l.a.h.i
סליחה על האיחור היו אצלי אורחים וגם תיקנתי שגיאות כתיב שלי קריאה מהינה :))))))

השבויה הקווקזית פרק 11: ❤️❤️❤️ למות ממך!❤️❤️❤️ חלק א'

l.a.h.i 02/06/2014 1499 צפיות 6 תגובות
סליחה על האיחור היו אצלי אורחים וגם תיקנתי שגיאות כתיב שלי קריאה מהינה :))))))

—–לינה——-
בוקר חדש הגיעה השחר עלה לו השמש זורחת ואני רוצה לברוח!!!! טוב בהתחלה זה נשמע די אופטימי אבל זה ממש לא! נתחיל בזה שהוא לקח לי את כל השמיכה בלילה התנחל על החלק שלי במיטה לעזאזל איתו והסתיים בזה שאני ערה עכשיו בחמש בבוקר ה' יודע למה. והוא ישן לו שנת יופי במקום שזה יהיה הפוך אני ישנה את שנת היופי שלי והוא הפרייר שקם ובורח מפה ממפלצת שכמוני לפחות ככה הוא קורא לי די אני לא יכולה יותר שייכה בי כאן ברק.
"אייי,"
"יופי חבל שלא ביקשתי מיליון דולר ומטוס פרטי." סאמק לא מצחיק ליפול מהמיטה במקום לזכות במיליון ומטוס פרטי להתגרש ולחיות באושר עם עצמי בדבש ושוקולד תענוג רק לחלום על זה.
"היי מה את עושה ערה בשעה כזו?" הוא שאל מביט בי על הרצפה.
"בגלל מישהו לא יכולתי לישון ולקח לי את השמיכה ובנוסף התנחל לי במקום מתנחל!" אמרתי עצבנית טילים.
"תירגעי בואי עוד תתקררי לי בקור הסיבירי הזה ותני לי לישון שבויה," הוא אמר לי מפנה מקום וחוזר לחלק שלו. ישבתי עדיין על הרצפה שנייה וקמתי צועדת לכיוון המרפסת התמתחתי לי משחררת את השרירים שלי, ואז הרגשתי בזוג ידיים עוטפות את הבטן שלי הסרתי את ידיו ממני.
"למה את לא ישנה?" הוא המשיך לחבק את מותניי ולחש לי לאוזן.
"לא בא לי כבר לישון ואתה מודע לזה שיש לך ריח לך תשטוף שיניים." אמרתי בעוקצנות את חלק האחרון של המשפט.
"מה עם נשיקת בוקר?" הוא שאל אותי כשאני עדיין עם הגב עליו ומביטה בנוף המושלם של הזריחה.
"לא בא לי," אמרתי בהתנגדות.
"טוב עכשיו תשלמי כפול נשיקה לשפתיים." הוא סיבב אותי ורצה לנשק את שפתיי.
"לא! אתה לא נוגע בי לך תצחצח שיניים ותנקה את פה שלך אלף פעם ואולי אני אחשוב עוד לנשק אותך." אמרתי לו עוזבת אותו.
"זה עלה לך לנשיקה ארוכה," הוא אמר בחיוך מנצח הלכתי שטפתי את פניי צחצחתי שיניים שהיו לבנות יצאתי מברישה עדיין את שיערי הוא הביט בי כשעמדתי מול המראה וסירקתי את שיערי החלק. ראיתי אותו הולך למקלחת ניצלתי זאת החלפתי את בגדי מהר לשמלה בצבע תכלת עדינה, ופשוטה שמאחורה חשפה עד הגב התחתון היא היתה קצרה קייצית. ראיתי אותו יוצא הוא לבש גופייה שחורה ומכנס לבן קצר של בנים. גיחכתי לעצמי ממשיכה להתעסק בשמלה שלי מסדרת מקדימה ומאחורה.
"לא ידעתי שאת כל כך אוהבת להתייפיף מולי ככה ודרך אגב הגב שלך יפה ואין סיכוי שאת תראי אותו למישהו אחר." הוא לחש לאוזני את המילים בקול מפתה הופתעתי קצת הרגשתי את ידיו עוטפים את הבטן בחלק העליון.
"מי שאל אותך בכלל התיפייפתי לקראת החתיכים שאפגוש היום ויצילו אותי ממיפלצת כמוך," אמרתי בחיוך מתגרה. (בכוונה כתבתי י' בשביל למשוך את מפלצת)
"אנחנו עוד נראה את חייבת לי לנשיקה ארוכה או שזה יעלה לסוערת," הוא אמר תופס את מותניי. התקרבתי אל צווארו מריחה אותו. "מה את עושה?" הוא שאל בקול מלא ביטחון מופרז.
"בודקת עם אתה נקי," הריח שלו היה נעים של בושם לגברים הזה שנל לגברים כל כך נעים רגע מה אני אומרת. "נקי," אמרתי לו הוא צחקק.
"ברור שנקי אני הגבר הכי חתיך שקיים ואני צריך לטפח את עצמי מתוקה אחרת איך בחורות יידלקו לי על הצורה ובמיוחד את," הוא אמר בחיוך מלא אגו.
"תכניס אבנים לכיסים שלא תעוף לי פה," אמרתי לו כשידי על פניו ושפתיי קרובות לשפתיי.
"אל תדאגי אני לא העוף לפני שתנשקי אותי." הוא אמר לוקח יוזמה מתקרב התקרבתי לשפתיו התחלתי לאט מתגרה בו שימות הוא רצה לעצבן אותי. הוא ציפה שאחזק את הנשיקה עשיתי אותה עדינה ואיטית הוא קירב את פניי שפתיו התעמקו בשפתיי לשונו חדרה לפי הוא חיבק אותי בחוזקה ידי סביב צווארו. שפתיו רק הפכו לאגרסיביות יותר נמאס להם מהעדינות התנשקנו כך במשך רבע שעה ללא מעצורים לרגע התנשקנו הוא הרים אותי והשכיב אותי במיטה. וכאן הפסקתי את הנשיקה שלנו מתנתקת וקמה שנאתי את העובדה שהוא הכריח אותי להתנשק איתו. קמתי משם הוא השכיב אותי על מיטה שוב.
"את מתוקה כל כך עד שאת מטריפה אותי שוב עיניים האלה ירוקות חומות השפתיים העדינות האלה הגוף העדין שלך החיוך ממתיק סוד ריח שלך שיערך הכל מטריף אותי. " הוא אמר כשהוא מתקרב אל פניי כשהוא מעליי עם כל גופו והוא נוגע בפניי. "הלבוש הזה שלך משגע אותי ואת יודעת זאת וממשיכה לפתות מתה שאטעם את טעם שפתייך תודי כבר שאת מאוהבת שבויה שלי בואי נפסיק עם המשחקים ונאהב." הוא ממשיך להגיד לי בחיוך מפתה שפתיו כל כך קרובות רק שלוש סמטים מפרידים בין שפתינו ואני מנצלת את זה הופכת אותו כשאני מעליו באותה תנוחה.
"לאהוב? לאהוב אותך זה הפרוש להרוס אותי תעשה לי טובה אני מעדיפה את השטן על פניך מאשר לאהוב אותך. אני רוצה גבר נורמלי לא קניבל שחטף אותי מהבית שלי ואכריח אותי להתחתן איתו!! אני רק על דבר אחד מתחרטת בחיים האלה שאתה הופעת בחיי." אמרתי קמה ממנו לוקחת את הסנדלים הכסופים שלי ואת התיק התכוונתי לצאת הוא תפס אותי מצמיד לדלת.
"אם את כל כך מתחרטת מדוע את גורמת לי להילחם עלייך?" הוא החזיק אותי בחוזקה שפתיו היו קרובות.
"המסר היחיד שאני מנסה להעביר למוח המטופש שלך שתניח לי שתתגרש ממני ותתן לי לחיות את החיים שלי!" אמרתי בזעם ראיתי את עיניו הכועסות מלאות זעם שיערו השתני כיסה את עיניו הירוקות כזית הוא נראה כועס מאוד ידו התחזקה על גבי וידו השנייה על עצמות לחיי לא הבטתי בו רציתי להשתחרר כשהתכוונתי לעדוף אותו הוא השכיב אותי על הרצפה על השטיח כשהוא מעליי.
"שתחרר," אמרתי בקול קר ואדיש הוא לא השתחרר הבטתי בו בכעס הוא התקרב אל פניי יותר רעד עבר בגופי מה הוא יעשה לי אני לא יודעת מה עובר במוחו הוא שם את שפתיו על שקע צווארי עצמתי את עיניי בפחד.
"מפחדת? יופי תפחדי לנסות להחליף אותי בבחורים אחרים." הוא אמר מתקרב אל שפתיי ונישק אותם בקטנה. "דעי את מקומך לינה." הוא אמר לי וקם ממני גופו הכבד ירד ממני.
"אני שונאת אותך אלירן פרץ!!" אמרתי בזעם.
"תסתמי קטינה לכי לראות את סדרות שלך ותחלמי על נסיכים." הוא אמר בקול קר ומעצבן.
"לפחות הם לא קניבלים מסריחים כמוך." אמרתי קמה ומסדרת את שיערי.
"מטומטמת," הוא סינן לי בקול קר.
ניגשתי לדלת טרקתי אותה תופסת מעלית. "לינה!" הוא אמר בכעס כשהמעלית נסגרה עזבתי את המלון הזה הבטתי באייפון את השעה באייפון היה כבר שש בבוקר עזבתי עם התיק עם בדקתי איפה הדרכון הוא לא היה שם ניחשתי שהאידיוט לקח ממני מצוין ממש מצוין! חשבתי בזעם מסתובבת בעיר.

——–אלירן———–
היא יצאה מהחדר סוערת הייתי חייב להשים אותה במקום אף בחורה לא תשפיל את אלירן פרץ, נמאס לי להיות סובלני כלפיה היא צריכה להבין שעל טעויות משלמים בחיים. אני אוהב אותה אבל יש גבול נמאס לי אני גבר לא סמרטוט היא דלוקה לי על הצורה ולא מודה היא עוד תחזור הדרכון שלה אצלי. לעזאזל איתה למה היא לא מתבגרת ממה היא מפחדת מה היא רוצה ממני עוד. יצאתי החוצה מטייל לי לאורך החוף חושב על הנשיקה המתוקה שלה כל כך אהבתי את זה שווה לעצבן אותה ולהתנשק איתה אלוואי והיא תתחיל מרצון להתנשק איתי.
"היי מאמי מה אתה עושה פה?" שמעתי את קולה המוכר של מירנדה.
"כמו שאת רואה מטייל," אמרתי לה בחיוך. "רוצה להצטרף?" שאלתי אותה.
"למה לא מתאים לי," היא אמרה לי בחיוך ותפסה בידי. "איפה הבחורה הזו לינה שמייב?" היא שאלה אותי בחיוך.
"לא יודע ועוד יותר גרוע אני נשוי לבחורה חסרת אחריות." אמרתי לה בעצבים.
"נשוי?" היא שאלה בהפתעה.
"כן, נשוי לה סיפור ארוך איך." אמרתי לה באי רצון.
"מסכן שלי לא מגיעה לה בחור יפיוף וחמוד כמוך." היא אמרה מחבקת אותי.
"מאמי אני צריך ללכת אלך לחפש אותה שלא תלך לי לאיבוד פה." אמרתי לה נושק בלחי שלה והלכתי.
רצתי בעיר מחפש אחריה חושב איפה היא יכולה להיות בעיר גדולה כזו חיפשתי אותה חצי יום. השמש התחילה לשקוע טיילתי על חוף חושב היכן הילדה הזו יכולה להיות תהיתי עד כמה פגעתי בנערה הכי יפה שלי והכי עדינה שלי. התקרבתי לצוק ראיתי דמות של נערה יושבת לה תחת צוק שמכסה אותה התקרבתי, וראיתי עיניים חומות דבש ירוקות מביטות במים הנוצצים והשמש נצצה לה שיערה שחור מתנופף ברוח ושמלה בצבע בתכלת ומאחורי גבה חשופה עד גב התחתון. חיבקתי אותה כשהיא עם הגב אליי ליטפתי את שיערה השחור היא לא הביטה בי עיניה היו שקועות במים.
"התגעגעתי לילדה הרעה שלי," לחשתי לה לאוזן.
"חבל כי אני לא," היא אמרה בקול קר.
"יותר התגעגעתי לחוצפה שלה." הוא נישקתי את לחיה לוחש היא התרחקה ממני.
"חצופה? מי שחצוף בינינו זה אתה מי נתן לך אישור לנשק אותי." היא אמרה בקול כועס.
"לא מספיק שהתחתן עם אידיוט עכשיו אני צריכה עוד לסבול אותך כל חיי תחזיר לי את הדרכון שגנבת לי!!" היא צעקה עליי עצבנית אש קמה והתחילה ללכת בעצבים עוזבת אותי לבד.
"אולי תירגעי כבר יא חתיכת ילדה קטנה ומפונקת!!" תפסתי בידה בכוח.
"שתחרר!!" היא אמרה משתחררת ממני!" עצבנית והתחילה לרוץ לברוח ממני.
"לינה!!" צעקתי תופס אותה ביד היא נפלה כמעט תפסתי אותה כשהיא בחצי שכיבה לא יכולתי לעמוד בפני היופי שלה כבר אני עייף ממנה אני רוצה אותה. רכנתי אליה מנשק אותה מפיל אותה על החוף שיערותיה הרכות היו רטובות מהגלים הקטנים שהגיעו לשמלתה בצבע תכלת. היא לא החזירה לי נשיקה המשכתי לנשק אותה עוצם את עיניי. לא עניין אותי יותר כלום חוץ מהנערה היפה הזו היינו לבד מתנשקים מרגע לרגע הנשיקה הפכה ליותר סוערת ליותר מלאה בתשוקה. היא ילדותית היא נשית היא רכה עדינה יד בה הכל היא נועדה להיות שלי הלב לא משקר נכון? הנשמה העיניים האלה השלמות שהיא הביאה לי ואני שבוי בתוך יופייה בתוך שפתיה היא הפכה לשליטה על הנשמה שלי. חיבקתי אותה המים המלוחים השמש הנוצצת האדומה רק נתנה את שלה.

——-לינה——-
הוא עשה זאת בפתאומיות לא הייתי מוכנה לא החזרתי לו נשיקה הוא נראה נסער ואני השתגעתי מתפללת לברוח התפתלתי תחת גופו הכבד מנס להשתחרר ידעתי שיש כאן רק דרך אחת. שחררתי את ידי חיבקתי אותו החזרתי לו נשיקה זורמת איתו נוגעת בשיערו הרך מתהפכת מעליו והוא לא נלחם משתחרר משפתיו. סטרתי לו וברחתי משם חזרה למלון משאירה אותו לבד רצתי לכיוון החדר לקחתי את הכרטיס פתחתי הארון בחרתי גופייה שחורה וחולצת בטן שחורה קלילה נכנסתי להתקלח מנקה את עצמי מהאידיוט במשך שעתיים. כשיצאתי הוא לא חזר נשמתי לרווחה וטוב שכך ככה לא ישגע אותי חייכתי לעצמי ושכבתי לישון עייפה.

——אלירן——-
היא השאירה אותי שוב הילדה הזו עושה לי את זה די נמאס לי ממנה אני צריך להשתחרר היא הפכה את חיי לגיהינום אני לא חוזר. אני עייף להילחם על מה שלעולם לא יהיה שלי לפחות ההינה עד שהיא תבין שאין לה לאן לברוח מאלירן פרץ. הלכתי למועדון ישבתי לי על הבר שתיתי לי לפחות עשרים חמש שוטים של וודקה וזאתי עדיין היתה במוחי לעזאזל איך להוציא אותה.
"אחי תן לי משהו חזק יותר," אמרתי לו הוא נתם לי עוד משהו שתיתי היה לזה טעם חרא.
"היי יפיוף," אמרה לי אחת.
"היי בונבון לכי חפשי לך חיים מאמי לא שוכב גרביים." לא יודע גם כן עוד אחת חושבת את עצמה אין לי כוח לנשים האלה נשים לפעמים מזה יכולות להיות עם מסריח הן רק חושבות על עצמן הינה הדוגמא הכי טובה אישתי וואלה אישתי איך קוראים לה זאתי חוץ מטעם שפתיה לא זוכר כלום. מכשפה אישתי כישפה אותי עם היופי הזה שלה ומה הטעם לא נותנת לי להתקרב שתיתי עוד נדמה לי עשר קמתי מתנדנד עליתי לחדר שלי מת לשירי דיכאון לשמוע אותם לחצתי על כפתור המעלית מתנדנד שר את השיר של זוהר ארגוב.
"בדד אלך גם תפילה אין לי
בדד בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום
בדד אלך גם תפילה אין לי
בדד בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום

בדד אלך גם תפילה אין לי
בדד בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום
בדד אלך גם תפילה אין לי
בדד בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום"
שרתי במעלית גמור יא רבק לא יודע איכשהו פתחתי את הדלת הלכתי לכיוון המיטה המכשפה הקטנה שלי שכבה שם התקרבתי אליה נוגע בפניה היא נראתה מלאך מגן עדן רציתי אותה עכשיו מכל אישה. נישקתי את שפתיה בחוזקה באגרסיביות לא יכול יותר לא מחכה לאישור את אישה שלי ואני אקבל את השפתיים שלך היא התעוררה מביטה בי בעיניים האלה יפות בחושך. הייתי מאליה מנשק את שפתיה בכוח נוגע בפניה ואז הרגשתי זהו היא נכנעת.
"אחח כוסאמק מה יש לך," המכשפה הזו בעטה בביצים כוסאמק למה התחתנתי עם השרוטה הזו בכלל חולה מפגרת.
"תמות מפגר מגיעה לך מה נראה לך שאתה עושה!" היא שאגה אליי עצבנית. "מטונף מסריח שתוי ככה חתיכת אידיוט!!!" היא שאגה אליי קמה כשאני על הרצפה.
"זה כל בגללך מכשפה אני אוהב אותך ואת כמו כלבה מתנהגת אליי אני עייף להיות סבלני אלייך אני רק רציתי אהבה כמו אדם אצל חווה קיבל אותה למה אני לא יכול לקבל אותה ממך לעזאזל איתך!!!! תפסיקי לשחק אותה כאילו את לא מרגישה כלום!!" צעקתי אליה שמעתי דפיקות בדלת.
"הוו מי שם?" היא אמרה בקול עייף כאילו מחניקה פיהוק.
"משטרה," אמרו בדלת. ראיתי אותה מסירה ממני את החולצה.
"פתאום את רוצה אותי?" שאלתי אותה.
"סתום לטובתך," היא אמרה מורידה ממני את מכנס ומכניסה אותי למקומה במיטה. "תעצום עיניי ותישן," היא אמרה לי ושמה את בגדי על כיסא מקופלים.
"לאן את הולכת?" תפסתי בידה.
"אני כאן אני רק הולכת לאורחים שלנו לסתום את הפה ואתה תישן בינתיים." היא אמרה בקול רגוע. עצמתי את עיניי שומע הכל מבעד לעיניים עצומות.
"כן במה אוכל לעזור לכם בשעה כזו אדוני השוטר?" היא שאלה באנגלית עושה את עצמה עייפה.
"סליחה גברתי התלוננו פה על צעקות בקומה הזו אנא תראו לנו תעודות זהות או דרכונים?" השוטר אמר לה.
"שנייה אני אשאל את בעלי איפה הוא הניח אותם ואתן לכם." אותם היא אמרה ברוגע.
"בסדר," אמר השוטר.
"אלירן איפה הדרכונים שלנו?" היא שאלה באנגלית.
"במגירה מתוקה," עניתי באנגלית בקושי היא פתחה את המגירה ונתנה להם.
"לינה פרץ ואלירן פרץ נכון?" שאל השוטר.
"הכן אדוני," היא אמרה.
"מה אם בעלך?" השוטר השני שאל אותה.
"אנחנו פה בירח דבש והוא חטף מחלת ים הוא צריך לישון כך הרופא אמר לנו היום," היא אמרה לו בקול רגוע.
"אפשר לראות את פניו רק?" הם שאלו אותה.
"כן," היא אמרה מדליקה את האור הם בחנו אותי ישן.
"אלירני מתוק תתעורר," היא אמרה בקול רך באנגלית פקחתי את עיניי.
"מה קורה פה לינה?" שאלתי באנגלית מנסה לדבר תקין.
"מסכן שלי סליחה שאערנו אותך עושים פה בדיקה במלון," היא אמרה לי באנגלית. "אה הוא קודח," היא אמרה נוגעת בפניי.
"אוקיי גברתי תודה ואתה אדוני שמור על עצמך," השוטר אמר מחזיר לה את תעודות הדרכון שלנו. היא סגרה את הדלת וקמתי הראש שלי עף סאמק הכל מתפוצץ.
"בוא אידיוט כמעט הכנסת אותנו לצרות," היא אמרה בכעס בעברית.
"לאן את פתאום רוצה אותי," שאלתי אותה צוחק היא לקחה אותי למקלחת כשאני מתנדנד.
"רוצה לבלות איתי פה?" אמרתי בחיוך היא פתחה את המים של דוש משכתי אותה אליי כשהיא מעליי באמבטיה ואני נישקתי את שפתיה חיבקתי אותה חזק כך שלא יכלה להשתחרר ידה אחת החזיקה בכתפי, והשנייה היתה עם דוש היא שפכה מים על ראשי בזמן שאני מנשק אותה הרגשתי כאבים בראש. ראשי היה צלול יותר שמתי לב שאני מנשק אותה בכוח בחוזקה הכל הפך לסוער יותר ידית של הדוש נפלה מידה כשהיא מרטיבה את שנינו והיא בתוך האמבט. חיבקתי אותה ברכות משחרר אותה מנשיקה הסוערת מתנשף היא סטרה לי קמה והלכה "תתקלח אתה מסריח," היא אמרה לפני שיצאה לא עצרתי אותה לא הבנתי מה אני והיא עושים כאן כשאני רק עם בוקסר מה קרה כאן? האם פגעתי בה? רק שלא בבקשה אם פגעתי בה שאני אמות עכשיו לא מגיעה לה אני אוהב אותה.
נכנסתי למקלחת התקלחתי רבע שעה ראיתי שהיא החליפה בגדים ושכבה לישון כבר ניגשתי אליה נשקתי על מצחה והלכתי לישון. הייתי בטוח שהיא ישנה לה הפרח הזה עם פגעתי בה שאלוהים ייקח אותי הלילה אמרתי נרדם לי.

המשך יבוא……..


תגובות (6)

מושלם ביותר! תגידי מה עם הסרט או סדרה שהם התקבלו לשחק ביחד? חח אני לא שוכחת לך דברים בסיפור.. שיהיה לך יום מעולה ומחכה להמשך (;

02/06/2014 09:46

את בדיוק ניחשת נכון אפשר להגיד כי בפרק של מחר זה כבר מתחיל הסדרה שלהם ביחד :))))))))

02/06/2014 10:15

    סבבה מחכה למחר ;)

    02/06/2014 15:08

תמישיכיייייי!!!

02/06/2014 11:56

פרק מדהים המשךךךךךךךךך

02/06/2014 14:28

תודה רבה אני ממשיכה :))))))))))))

03/06/2014 12:52
25 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך