השבויה הקווקזית פרק 10: תחמם תהמם תילחם אליי :)))))) חלק א'

l.a.h.i 25/05/2014 1573 צפיות 6 תגובות

בפרקים הקודמים של השבויה הקווקזית….
קמנו באותו זמן הוא נעמד מולי בוחן אותי לשנייה. "בואי נלך לטייל ביחד," הוא אמר לי קולו קצת רציני הוא תפס בידי בקלילות.
"איך שבא לך אני לא מבטיחה לך שתשרוד," אמרתי לו בחיוך זדוני הוא צחקק.
"בעניין זה כבר נראה ועכשיו בואי," הוא גרר אותי ליציאה של המלון ויצאנו ביחד כשידו מחזיקה בידי.

—-לינה——
יצאנו לנו לכיוון החוף הבטתי בשמיים הכחולים במי הים כחולים נוצצים באור השמש כל כך מושלם. חשבתם זה סרט או קומדיה רומנטית כזו לא ממש לא עכשיו הוא הולך לטעום את טעם הגיהינום רצית קיבלת תסבול תתחנן שאעזוב תברח תתפלל לאלוהים לצאת מזה בחיים כי אתה לא תצא מזה בחיים אלירן פרץ. חייכתי חיוך קריר מביטה בים הכחול ועשיתי את המעשה הכי נועז שהיה למזלי הטלפון נשאר בחדר ועכשיו הגיעה הזמן עמדנו חמש עשרה מטר מהמעקה של הטיילת מביטים בנוף עיניו היו שקועים בשמש. ראיתי בחור כבן שמונה עשרה עיניו כחולות בהירות כקרח שיערו לבן משהו לא טבעי הוא עבר לידנו הוא הביט בי שלחתי לו קריצה הוא שלח חיוך. ואז עבר עוד בחור שיערו אדמוני הוא נראה רציני רצח עיניו היו דבש טהור עם ריבת חלב מדהים עיניו פגשו בשלי הוא היה לבוש שחורים שלחתי לו נשיקה קטנה עם היד הוא חייך עומד קפוא במקום. ואז התקרב עוד אחד כבן עשרים שיערו שחור סיני כחלחל עיניו כחול שחור משהו לא נורמלי הוא לבש לבן בלבד נראה כמלאך תמים עיניו היו רציניות שלחתי לו חיוך הוא הביט בי והנהן לעצמו מחייך חיוך מפתה. אז קרה משהו הרגשתי ידיים מאחורה עוטפים אותי חייכתי לעצמי ראיתי את הבחורים מביטים בידיים ועיניהם התמלאו בזעם פראי גם עיניי הזית של אלירן ששם לב שמישהו מחבק אותי זה לא היה צפוי אבל מגניב יותר טוב ממה שתכננתי. הסתובבתי בחיוך רואה בחור שיערו בלונדיני זהוב עיניו זהובות וחיוורות סקסי אמיתי שרירי גבוה חתיך אש על שפתיו חיוך גברי ריציני משועשע כשראה איך מגיבים אליי וגיחך. "שימותו את שלי," הוא אמר בחיוך סקסי.
"התבלבלת אח שלו הבחורה הזו שלי," הרגשתי את ידיו על זרועי של הבחור הראשון ששיערו לבן חייכתי לעצמי. מגחכת בטח מתוקים אתם רק עושים לי את החיים ליותר קלים להיפטר ממנו. "לא חתיכת חרק עלוב הבחורה הזו שלי," אמר הבחור עם שיער האדמוני עיניו נצצו הוא תפס את כתפי בידיו החזקות. אני רק השתעשעתי פגשתי בעיניו של אלירן שהביט בי חייכתי חיוך זדוני. הוא רק הביט בי חמום זועם מתחיל להתפוצץ ואני עשיתי את המבט התמים כאילו אין באשמתי שאני כזאת מושכת יפה מושלמת חלום של הבחורים האלה.
"הבחורה הזו שלי אידיוטים," הבחור עם שחור סיני אמר נוגע בצווארי. הבחור הבלונדיני הביט בחיוך משועשע וכל כך מדהים מקסים.
"תקישיבו לי טוב חתיכות עלובי נפש הבחורה הזו שייכת לי אתם עדיין בחיתולים בשביל בחורה כמוה." אמר הבלונדיני קורץ לי חושב שהוא יפתה אותי ביופיו.
"הבחורה הזו נשואה לי ולא לחתיכות עלובים כמוך," קולו המתנשא של אלירן נשמע ידיו נגעו בלחיי ועברו על שפתיי. "רק שחבל שהיא נולדה מפגרת עם גוף." הוא אמר בחיוך. "אבל שלי," הוא אמר בחיוך מפתה נוגע בשפתיי עם אגודלו.
"מה אתם אומרים בחורים," אמרתי מגחכת. "קודם כל תצטרכו להשיג אותי." אמרתי בחיוך אותי. "עלובים." השתחררתי מידיהם התקרבתי אל הבחור עם השיער הלבן בחיוך.
"אם אתה רוצה אותי אתה תצטרך להילחם אליי," אמרתי לו בחיוך ואז פניתי לבחור האדמוני.
"אם אתה רוצה אותי תצטרך גם בכוח וגם במוח." אמרתי לו בחיוך זדוני שלי ממשיכה לבחור השלישי עם שחור סיני.
"אם אתה רוצה אותי תוריד את חליפת הגאווה," אמרתי לו בחיוך זדוני ביותר. נעמדתי מול הבלונדיני.
"אם אתה רוצה אותי אתה תצטרך להיות אמיץ יותר וחסר מעצורים." אמרתי לו בחיוך מפתה אבל כשהוא הושיט את ידו התרחקתי. ונעמדתי מול אלירן עיניו קרות וגסות מאוד.
"אם אתה רוצה שאכבד אותך והכיר בך כבעל בשלב הראשון הזה תוכיח לי עד כמה אתה חזק אמיץ ועד כמה אתה רוצה אותי תוכיח לי שאתה ראוי להיות הבעל שלי. אם אתה בכלל בעלי." אמרתי בחיוך. "אחרי הכל הבטחתי לך לסבול ממני." התקרבתי לשפתיו הוא עצם את עיניו שפתיו התקרבו אל שפתיי התרחקתי צוחקת. "אתה עוד לא זכית שאנשק אותך בעלי היקר." אמרתי בחיוך זדוני עיניו בצבע זית בערו באור השמש חייכתי אליהם עוזבת אותם לבד.
הם נותרו מביטים אחד בשני בזעם בזמן שעזבתי בחיוך את המקום.

——-אלירן——-
סאמק לינה מה את עושה כוסאמק כוסאמק לינה לאן הלכת נו טוב אני רואה שכולם נחושים להשיג את אשתי יאללה נוכיח לה אף אחד לא יוריד לי מהאגו אף בחורה ובמיוחד לא אשתי.
ראיתי את הבחורים חמומים. "אוקיי נצטרך מקום ללא עדים," אמרתי להם המוח הצבאי יהודי חכם שלי התחיל לפעול מבעד למלחמה אחרי הכל אני חייל ולוחם קרבי אני לוחם ביחידה קרבית דובדבן אני משרת בשטחים מי יכול אליי מי.
"הבחור הזה צודק," הבלונדיני אמר בחיוך מתנשא.
"בסדר בואו נלך לסמטה שם אין שם עדים." האדמוני אמר לנו עצבני.
"אני אזכה בה," אמר הבחור עם שיער שחור סיני.
"בחלומות שלך," אמר הבחור עם השיער הלבן. החכם ינצח אחרי הכל אני יהודי אני בן של מלך מי יכול אליי חחח ככה לפחות אומרים לי תמיד. עכשיו הלוחם הקרבי לא יחשוף כלום אני אחשוף אחר כך אני התחיל מהגנה ואחר כך התחיל לתקוף חשבתי בדרך לסימטה צעדנו נעמדנו אחד מול השני. נו חכי לינה את עוד תשלמי לי על כך אחר כך מתוקה שלי מטומטמת שלי. ראיתי את הבחור האדמוני תוקף את הבחור הבלונדיני הם התחילו להילחם מוציאים אולרים כל הבחורים הייתי לוחם קרבי אולר תמיד היה אליי במקום לא צפוי תבינו אחר כך. ואז ראיתי את הבחור עם שיער הלבן תוקף אותי תפסתי את ידו מפיל אותו באגרוף אחד בבטן ומכה בגבו והוא התנתק אצלי בלי ארבה מאמץ. ראיתי את הבחור עם השחור סיני תוקף אותי מאחורה לפני שהסכין פגע בי סיבבתי את ידו מכוון את הסכין על צווארו, וגרמתי לו לאבד הכרה תוך שנייה באמצעות שיטת הקרב שלמידו אותי בבסיס שלי בכל אדם יש נקודת חולשה אחת בשריר הצוואר יכולה לגרום לאדם לאבד הכרה לשתיים עשרה שעות לחצתי אליה הוא איבד את ההכרה. יופי נותרנו שלושה ומולי שניים חזקים אבל לא ברמה שלי לוחם יחידת דובדבן חחח חבל שאתם לא יודעים הסתבכתם עם בחורצ'יק מהצבא הכי חזק שבעולם. הם נלחמו ועכשיו הגיעה שיטת ההתקפה ראיתי את הבלונדיני שם לב אליי והוא בעט באדמוני בא לתקוף אותי עמדתי בחיוך זדוני הוא העיף אליי את הסכין שלו תפסתי אותה כמו לוחם מובחר. הוא הופתע התקרבתי התחלנו להילחם הוא התחיל לתת לי אגרופים סיבבתי אותי בועט בבטן שלו נלחמנו לנו בעוצמה הבחור האדמוני במה מאחורה חושיי היו מחודדים ידעתי שהוא בא לתקוף אותי. בעטתי בבלונדיני בעוצמה מפיל אותו על האדמה לקחתי את האולר שלי מוציא מתוך נעליי במהירות לבשתי נעליי ספורט תקפתי אותו עוצר אותו. עוצר אותו לא תקפתי עד עכשיו רק הגנתי כי זו משמעות שלי כחייל להגן נלחמנו עם האולרים הוא היה חזק אעפתי ממנו את האולר רחוק הכנסתי את האולר לכיס. ונלחמתי איתו באופן שווה הוא תקף אותי באגרופים אני בעטתי בו נלחם בעוצמה נמוכה יחסית לחייל, הרגשתי את הבלונדיני מתקרב ועלה במוחי רעיון נתתי לו להתקרב נלחמתי באדמוני זזתי במיומנות והאגרוף של האדמוני פגע בבלונדיני. גיחכתי לעצמי יופי תקפתי את האדמוני מפיל אותו מהגב במכה חזקה.
"ניצחתי אתכם," אמרתי הבחורים קמו הביטו בי.
"מאיפה למדת להילחם ככה?" הבחור עם השיער הלבן שאל אותי.
"אני יהודי ואני בן של מלך," אמרתי בהתנשאות שלי.
"הוא חייל עם הוא נלחם בעוצמה כזו." אמר הבחור הבלונדיני בהתנשאות. "רק ללוחמים יש תגובה חזקה כזו ואינסטיקטים של קליטה." הוא אמר.
"אנחנו עוד נתראה והיא תהיה שלי," הבחור האדמוני אמר לי.
"גם אני לא גמרתי איתך חייל היא תהיה שלי בפעם הבאה שאראה אותה." הבלונדיני אמר.
"הו כן תבואו עוד בשביל שאקרע לכם את הצורה לוזרים." אמרתי בחיוך עוזב את המקום מזיעה ממאמץ אבל ללא שריטה אחת ועכשיו הגיעה הזמן לסגור חשבון עם הבחורה המפגרת הזו. צעדתי בצעדים בטוחים היא עמדה ומשכפיי שמש על עיניה היא נראתה סקסית ממש מושלמת היא עמדה בטיילת מביטה בנוף בידיה שקיות מקניות שעשתה. התקרבתי מחבק אותה היא חייכה ואז היא ראתה אותי חיוכה ירד.
"קיווית למישהו אחר?" שאלתי מביט בשמיים הכהים מתקרבים לשקיעה כן נלחמנו חצי יום בשבילה במיוחד עם השלושה יש דברים שלא תיארתי השתמשתי בעשירית כוחי כדי שלא לא לפגוע בהם חזק מדי.
"האמת שכן," אמרה בחיוך ללא בושה כלבה מפגרת אבל שלי.
"למי לבלונדיני או לאדמוני?" שאלתי בחיוך מגרה אותה.
"לשניהם," אמרה בחיוך.
"טוב הגיע תורך לספק אותי," אמרתי מחזיק בפניה הרכות כשהיא עם הגב למעקה עיניה היפות חומות דבשיות ירוקות זהובות הביטו בי בחיוך זדוני. הסרתי ממנה את משקפייה מרים כלפי מעלה.
"עוד לא סיימנו פרץ זאת רק ההתחלה." אמרה לי משתחררת ממני ולבשה את משקפיה.
"מזאת אומרת את חייבת לי," אמרתי תופס אותה מחבק את מותניה הדקות.
"לוחם מיחידה דובדבן בקלות מביס את השאר תוכיח לי עוד דברים גם אם תוכיח אני אעזוב אותך מתוק עוד לא הבנת אני משחקת בך איך שבא לי כרגע עד שהתגרש כל יום בחייך יהיו גיהינום איתי." היא אמרה לי בחיוך זדוני משתחררת והולכת ממני בצעדים בטוחים לכיוון ההמון האנשים בטיילת תפסתי בידה.
"אין בעיה תהיני," אמרתי לה בחיוך זדוני מתכננן את הצעדים הבאים להערב הלכתי למלון מתקלח לי בכיף שלי עוזב אותה לבד הלילה היא תהיה שלי היא רוצה לשחק מלוכלך איתי אז קדימה לזה חיכיתי ממך לינה.

——לינה——
טיילתי בטיילת חצי יום מקווה שהבלונדיני יחזור לא האידיוט טוב הוקסמתי ממנו ומהאדמוני לא יודעת ממה מצאתי בהם שני חתיכים יפים. אבל הוא חזר ציפיתי שהם ילחמו אליי בעוצמה אבל הבן זונה חזר איך לא חשבתי על זה קודם הוא מיחידת דובדבן מהפרט הזה שכחתי נזכרתי בזה כשראיתי שהוא ללא שריטה. טוב לפחות הורדתי אותו עכשיו הוא ירוץ אחרי כמו כלבלב רק המחשבה עשתה לי טוב שיסבול הוא רצה אותי הרי ואני רק אשחק בו.
"היי נסיכה מסתובבת בלי הבעל הזה שלך," הרגשתי ידיים כרוכות סביבי ידיים חמות הסתובבתי וראיתי את הבלונדיני מהצהריים ראיתי את שריטה הקלה על הלחי שלו אבל הוא לא נראה פצוע מדי.
"חחח גם כן בעל הוא יסבול אותי עוד הרבה." אמרתי בחיוך זדוני הוא חייך אליי.
"אם כך אני מבין שאת תעדיפי לבלות עם גבר כמוני." הוא אמר בחיוך מתנשא גם כן עכשיו נראה לו מזה לעוף על עצמה.
"למה שאצא עם לוזר אחד שהפסיד האמת אני מעדיפה את בעלי עם כבר כי הוא נולד מנצח." אמרתי בחיוך מתגרה הוא חייך.
"באמת בואי נבחן את זה," הוא התקרב אל שפתיי עצרתי אותו נוגעת בשפתיו עם אגודלי.
"אתה לא תבחן זאת הפסדת כמו שאמרתי רק המנצח יטעם את שפתיי." אמרתי לו בחיוך שפתיו היו רכות אבל לא כמו של אלירן.
"איך קוראים לך?" הוא שאל אותי.
"לינה, ולך?" שאלתי אותו.
"טום," הוא אמר לי.
"טומי שם יפה," אמרתי בחיוך.
"לין שם מושלם לבחורה מושלמת." אמר בחיוך מפתה."אני מאמין שעוד נתראה לין ואת תהיי שלי ואטעם את טעם שפתייך." הוא אמר נוגע בפניי ברכות הוא התקרב ללחי שלי נשק לי.
"היי אל תיגע בי יא חתיכת חוצפן," אמרתי סוטרת לו הוא צחקק.
"אני חוצפן שאת רוצה." הוא אמר לי הולך.
גיחכתי מסתובבת והלכתי לכיוון המלון עליתי לקומה שלנו נכנסתי לחדר הוא לא היה למטה בפנטאוז ניצלתי בחורת לעצמי בגדים קלילים שמלה קלילה ופשוטה ונכנסתי לאמבטיה היא היתה פתוחה שמעתי מים זורמים הו שיט. הסתובבתי לצאת הרגשתי ידיים תופסות את ידי.
"איזו סוטה תפסתי לי פה," הוא אמר מצחקק.
"ממש אבל ממש לא!! בפעם הבא תסגור את הדלת מפגר הוא לבש מגברת על עצמו פלג גופו העליון היה חשוף לעיניי שרירי התמקדתי מהר בעיני הזית שלו. "שתחרר," אמרתי משתחררת מידו הוא תפס אותי בכוח מצמיד אותי לדלת ומנשק אותי בכוח..

המשך יבוא……


תגובות (6)

בוקר טוב! היא לא נורמלית חחח הייתי בטוחה שהוא יכסח אותם על ההתחלה כשהם מתקרבים אלייה ותמשיכי ;)

26/05/2014 06:21

חחחח הוא לא שם לב עד שהם התקרבו אליה ואת יודעת איפה שיש הרבה עדים לא מתחילים מלחמה הוא פעל בשכל וכיסח אותם חחחח אני ממשיכה את כבשתי אותך ואשתדל עם השבויה הקווקזית היום גם.

26/05/2014 11:37

תמשיכיי!!!!!!!!!! ואני מקווה שהיום :)

26/05/2014 13:12

אשתדל :)))))))))))

26/05/2014 13:16

קוראת חדשה
מאוד אהבתי את הסיפור את כותבת מדהים
תמשיכיייייייייייייייייייייייייי

27/05/2014 14:06

    תודה רבה אני שמחה שאהבת אני ממשיכה כבר היום :))))))))))))))))))

    27/05/2014 15:00
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך