l.a.h.i
סליחה על הפרק הקצר המשך מחר :) פרק חדש

השבויה הקווקזית פרק 11: ❤️❤️❤️ למות ממך!❤️❤️❤️ חלק ב'

l.a.h.i 04/06/2014 1463 צפיות 8 תגובות
סליחה על הפרק הקצר המשך מחר :) פרק חדש

——–אלירן———
התעוררתי להנגאובר ראשי התפוצץ ראיתי דלת החדר נפתחת היא נכנסה לבושה בגופייה לבנה ושורט ג'ינס קרעים וכפכפים לבנים על רגליה ובידה ושקית היא מלאה מים לכוס והוציא כדור. "קח תשתה," היא אמר באדישות ראיתי את כעס בעיניה נוצץ היא עלתה למעלה משאירה אותי לבד. חייכתי לעצמי חושב עד לאן הדרדרתי עם הבחורה הזו שתיתי את הכדור האקמול, קמתי הולך לשטוף פנים הרגשתי אשם אני לא זוכר מה עשיתי אבל אני מתחנן מאלוהים רק שהיא בסדר ולא פגעתי בה. שטפתי את פניי מצחצח שיניים התקלחתי ושמתי בושם שנל לגברים שהיה מפוזר בכל חדר סירקתי קלות את שיערי השתני שגדל בימים האחרונים, שעכשיו מכסה את העורף שלי ואת אוזניי בקטנה שיערי היה ופרוע וכיסה בנוסף את עיניי כמו שהיה לפני שהתגייסתי אהבתי את הסגנון הזה. פעם זה כיסה את החורים שיש לי באוזן כן וחזרתי להשים אליקסים לאורך האוזניי אחרי השתחתנתי איתה התחלתי להשים אותם. לפני שפגשתי אותה ועד עכשיו אני גבר של מסיבות תפרעה שותה כאילו אין מחר כמו אתמול כשכעסתי אליה. בנות תמיד עפות אליי האקסיות רדפו אחרי גם בשבוע של החתונה שלי ושמתי פס אליהם התחתנתי עם הנערה הזו שרק בראש שלה איך למרר לי את החיים ואיך לברוח ממני.
ישבתי על מרפסת משועמם עם בירה בידי שקניתי והבאתי כהספקה נמאס לי אני התחרפן היום עם לא אצא מהחדר ועכשיו זה הזמן לנשק יום הדין שלי. עליתי למעלה היא שכבה לה כשעל אוזנייה אוזניות ועיניה עצומות הרמתי את רגליה מתיישב ושם את רגליה עליי והורדתי אוזנייה.
"נו מה אתה רוצה מטומטם," היא אמרה עצבנית פוקחת את עיניה חושפת את עיניה זהובות עם דבש ירקרק.
"דברי יפה ילדה אל תאלצי אותי לחנך אותך." אמרתי לה בחיוך פראי שלי היא נראתה עצבנית יותר.
"מי שצריך פה שיחנכו אותו זה אתה אידיוט מי אתה חושב את עצמך?" היא אמרה כועסת קולה היה מלא זעם שהיא לא הסתירה שנייה.
"מה את אוכלת את עצמך את בטח דואגת אולי שכבתי עם אחרת?" שאלתי אותה מתגרה בה נכון אני חרא של בן אדם אבל היא אשמה היא לא משאירה אותי שפוי לידה.
"מצידי אתה משוחרר לכל ארבעת הכיוונים אתה יכול להיות עם כל אחת לא אכפת לי כל עוד אתה עוזב אותי בשקט." היא אמרה בקול רגועה ואדיש שלה שלא הזיז לה.
"בטח מה שתגידי את מתה אליי בתוכך את מתחרפנת מתוקה," אמרתי מתגרה בה היא גיחך.
"מותק כרגע אין לך כנפיים דבר איתי כשיהיו לך שלא תתרסק פה עכשיו, בעצם אתה יודע מה תתרסק לפחות אפטר ממך ואתגרש מנעל כמוך." היא אמרה לי בקול המתגרה שלה כוסאמק לינה את מזה הולכת עכשיו לאכול אותה.
"מאמי את כל כך מתה עליי בגלל זה נישקת אותי אתמול במקלחת לא כך לין?" שאלתי בהתגרות ידעתי שזה אני אבל בכל זאת לראות אותה עצבנית זה שווה את החיים.
"בטח מה שתגיד בטח בגלל זה עוד שנייה אקאתי מהריח ומהטעם המגעיל שלך." היא אמרה בגועל אני רק צחקקתי צחוק קר.
"בגלל זה כל הבנות נדלקות לי על החיים ולא יורדות ממני עד היום," אמרתי בהתגרות.
"קיצר קצר מה אתה רוצה מהחיים שלי?" היא שאלה אותי.
"בואי נראה.." עשיתי את עצמי חושב. "אני רוצה שלוש מיליארד דולר ואותך בחופה בעצם חופה כבר קיבלתי אז מה שנותר משלוש מיליארד דולר לקבל וזהו." אמרתי קורץ לה.
"אתה יודע אתה מצחיק," היא אמרה בקול ציני. "שאני מכריחה את עצמי לצחוק ממך." היא המשיכה באותה ציניות.
"יופי טוב לדעת שאני מבדר אותך מתוקה בירה?" שאלתי אותה בהתגרות מציע לה בירה בכאילו.
"למה לא," היא אמרה וחטפה את הבירה שלי מידי ושתתה.
"איי לא התכוונתי ברצינות," אמרתי לה.
"מעניין לי," היא אמרה שותה לה כמו הבחורות בפרסומות המיצים.
"תפסיקי עוד תשתכרי לי," אמרתי לוקח ממנה.
"אז מה מפחד שארצח אותך כשאני שיכורה אהיה?" שאלה צוחקת צחוק קר.
"מאוד ממש הרגליים שלי כבר רועדות." אמרתי ציני.
"מה שתגיד עכשיו טוס לי מהחיים." היא אמרה מרימה אותי מהסלון ונשכבה חזרה. נראה לכם שאוותר לה קפצי לי לין הרמתי אותה בזרועותיי היא התנגדה נשכבתי על הספה כשאני שם אותה מעליי וחבק אותה כך שלא תשתחרר ממני.
"עכשיו את אסירת עולם שלי זה העונש שלך ידעתי שעוד לא סיימתי לחנך אותך הינה הגיעה שעת חינוך מתוקה." אמרתי לה לוחש לאוזן שלה.
"שתחרררר מפגרררר!" היא צעקה והמשיכה לצעוק להכות לא הזיז לי יד אחת היתה על גבה והחזיקה אותה השנייה ליטפה את שיערה השחור.
"שש… עוד יחשבו שאני אונס אותך," אמרתי לה בקול שקט.
"הציל—" סגרתי את פיה כשהתחילה לצעוק אידיוט אני עוד שנייה באמת היו חושבים שאני אנס רק זה חסר לי ילדה מפגרת!!
"את כל כך מפגרת," אמרתי לה היא נתנה לי מכה חזקה כוסאמק חזקה זאתי.
"מחר הצילום ואתה הורס לי עם ידך המגעילות." היא אמרה עצבנית בגלל שיחקתי בשיערה.
"אל תדאגי מקסימום מירנדה תקבל את התפקיד," קרצתי לה מלטף אותה בסוף היא עצמה את עיניה ונרדמה בין זרועותיי נרדמתי כשסנטרי על שיערה הכהה. הריח המתוק שלה היה כל כך נעים כשל מלאך הריח שלה לא השתווה לאף בחורה שהיתה בחיי אני אומר לכם רק לה יש ריח מתוק ומדהים הזה שלא דומה לאף ריח אחר.

——-לינה——–
נרדמנו לא שמתי לב שבוקר ישנתי תקועה אצלו לעזאזל לא מספיק שנישק אותי המניאק הזה שלשום בכוח עכשיו אני תקועה איתו. לעזאזל האייפון שלי על הרצפה טוב חייב להיות אחד בכיס שלו חיטטתי בכיס שלו מוציאה.
"מה את עושה?" הוא שאל כשראה את האייפון בידי.
"שיט הצילומים עוד שעה ואני לא עשיתי את סידורים שלי!" אמרתי עצבנית מנסה לזוז הפעם הוא שחרר אותי החזרתי לו את האייפון שלו הרמתי את שלי והלכתי לארון בחרתי בגדים לקחתי סקיני שחור מעור וחולצת בטן שחורהומעיל עור שחור אשמור לאחר כך כמו שאמרו לי לבוא לצילומים באסמס שקיבלתי הבוקר נכנסתי להתקלח חופפת מהר את שיער.
"היי מתי את יוצאת את יודעת שאת לא היחידה שצריכה ללכת." הוא אמר לי לבשתי את הבגדים המגבת היתה על ראשי הרטוב ויצאתי לוקחת את האיפור קרמים. ולקחתי את הפן ייבשתי את שיערי במהירות מסרקת אותו למזלי השיער שלי חלק באופן טבעי שמתי קרם נגד שיזוף שיערי היה פזור התאפרתי עשיתי עיפרון מסקרה שמתי אודם אדום לדגיש את הלבוש שלי שמתי בושם שנל השחור החדש לנשים.
אחרי עשר דקות גם הוא יצא לבש מכנס ג'ינס בהיר לבן וכובע שחור איטלקי וחולצה מכופתרת לבנה הריח של הבושם הגברי שלו היה מפוזר בכל החדר.
"זזים?" שאל הנהנתי לובשת את נעלי עקב רשת גבוהות ויצאנו והוא נעליים שחורות.
הלכנו למקום הצילום שכונת עוני.
"שלום שלום אני רואה שהגעתם," הבמאי אמר לנו בחיוך.
"כפי שאמרת לבוא," אלירן ענה לו.
"יופי אני שמחה לראות אותך אלירן," אמרה הבמאית עם השיער הקצר.
"סגרת את העניין שלי?" הוא שאל אותה.
"כן נתנו לנו אישור לשנה שלמה," היא אמרה בחיוך.
"טוב את הטקסט ששלחנו לכם למדתם?" הבמאי לקח את עניין בידיו.
"כן בטח אני מוכנה אני לא יודעת מה אם השחקן הראשי," אמרתי בהתגרות ראיתי את מבטו של אלירן אליי.
"אני מוכן," הוא אמר.
"אם כך בואו הציג לכם את הדמות החבר הטוב של הגיבורה שלנו תכירו את טום מילר?" אמר הבמאי מציג בפנינו את הדמות.
"אתה!" אמרנו אני ואלירן מופתעים אבל זה אעלה לי חיוך כשראיתי את הדמות.

המשך יבוא…..


תגובות (8)

אממ ניחוש… זה אח שלה?? או זה שבא איתה לאודישן? חח עכשיו השארת אותי במתח.. מחכה למחר =)

04/06/2014 23:15

חחחח בקרוב תדעי מי זה :))))))

04/06/2014 23:18

פרק מדהים המשך במהירותתתתתתתתתתת

05/06/2014 07:17

האאאאאאאאאאאאאאאאאא מהמם מתי היא תתאהב בו מסכן אני מרחמת עליו
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי
~חדשה~

05/06/2014 11:14

תמשיכי!!!!!!!

05/06/2014 16:27

תודה בנות אני ממשיכה עכשיו :)))))))))))

05/06/2014 17:24

י׳נעלמת חחח ישמצב לפרק היום או מחר?

07/06/2014 20:48

סליחה שנעלמתי הייתי צריכה להכין הכל במסודר לסיפור :))))))))))))))))))))

07/06/2014 21:22
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך