותית," הוא אמר.
"מעניין מה כבר יקרה בגביע החורף וואי רק שקאגמי יקרע להם את הצורה!" חשבתי לעצמי בקול.
"אני לא יודע מה יקרה שם אבל אני יודע מה יקרה עכשיו," הרגשתי את זרועותיו של אלירן עוטפות אותי חזק. "את ואני הולכים לאכול ארוחת צהריים." הוא אמר לי השתחררתי ממנו.
"אל תיגע בי מפגר בפעם האחרונה אני אומרת לך את זה בפעם הבא יתחילו לעוף עליך דברים!" אמרתי עצבנית הוא צחקק מעצבן אותי עוד יותר. ירדתי למטה ויצאתי מהחדר למעלית הוא יצא אחרי ונכנסנו למעלית הוא הביט בי בחיוך ירדנו לאכול צהריים אכלנו בשקט. "בתיאבון לינה," הוא אמר כשהגישו לשולחן שלנו אוכל.
"בתיאבון," עניתי באי רצון אכלנו בשקט אנשים סביבנו הביטו בנו חלקם היו עם משפחות וחלקם זוגות מחייכים ונהינים לא הבטתי בו הייתי עסוקה במחשבות אחרות איך אברח ממנו?
אכלתי בשקט לא הבטתי בו לשנייה.
"בא לך ללכת לבריכה אחרי הארוחה?" הוא שאל אותי.
"לא," עניתי לו.
"אז מה את כן רוצה?" הוא שאל אותי.
"אתה יודע," אמרתי לו בחיוך זדוני הוא קלט.
"בחלומות שלך את נשואה לי—-" הוא התחיל להגיד קטעתי אותו.
"לא על זה דיברתי זה נכון בכללי אבל חשבתי אני הלך לראות עוד אנימה." אמרתי לו הוא הביט בי והופתע וקצת והתחיל לצחוק.
"ולא בא לך לראות איתי סרט קצת יותר מציאותי מאשר הפנטזיות המצוירות שלך?" הוא שאל צוחק.
"לא וחוץ מזה אני למדתי לצייר אותם," אמרתי לו הוא חייך.
"באמת תציירי לי משהו כשנחזור," הוא אמר לי.
"מטיל ספק בכישרון שלי חבל," אמרתי בחיוך זדוני.
"נראה למה הילדה שלי מסוגלת," הוא אמר בחיוך זדוני.
"תראה ותצטער," אמרתי בחיוך זדוני.
כשסיימנו לאכול קמנו עלינו חזרה לחדר התקבתי לשולחן לקחתי כלי כתיבה והתחלתי לצייר את קאגמי עם הכדור בלי חולצה את השרירים שלו ואת פנים שלו בחיוך ציירתי אחד לאחד.
"נו איך?" שאלתי אותו הוא הביט מעט בוחן ונראה קצת עצבני.
"על בחור כזה את חולמת כמה שאת ילדה," הוא אמר מציק לי נוגע בשיערי. "כישרון יש לך אבל ציור מכוער." הוא אמר.
"היי אל תגיד על קאגמי מכוער מה שבטוח יותר חתיך ממך," אמרתי עצבנית מעט הוא צחקק.
"בסדר בואי נראה את אנימות שלך אולי אמצא שם מישהי ששווה לדמיין." הוא אמר בחיוך זדוני מנסה להתגרות בי אבל לא הלך לו.
"בוא," רציתי לעלות לקומה השנייה אבל הוא לקח אותי למיטה והדליק את טלוויזיית הפלזמה השטוחה. הדלקנו Btooom סדרה שעניינה אותו אחרי שהוא קרא את התקציר ושיגע אותי בלבחור הסדרה תחלס מגניבה. הסדרה על בחור בשם רויטה סקאמוטו בחור בן עשרים ושתיים שזורקים אותו באמצע אי, ושם הם משחקים במשחק מחשב שקוראים שרוף במציאות הורגים אחד השני שם. ושם הוא פוגש בהמשך הדרך את הימיקו תלמידת תיכון הוא מתאהב בה עוד לפני האי במשחק מחשב. הסתכלנו איתו במשך שעה כשראיתי איך הוא שורד כל רויטה סאקמוטו הדמות הראשית כל כך מדהים וחמוד הוא. הסתכלתי עליו בהערצה ראיתי איך אלירן מסתכל אליי מדי פעם כשהבטתי בסאקמוטו הוא כל כך הדהים אותי. כשהסרט הסתיים בסצנה שהוא והיא נותרו לבד אוהבים חייכתי רואה אותו מחבק אותה ברכות ואומר עד כמה הוא אוהב אותה ויכבד באותה כשהסרט נגמר כשמטוס של אביו בדרך אליהם.
"אז אני מבין שאת אוהבת בחורים מהסוג הזה," הוא אמר בחיוך.
"אני אוהבת אותו כי הוא מושלם האידיאל שאין היום אני אוהבת את מה שלא קיים הוא כל כך חמוד היה." אמרתי בחיוך חושבת על סאקמוטו כן סדרה מושלמת אהבתי.
"את אוהבת גיבורים אה," הוא אמר לי בהתגרות.
"כן במיוחד את אלה שיצילו אותי ממך אני הודה להם כל חיי," אמרתי מחזירה לו הוא גיחך.
"ממני את לא תנצלי ילדה את שלי לעולם." הוא אמר משכיב אותי על ברכיו ישבנו שעות רואים את הסדרה הבטתי בחלון.
"מה השעה?" תהיתי בקול.
"השעה שלנו לישון," הוא אמר מכבה את הטלוויזיה הלכתי להחליף בגדים בשירותים בינתיים משחררת את הקוקו. הוא כבר היה לבוש בחולצה וטרנינג מולי קל הוא ניגש לנשק אותי עצרתי אותו.
"שכח מזה נשיקת בוקר טוב לא תקבל," אמרתי לו הוא נישק אותי בכל זאת.
"תתרגלי מעכשיו זו המסורת שלנו לינה לילה טוב ילדה." הוא אמר מלטף אותי קלות והלך לישון.
"לילה," עניתי מעט עצבנית.
עצמתי את עיניי נרדמתי לי עייפה מיום של סדרות יפות וגיבורים חתיכים קיוויתי בליבי לפגוש גיבור כזה אבל שיהיה מושלם יותר ואמיץ שיציל אותי ממנו.

המשך יבוא…….


תגובות (5)

מושלם תמשיכייייייייי

30/05/2014 07:00

    תודה אני ממשיכה היום :)))))))))))))

    30/05/2014 13:39

ממש אהבתי את הפרק ותמשיכי! :)

30/05/2014 14:17

מהמם!!!!! ת ממש אהבתי!! תמשיכיי

30/05/2014 16:18

תודה לכן בנות אני כבר ממשיכה :)))))))))))))))))

30/05/2014 20:35
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך