השבויה הקווקזית פרק 12: סדרררררררהההההההה

l.a.h.i 07/06/2014 1484 צפיות 13 תגובות

"אם כך בואו הציג לכם את הדמות החבר הטוב של הגיבורה שלנו תכירו את טום מילר?" אמר הבמאי מציג בפנינו את הדמות.
"אתה!" אמרנו אני ואלירן מופתעים אבל זה אעלה לי חיוך כשראיתי את הדמות.
המשך יבוא…..

——–לינה———
חחח עוד הפתעה יפה להיום המבט של אלירן שווה הכל הוא עצבני אש וזה סימן שמישהו חתיך עזר לי להתנקם אני רק חייכתי חיוך רחב אל הדמות. 1,2,3
"מה הוא עושה פה לעזאזל?!?!" אלירן אמר בקול נמוך ועצבני אש.
"סתם באתי לראות את היפיפייה שלי," אהבתי כשהוא הדגיש את 'שלי' זה רק שמח אותי יותר.
הבטתי בדמות היפה הוא התקרב אליי שיערו הבלונדיני זהוב עיניו זהובות ופניו חיוורות סקסי אמיתי שרירי ברזל יפות גבוה חתיך אש על שפתיו היפות ורודות אדומות היה חיוך גברי רציני משועשע.
"אני רואה שהתגעגעת אליי," הוא אמר מחבק אותי.
"היי שכחת הפסדת," לחשתי לאוזן שלו מבטו של אלירן היה עצבני אש פניו להטו מעצבים הוא קיווץ שפתיים עוד שנייה מתפוצץ אידיוט מגיעה לו.
"מעניין לי." הוא אמר וחיבק אותי אלירן הביט בנו בזעם חיבקתי את טום בחיוך.
"אני רואה שאתם מכירים," אמר הבמאי בחיוך.
"כן, מכירים סיפור ארוך ומדהים." קרצתי לבמאי צוחקת חיבקתי עדיין את טום קלות אלירן הביט בי בזעם לוהט. כל השחקנים התאספו סביבנו מירנדה נצמדה אל אלירן והוא חייך אליה קלות עיניו היו תקועות בי ובטום חיים שלי רק גורם לי לאושר לגרום לאלירן למות לסבול ולהישרף מעצבים כפרה עליו טומי חמוד שלי אני מתה. גם חתיך וגם חכם.
"נתחיל עם הסבר הסצנות ומה קורה בה אחר כך נתחיל את ניסיון ללא צילום ואז נתחיל בצילומים." אמרה במאית מסבירה לשחקנים.
"נתחיל בסצנה שבה לינה את רצה ברחוב כשהשומרים ג'ים ומריו רצים אחרייך וביחד איתם אלירן ובינתיים את מחייגת לחברך דניאל שטום מילר ישחק אותו את אומרת לו לקחת אותך כמה שיותר מהר. ואחר כך אתה טום מגיעה עם המכונית לרחוב מיין." הבמאי התחיל להסביר לנו ההדרכה ערכה כיותר משלוש שעות על כל שחקן כי זה היה יום צילומים ראשון הגיעה הערב לסצנה הראשונה ולניסיון הראשון בלי מצלמה.
"אוקיי מוכנים נתחיל בזה בתור חזרה מוכנים אחד שתיים שלוש אקשן!" במאי צעק.
התחלתי לרוץ מהר בכל כוחתיי כשהוא והשומרים הענקיים אחרי לקחתי טלפון מוציאה את האייפון ורצה במהירות כמו תמיד כמו פעם חופשייה ומרגישה ארבה אדרנלין.
"הלו?" שמעתי את קולו של ג'ארד נשמע ברקע בסט.
"הלו ג'ארד חיים שלי מאמי בוא תציל אותי האידיוטים רצים אחרי!" אני אומרת ורצה מתנשפת.
"בסדר רוז אני בדרך!!" רצתי בין הסימטאות איפה שצמודות המצלמות רצתי כשהבנים אחרי רצתי מגיעה למכונית אחרי כמה דקות.
"וקאט." צעק הבמאי.
"יפה מאוד עכשיו לינה כשאת רצה הביטי מדי פעם אחורה ורוצי טוב מאפרת תסדרי לה את האיפור מגבת מים הביאו לה גם ונתחיל." שתיתי מים התאפרתי והתחלנו מחדש.
"מתחילים מחדש מצלמה רצה טייק ראשון אקשן!" צעק הבמאי והתחלתי לרוץ הדופק שלי עולה רצתי מרגישה את האדרנלין רצתי ברחוב ישן ושם ניצבים שיכורים ואני רצה בינהם הבטתי מדי פעם אחורה.
"תפסו אותה על תתנו לה לברוח!" דין צעק על מריו וג'ים רצתי מוציאה את הטלפון.
"על גופתי המתה." לחשתי כך שהסאונד מאליי.
"הלו ג'ארד חיים שלי מאמי בוא תציל אותי האידיוטים רצים אחרי!" אמרתי בטלפון רצה מטורפת מתנפשת.
"טוב אני אהיה שם," אמרתי כאילו הוא מדבר אליי בנייד עכשיו רצתי בין הסימטאות החשוכות באור היום רצתי לכביש המצלמות עמדו שם עם תאורה יצאתי מתוכם לכביש למכונית של ג'ארד והוא נסע משם עוצר בחצי השני של הרחוב איפה שאין מצלמה.
"וקאט."
"יופי עבודה טובה לפתיחת הסצנה ועכשיו נצלם משני נקודות אלירן וטום." אמר הבמאי.
"התכוונת לדין וג'ארד," אמרה במאית בחיוך.
"מצלמה רצה טייק שני דין ורוז רצה." הבמאית אמרה התחלתי לרוץ שוב כשהמצלמה מכוונת אל אלירן.
"תפסו אותה על תתנו לה לברוח!" דין צעק על מריו וג'ים כשרצתי לכיוון הסמטה.
"לא ניתן ללכת בוס חייבים לתפוס אותה." ג'ים אמר לו ורצו בקצב מהיר יותר רצים אחרי יוצאים מהסמטה.
"איפה היא?" מריו שאל.
"שיט! לעזאזל פספסנו אותה!" דין צעק עצבני.
"אל תדאג בוס אנחנו עוד נתפוס את מנוולת הקטנה." ג'ים אומר.
"וקאט." במאית צועקת.
"יופי בנים עכשיו ג'ארד שלנו תורך."
"נתחיל בשוט בתוך האוטו ואחר כך שוט חיצוני המצלם אותך נוסע מוכן?" שאלה במאית.
"כן, מוכן אני." הוא אמר.
"שלוש שתיים אחת אקשן," היא אמרה צילמו אותו בפקק ברחוב אחר.
ואז ראינו מכונית נוסעת במהירות מופרזת רצתי מתוך הסמטה ונכנסתי למכונית ונסענו.
"וקאט," צעק הבמאי הראשי הפעם.
"יופי הייתם מצוינים ועכשיו נתחיל בדבר העיקרי סצנה שבו את וג'ארד הצלחתם לברוח והשיחה ברכב." במאית אמרה.
"טוב רוז כנסי למכונית מצלמות מוכנות נתחיל," במאי אמר.
"את מוכנה להסביר לי במה הסתבכת שוב?" ג'ארד שאל מביט בי.
"הסתבכתי בדבר שקוראים לו משפחת מקריישדן,'" אמרתי מסננת בזעם.
"רוזי אמרתי לך לא להתקרב אליהם חיים שלי הם מסוכנים הם גם…" הוא אמר לי ואז השתתק.
"אני יודעת ג'ארד ואני רוצה לנקום בבני זונות האלה אתה תעזור לי?" שאלתי בחיוך פראי.
"אני איתך לעולם כמובן שכן חיים שלי אבל קודם נצטרך לגבש תוכנית את מבינה? בלי שום שטויות אחרת בפעם הבאה לא הצליח לאציל אותך." הוא אמר לי.
"כן כן מה שתגיד בוא הביתה אני רעבה מתה." אמרתי לו בחיוך נשענת על כתפו בזמן נסיעה.
"בואי גם אני בואי נלך לאכול משהו." הוא אמר בחיוך חייכתי גם.
"וקאט," במאי אמר.
"יופי של עבודה עכשיו הסצנה איך בנו של מקריישדן נפגש עם רוז." אמרה במאית.
נסענו עם צוות ההפקה ללוקאיישן הבא שלהו (סט צילום בשפה המקצועית של הקולנוע)
המצלמות סודרו איפרו אותי שוב כפי שהייתי שמתי קצת בושם ניצבים כולם היו שם התחיל הצילום היינו במועדון כך החליטה ההפקה אחרי חצי שעה סידורים על סט צילמו את הכניסה למועדון מבחוץ אחר כך מבפנים אותי נכנסת הלכתי בצורה פראית ואיתי מירנדה ששיחקה את אליסון החברה הכי טובה שלי.
"אז מה נכנסים לבלות אחותי," היא גררה אותי אחריה למועדון נשפתי בעצבים לפי תסריט נכנסנו לרחבה המצלמה הסתובבה אל דין הוא רקד לו סביבו בנות נצבות שהיו לבושות כמו זונות הבטתי בו. הבעתי היתה קרה כשזהיתי את הדמות החלטתי לשחק את משחק.
"לאן זה?" אליסון שאלה אותי.
"להינות קצת רוצה להצטרף אליס?" שאלתי אותה בחיוך פראי.
"סוף סוף התחלת לדבר אחותי," היא תפסה בידי והלכנו לכיוון דין רקדנו בפראות עיניו בחנו אותי ונעצרו אליי הוא תקרב אליי כשרקדתי.
"רוקדת מושלם," הבום והמצלמה היו מכוונת עלינו.
"אתה עוד לא ראית כלום." אמרתי בחיוך מפתה שלי הוא הביט בי התחלתי לרקוד בסגנון יותר טוב באופן מקצועי.
"איך שמך בייב?" הוא שאל אותי חייכתי חיוך מתוק ועיניי נותרו קרות.
"ליזטה," שקרתי בחיוך מושלם כשאני עם הגב אליו מתרחקת ממנו בקלילות והוא הלך אחרי מהופנט לכיוון היציאה האחורית הוא צעד אחרי כל כך מהופנט הולך ליפול למלכודת המצלמות עמדו כבר שם מצלמים כל תנועה כל צורת הליכה שלי. כשיצאתי התחבאתי אחורי קיר.
"וקאט!" במאי צעק מעמיד צלם אחד מול פניי בחושך וצלם שני ליד דין ככיבול וצלם שלישי בלונג שוט צילם את סצינה.
"מוכנים שלוש שתיים אחת אקשן," הבום עמד בינינו הוא התקדם בדיוק כשהוא התקרב הוצאתי את האולר ותפסתי אותו הוא חייך אליי לשנייה הצמדתי את האולר לצווארו.
"רוצה כבר להרוג אותי לא יפה," הוא הפיל את האולר שלי כלא היה והצמיד אותי לקיר.
"חבל את יפה למה יפה כמוך פשוט לא יכולה לשתוק ולהיות טרף קל," הוא אמר ונישק אותי בכוח הופתעתי אבל אז הצמדתי אותו אליו חייכתי חיוך קר ובעטתי בו.
"יא בן זונה התבלבלת בכתובת זונות זה שלושים חדרים אחרי שלי אתם בני משפחת מקריישדן משפחה של זונות לא פלא שהתפוח לא נפל רחוק המעץ ממנו יצא." בעטתי בו חזק.
"בת זונה," הוא קם ראיתי את שומרים שלו מתקרבים והתחלתי לרוץ.
"וקאט," צעק במאי.
"מושלם ליום הראשון מחר נתחיל מסצנה שתיים ואחר נמשיך לארבע תלמדו טוב את הטקסט," הבמאית הסבירה בזמן שבמאי אירגן את הצוות.
"בסדר," טום ענה בחיוך.
"היי פרינססה בא לך שנצא לשתות משהו?" הוא שאל מחבק אותי מאחורה חייכתי אליו.
"למה לא בוא מתוק אחרי הכל אנחנו חברים גם בסרט," אמרתי בחיוך.
"אלירנוש בא לך ללכת לאכול איתי גלידה?" שמעתי את מירנדה יוצאת וקופצת עליו חייכתי מרוצה והלכתי.

——–אלירן———–
היא שוב עושה לי את זה הבחורה הזו יום אחד עוד אני אהרוג אותה לינה לינה לינה את מתחילה לעלות לי על העצבים כוסאמק. מה יש לך את כנראה מנסה לשגע אותי בכוח אין בעיה המשחק אני הולכת לתפוס לי כמה כוסיות ולבלות במועדון ימות העולם אני לא עונה לך בטלפון. "בואי מירנדה בואי נשתולל בא לך שנלך למועדון?" שאלתי אותה בחיוך הסקסי שרק לי יש גם אם אלף יהיו כמוני אני אחד ויחיד בעולם הזה.
"בוא מתוק," אמרה לי חיבקתי אותה ויצאנו למועדון המקומי בעיר תפסנו מונית ונסענו חגגתי עד אור הבוקר ויוה לטרנס אני חולה על מסיבות טבע בו'נה כשהייתי בארץ הייתי נעלם שם הרבה אין משתכר נהינה מכל המוזיקה בנות אווירה שם. רקדנו במועדון כמו מטורפים שתינו השתוללנו העברתי ממני את העירנות שונא אותה בגלל שהיא גורמת לחשוב לי על לינה ניקיתי את ראשי. ונכנסתי לאווירה מתפרעה מבלה לי כל הבנות נצמדו אליי הו אלוהים כנראה העניש אותי שוב במכת בחורות ב'ונה הבחורות פנ יותר דביקות מכל הישראליות שאני מכיר. רק ששלנו אין מה לעשות חוצפניות ואני אוהב חוצפניות מאשר כאלה ששותקות זה מחרפן אותי. רקדנו עוד שוט עם מירנדה עוד שוט ועוד שוט נהיניתי לי בכיף שלי.

(כעבור יום)
"מה איפה אני?"

המשך יבוא…….


תגובות (13)

אני חולה על הסיפור הזה ועל הכתיבה שלך
המשך במהירות

07/06/2014 22:07

תודה רבה :))))))))) אני ממשיכה מחר :)))))))

07/06/2014 22:19

וואי איך שהתגעגעתי לסיפור שלך ולכתיבה שלך !!! מלא זמן לא הייתי פה !!

07/06/2014 22:36

ישש חחח מה יהיה איתך אלירן? את יכולה לעשות אולי פעם אחת את הנקודת מבט של אח שלה על כל המצב? סתם רעיון ולילה+שבוע טוב ;))

07/06/2014 22:40

לא מחר עכשיווווווווווווווווווווו אני מכורה לזה והגיע הזמן שהיאע תתאהב בו לא? כן הגיע אז למה זה לא קורה???????????????? אני רוצה שהיא תאהבת אותו ואז הוא יתיחס עלייה כמו לזבל ואז היא תבין מה היא עשתה אז היא תלחם עליו והם יחיו באושר ועושרררררררררררררררררר יאאאאאאאאאייייייייייייייי(ואי אני חייה בסרט)
תמשיכיייייייייייייייייייייי מושלםםםםםםםםםםם

07/06/2014 22:44

תודה לכן בנות תודה רבה מחר אני ממשיכה פרק חדש פרק הפתעה :))))))))))))))

08/06/2014 02:35

היכן את? חחח;) ומה דעתך על הרעיון שלי?

08/06/2014 21:04

    הערב הפתעה בשבילך סליחה שלא עניתי שקעתי בכתיבה :)))))))))

    08/06/2014 21:15

אל תדאגי נסלח ;) חח וסבבה מחכה להפתעה שלי =)

08/06/2014 21:27

עוד חצי שעה שעה יש לי שם כמה תיקונים אחרונים :))))))))))

08/06/2014 21:35

יאאאאאאאאאאאאאא אני כבר מחכהההההההההההההההההההההההההההה

08/06/2014 21:45

סבבה בלי לחץ חחח ודיאנה טוב לדעת שאנלא היחידה שמחכה ;)

08/06/2014 21:52

יצא קריאה מהינה :)))))))))

08/06/2014 23:57
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך