השבויה הקווקזית פרק 13: הפתעה לא צפויה חלק ב'

l.a.h.i 20/06/2014 1245 צפיות 8 תגובות

"השקיעה באה שוב ועוד מעט השמיים יתכסו באפלה של הלילה,
זיכרונות רחוקים ממלאים את נפשי בנשמתי האחרונה.
הלילה הזה הרגע הזה יהיה הרגע האחרון שבו אנשום כי מחר תמצאו את גופי,
גופי ישכון תחת האדמה אל תשפטו אותי ידעתי לקראת מה אני הולכת בחרתי בגיהינום.
נתתי לליבי להישרף שם לנשמתי לטבוע לשקועה בשאול כי בין כה וכה אין לי תקווה על האדמה.
סלח לי ה' סלח לי הקדוש ברוכו הנערה שנתת את החיים לא מסוגלת עוד."

בפרקים הקודמים…
"אז אני חפץ בשבילכם אז אני לא יותר מחפץ שבו אתם משחקים איך שבא לכם אין לי דעה אין לי נשמה רציתם רק להיפטר ממני תודה מקרב לב אחי תודה." אמרתי מרגישה חנוקה כשאמרתי את המילים האלה הרגשתי בדמעות מתקרבים יצאתי מהחדר עוזבת את הבית חולים המסריח הזה רצה כמה שיותר רחוק כשהדרכון והכרטיס והאייפון בכיסי רצתי מהר יותר. הרגשתי מושפלת הרגשתי בודדה כעוסה והרוסה מבפנים כל השנים שחייתי איתם שחייתי לצידם לא הרגשתי ככה כל כך נורא כל כך מרוסקת לרסיסים כל כך רציתי למות באותו רגע כל כך רציתי שיכה בי ברק חזק כל כך שאמות כאן שאמות ואעלם מן העולם המסריח הזה. שבעולם הזה אין לי זכות לבחור אין לי זכות להיות מאושרת הרגשתי חרא בלב, הלכתי לכיוון הצוק באותו רגע רק דבר אחד עבר לי שהים יהינה מגופתי. התקרבתי לקצה הצוק הרוסה שבורה רציתי למות כל כך עצמתי את עיניי הולכת בין לתהום נמצאת בין החיים למוות שכשאני יודעת שאפילו קדיש ההורים שלי לא יקראו בשבילי אחרי מותי ואחי גם בינהם.

חלק ב'
——-לינה———-
השארתי את מסמכים למעלה עם הטלפון לפחות לקבר לא אצטרך אותם.
"מה את עושה," שמעתי קול קפצתי למים התהום הארוכה.
"לינה!!" שמעתי את הקול שואג את שמי ראיתי עוד קול צועק בשמי לא עניין אותי עשיתי את דרכי מטה קפצתי גופי הושלח למטה במהירות הרגשתי שאני שוקעת בתוך המים עצמתי את עיניי נותנת לעצמי לשקועה שם. הרגשתי זוג ידיים חזקות לא נותנות לי לשקועה ניסיתי לראות מי זה ניסיתי להשתחרר מהידיים החסונות האלה. הרגשתי את הידיים מרימות אותי מעלה לא רציתי לנשום ריאותיי התמלאו במים הרגשתי את הכוח הזה גורר אותי לכיוון החוף.
"תתעוררי אני מתחנן קומי ילדה מטומטמת!" הרגשתי בסטירות הוא התחיל לעשות תרגילי אחייה כשידיו על ריאותיי בכוח מואך את צלעותיי סילונות מים יצאו מפי לא רציתי לנשום.
"תנשמי!" שמעתי קול מוכר.
"מה המצב שלה?" שאל קול אחר מוכר.
"היא לא נושמת זה כאילו היא לא נלחמת." הקול אמר בקול קר וזועם.
"היא חייבת לנשום אחרת היא תמות!" הקול האחר אמר. הרגשתי אותו ממשיך למחוץ את גופי חזק המים יצאו להם בסילונות, השתעלתי נושמת הייתי בין הכרה ובין חוסר הכרה.
"היא נושמת," הקול האחר אמר.
"ילדה טיפשה מה היא חושבת שהיא עושה!" הוא אמר בזעם פראי הרגשתי כפות קלות בפניי לא יכולתי לפקוח את עיניי.
"בוא ניקח אותה מכאן היא צריכה לנוח." שקעתי בחוסר הכרה.

——אלירן——-
יצאתי אחריה היא נראתה נסערת כשיצאה מחדרו של אחיה רצתי אחרי לינה היא נראתה חיוורת זעומה ונראתה נורא. היא רצה יותר מהר מתמיד היא לא שמה לב אליי תוך רגע היא נעלמה מעיניי התקרבתי לכיוון שלה ראיתי דמות מאחוריה הייתי נרגז לראות אותו.
"מה את עושה?" שמעתי קול אומר רצתי לכיוונה אבל היא קפצה מהצוק.
"לינה!!" צעקתי מכל נשמתי ראיתי את טום האידיוט הזה עומד שם קפוא הוא לא הספיק לעצור אותה לא יכולתי לעמוד הנחתי את הטלפון בצד ותעודת דרכון וקפצתי למים אחריה. שחיתי מטורף מחפש אחריה מה היא מפגרת? חולה? למה היא עשתה זאת לי? חיפשתי אותה היא לא נלחמה כלל היא נתנה לגופה לשקועה שחיתי אחריה תפסתי אותה בכוח. חושב רק על דבר אחת את לא תמותי אני זקוק לך אני אוהב אותך אם תמותי גם אני אמות.
שחיתי איתה לחוף עשיתי לה אחייה כמו מטורף ילדה מפגרת אהובה שלי יפה שלי. רצתי איתה מזמין מונית כשטום לצידי.
" אה דרך אגב קח את התעודות שלכם והכרטיס המגנט למלון," הוא הושיט לי את הטלפונים ואת התיק שלה.
"תודה," אמרתי ועליתי איתה למונית כשהיא בזרועותיי שילמתי לנהג שהביט בה.
"מה קרה לנערה?" שאל הנהג.
"טבעה בים כשהשתוללנו," אמרתי נוגע בפניה החיוורות והרטובות.
"היא צריכה לבית חולים," הוא אמר לחוץ.
"לא עשיתי לה אחייה היא פשוט תשושה צריכה מנוחה." אמרתי לו ברוגע למרות שאני לא הייתי רגועה בכלל שילמתי לו אחרי עשרים דקות של נסיעה עליתי אותה לחדר שלנו שמתי אותה על הספה הוצאתי בגדים שלה שמלה פשוטה כחולה קלילה, והורדתי לה את בגדים משאיר אותה בהלבשה תחתונה שטפתי את שיערה קלות באמבטיה שהיה קצת בחול ניקיתי אותה קצת. ניגבתי את שיערה ניגבתי את גופה הרטוב מים ואת שיערה ולבשתי לה את השמלה הנקייה משכיב אותה על מיטה. ליטפתי את שיערה השחור והרך כל כך הייתי רטוב מאוד נכנסתי להתקלח מהר שוטף את גופי במים נקיים והחלפתי בגדים היא ישנה לה רגועה.
עשיתי כל מה שיכולתי מקלחת נורמלית היא תעשה לבד הסרתי את החול מגופה כמה שיכולתי. ילדה מפגרת היום הוציאה לי את הלב עוד שנייה הכניסה לי התקפת לב כשראיתי מה שהיא עשתה היום.
נשכבתי עייף מהיום הזה יש לי כל כך הרבה עכשיו לעשות לשמור אליה וגם על החבר הכי טוב שלי שלא ידאג לה למפגרת הזו שיכלה לדרדר את מצבו ניגשתי לפריזר הקטן בחדר ומיליתי לי מיץ שקניתי אתמול ועוד חיטיפים לנו עם נרצה. והיה עדיין את בקוק היין והשמפניה שנתנו להטבה זוגית שלנו. מזגתי לה מים קפואים ורגילים למקרה שתתעורר היא תצטרך זאת מי ים מייבשים את הגרון. שכבתי עייף מאוד נרדמתי אחרי כמה דקות לידה.

——-לינה———
אני מתה? זה הדבר היחיד שעלה במוחי לפני שפקחתי את עיניי פתחתי אותם בקושי השמש שקעה כבר לילה היה כוכבים הרגשתי דביקה בגוף תחושה מעצבנת. הבטתי סביבי מבולבלת אני זוכרת ש-שקפצתי מהצוק רציתי למות, אבל למה אני בחדר עכשיו? הבטתי מסובבת את ראשי אלירן שכב שיערו עדיין רטוב והוא ישן פניו נראו כל כך עייפות. הרגשתי יובש בגרוני ניסיתי לקום הרגשתי סחרחורת קלה החזקתי במיטה ראיתי מים קרירים על ידי שתיתי את כל הכוס המים ניגשתי לפריזר מילאתי עוד מים קפואים שתיתי שלושה כוסות מים קפואים. ראיתי שאני לבושה בשמלה הסוטה הזה נגע בי? חשבתי בעצבים.
ניגשתי לארון הוצאתי גופייה ושורט קליל ובגדי הלבשה תחתונה ונכנסתי להתקלח כל גופי היה בחול שתפתי את עצמי עושה לעצמי אמבטיה של שעתיים. ניקיתי את עצמי משחררת את שרירי נתפסו שרתי לי במקלחת אני אוהבת לשיר זה מוציא אותי מדיכאון, שרתי את השיר של Red – Lie To Me אהבתי את השיר הזה מאוד.

(שרתי בקולי קולות לעצמי מנסה להעביר את הזמן)
"Tell yourself it's over now
תגידי לעצמך שזה נגמר עכשיו
Try to kill a broken vow
נסי להרוג את נדר השבור
If only you could find the strength to kill the memories
אם רק היית יכולה למצוא את הכוח להרוג את הזיכרונות
These empty pages never turn
דפים הריקים אלה לא פונים
You lit the flame and let them burn
את הדלקת את הלהבה והנחת להם להשרוף
You tried to bury me so deep what lies beneath
ניסית לקבור אותי כל כך עמוק מה שוכן מתחת

(קולי מעט התחזק קולי התחזק מעט)
Will your hope die alone
האם התקווה שלך למות לבד
Will you fade on your own
האם את דועכת בעצמך
Can you just turn away and let me go
האם את יכולה פשוט להתרחק ולתת לי ללכת

(שרתי לי בעוצמה מנסה להעביר את הדיכאון והעצבים)
Lie to me
תשקרי לי
You can feel
את יכולה להרגיש
That this love was never real
שהאהבה הזאת אף פעם לא הייתה אמיתית
Walk away
ללכת משם
You can learn to love again
את יכולה ללמוד לאהוב שוב

Lie to me
תשקרי לי
You can leave
את יכולה לעזוב
I'll still be here when you see
אני עדיין אהיה כאן כשאת רואה
You're not alone
את לא לבד
You don't have to run again
את לא צריכה לברוח שוב
Leave me in denial
לעזוב אותי בהכחשה

(המשכתי לשיר מנסה לנער ממני את הדיכאון אבל הוא חדר הדיכאון)
All your secrets crawl inside
כל הסודות שלך זוחלים בפנים
You keep them safe, you let them hide
לך לשמור אותם בטוח, שאת אפשרת להם להסתתר
You feel them drinking in your pain to kill the memories
את מרגישה אותם שותה בכאב שלך כדי להרוג את הזיכרונות
So close your eyes and let it hurt
אז עצמי את עינייך והניחי לזה לפגוע
The voice inside begins to stir
הקול פנימי מתחיל להתעורר
Are you reminded of all you used to be
האם את נזכרת בכל מה שאת היית אמורה להיות

(קולי התחזק מעט התנערתי)
Can you just turn away and let me go
האם את יכולה פשוט להתרחק ולתת לי ללכת

(שרתי בעוצמה את פזמון מנסה לברוח מהכל)
Lie to me
תשקרי לי
You can feel
את יכולה להרגיש
That this love was never real
שהאהבה הזאת אף פעם לא הייתה אמיתית
Walk away
ללכת משם
You can learn to love again
את יכולה ללמוד לאהוב שוב

Lie to me
תשקרי לי
You can leave
את יכולה לעזוב
I'll still be here when you see
אני עדיין אהיה כאן כשאת רואה
You're not alone
את לא לבד
You don't have to run again
את לא צריכה לברוח שוב
Leave me in denial
לעזוב אותי בהכחשה

(קולי המשיך בעוצמה)
All the pain you fed
כל הכאב את נמאסת לו
Starts to grow inside
מתחיל לצמוח בפנים
It lives again and you can't let it die
זה חי שוב ואת לא יכולה לתת לזה למות
So you believe you'll never find
אז את מאמינה שאת לא תמצאי
A reason to love again
סיבה לאהוב שוב

(המנחתי מעט את קולי)
Lie to me
תשקרי לי
And watch me bleed
ולראות אותי המדמם
I'll be here when you see
אני אהיה כאן כשאת רואה
You're not alone
את לא לבד
You can learn to love again
את יכולה ללמוד לאהוב שוב

(קולי התחזק בפזמון)
Lie to me
תשקרי לי
You can leave
את יכולה לעזוב
I'll still be here when you see
אני עדיין אהיה כאן כשאת רואה
You're not alone
את לא לבד
You don't have to run again
את לא צריכה לברוח שוב
You don't need to run
את לא צריכה לברוח

You can learn to love again
את יכולה ללמוד לאהוב שוב
Leave me in denial
לעזוב אותי בהכחשה
You can learn to love again
את יכולה ללמוד לאהוב שוב
Leave me in denial
לעזוב אותי בהכחשה"

אחרי שסיימתי להתקלח יצאתי מהמבטיה התכסיתי בנגבת התנגבתי מהר התלבשתי הברשתי את שיערי כשיצאתי ראיתי אותו יושב בתוך המיטה הוא הביט בי. התעלמתי מנכחותו ניגשתי למראה המשכתי להבריש את שיערי קלות לקחתי את שקית הבגדים המלוכלכים שלי ולקחתי את הכרטיס הכביסה. צעדתי לכיוון הדלת עם הכביסה שלי.
"לאן זה?" שמעתי את קולו הקר.
"להשים את בגדי לכביסה העירונית ובכלל זה לא עניינך," אמרתי מתכוונת לצאת מהחדר ידו תפסה בידי.
"זה כן ענייני את אשתי עם לא שכחת ואחרי מה שעשית כל מה שקשור עלייך ענייני!" קולו היה תקיף ומעצבן. הוא לקח את השקית שלו גם ואת הכרטיס שלו. "בואי," הוא אמר.
"עם עדיין לא הבנת משהו עד עכשיו אני לא אשתך מבחינתי!" אמרתי בקול קר הוא זרק את השקית ותפס את פניי בצורה אגרסיבית.
"לא מעניין אותי מה מבחינתך את השבויה שלי ועוד יותר את אישתי ואת תכבדי אותי!" קולו היה אגרסיבי ידיו מאחו את עצמות לחיי בכוח בגסות כמו בפעם הראשונה שנפגשנו.
"אנחנו עוד נראה," דחפתי את ידיו בגסות ולקחתי את שקית ירדתי במדרגות רצה מהקומה שמינית זעם בער בי קפצתי כל מדרגה רצה כשיצאתי הוא עמד שעון על הקיר כשאני ירדתי עברתי אותו בלי להביט בו. יצאתי מהר הלכתי שני רחובות כשהו לידי הלכנו בשתיקה.
"אלירן!" מישהי קפצה עליו בחיבוק בחושך התעלמתי הולכת למכסה נכנסתי מעבירה את הכרטיס וכיבסתי את הבגדים שלי בריחות יקרים של מרכך שילמתי עבור הבגדים.
"לינה!" שמעתי קול מוכר לפני שהספקתי להסתובב הרגשתי חיבוק מוחץ הסתובבתי וראיתי את אנאל אחותו של האידיוט בלונדינית עיניה כחולות היא לבשה חולצת בטן כחולה וחצאית כחולה מג'ינס עם אבנים.
"את?" שאלתי בקול מרוחק.
"כן, אני רואה שאת מתלהבת לראות אותי כמו תמיד." היא אמרה בחיוך אבל בדבריה היה ציניות.
"כן ממש מאושרת ויותר מכל מאושרת לראות את האח המופלא שלך." אמרתי בציניות הוא ביט בי בזעם הוא התקרב אליי השתחררתי מחיבוקה.
"אני חשבתי שתשתני חוץ זה שאת נראית יפיפייה כמו תמיד כלום לא השתנה באופי שלך." היא אמרה בחיוך מאולץ היא הביטה בפניי הקרות.
"לינה!" הוא קרא בשמי בתוקפניות אז ראיתי עוד מישהו נכנס ראיתי את טום הוא חייך אליי שיערו הבהיר בלט עיניו הזהובות המושלמות בלטו גופו.
"לינה," הוא אמר מחבק אותי בחיוך.
"טום!" אמרתי בחיוך חיבקתי אותו הוא ליטף את שיערי ראיתי את עיניה של אנאל בשוק ושל אלירן זועמות אליי.
"עכשיו אני מבין למה את כל כך שאפת לעשות זאת היום." הוא לחש לאוזני.
"כן," אמרתי בקול מייאוש בלחש הרגשתי יד שולפת אותי מטום טום תפס אותי מאחוריו.
"תעזוב אותה אידיוט היא שלי!" אלירן אמר בזעם.
"היא לא חפץ היא בחורה וחוץ מזה הבחורה הזו שלי כבר מהרגע הראשון שראיתי אותה." טום אמר לו בחיוך ארסי ומתנשא שאהבתי איך הוא עושה. "בואי לין," הוא אמר חייכתי מוציאה להם לשון גם ככה מחר בגדי יגיעו על פי הטופס.

——–אנאל———–
ואו המצב באמת חרא מדרדר בין השניים האלה היא מסתובבת עם בחור בזמן שהיא נשואה לאחי הבחורה הזו באמת לא רואה אף אחד בעיניים.
"מה הולך כאן אחי אני רואה שאיבדת שליטה על אשתך עם היא יוצאת עם בחורים אחרים." אמרתי לו הוא נשם בזעם ראיתי את פניו מתוסכלות מלאות כאב.
"היא לא נכנעת היא יודעת שהיא שוברת אותי." אלירן אמר לי בתסכול ועצבים.
"דיברת איתה ניסית להיות עדין איתה או שהתייחסת אליה בקשיחות?" שאלתי מנסה להבין מה הולך בינהם.
"אי אפשר איתה קשה היום היא ניסת להתאבד." הוא אמר בקול מתוסכל מלא כאב.
"מה?" הייתי בשוק יצאנו מהמכבסה הלכנו ברחוב.
"איך? למה?" שאלתי בהלם באמת המצב שלה קשה יותר משחשבתי וגם של אלירן מסכן שלי מה הוא עובר.
"היא רבה איתי לפני כן וגם עם רז הוא יצא אחריה, ואז היא כמעט נדרסה הוא קפץ להגן אליה." הוא התחיל לספר לי הייתי בשוק ממה שהוא סיפר לי.
"מה קרה לא? הוא חי? הוא בסדר?" שאלתי אותו לחוצה ממלאה אותו בשאלותיי.
"הוא חי ברוך ה' הוא עבר ניתוח הוא שבר את הרגל ועוד כמה צלעות הוא יהיה שבועיים בבית החולים. דיברתי איתו היא גם נראתה לחוצה מאוד לינה נכנסה עליו לחדר היא התחילה עם לדבר איתו והכל אז הגענו לשיחה עלינו היא אמרה שהיא רוצה להתגרש איתי רבנו יצאתי מהחדר, היא ורז על משהו דיברו היא יצאה עצבנית נסערת הלכתי אחריה היא נראתה במצב גרוע מאוד. היא רצה נסערת אחר כך היא קפצה מהצוק היא לא נשמה משהו כחמש דקות למזלי הספקתי בזמן היא היתה מחוסרת הכרה שעות ארוכות היא התעוררה לא מזמן. לפני כן ניסיתי לשחרר אותה קצת אבל היא אפשר לשלוט במצב היא היום ניסתה להתאבד ומחר אני לא יודע מה יקרה איתה. אני והיא בריב ארוך עוד מאתמול אני לא יודע מה יהיה איתה אנאל היא לא רוצה אותי היא לא אוהבת אותי." הוא אמר בייאוש את הדברים הייתי בהלם חיבקתי אותו בחוזקה מסכן שלי עד שהוא מצא מישהי שהוא אוהב באמת היא גם פוגעת בו אני חייבת לעשות משהו לא ייתכן שהם ימשיכו ככה.
"אחי, אלי אלירן אני חושבת שאני צריכה לדבר איתה אני אדבר איתה אני אנסה לעזור לך מבטיחה." אמרתי מחבקת את שיערו השתני שלא משתנה אף פעם תמיד בהירות כמעט בלונדיניות זהובות עיניי הזית שלו כל כך עצובות מסכן שלי.
מסכן רז הבחור הזה כל כך ההפך ממנה אבל הוא לא רואה בי כפי שאני רואה בו הוא יפיפה הוא מצא חן בעיניי רק חבל שאני לא מצא חן בעיניו.
הלכנו לחדר שלהם ראיתי חדר יפיפה מסודר אבל חסר בו אהבה של השניים האלה.
אני מקווה שמחר נצליח לסדר את העניינים בינהם בינתיים אני אהיה כאן בשביל אחי הגדול.

המשך יבוא……….


תגובות (8)

פרק מדהים! האמתי שחשבתי שגם אמא שלו צצה עם אחותו חחחח מזל שלא… ידעתי שיש מצב למשהו בין רז לאנאל וכמובן…. תמשיכי! :)

21/06/2014 00:12

    חחחחח לא החמה שלה עדיף שתישאר בישראל ממנה רק בעיות אבל יהיה הרבה בלגן… הסיפור של אנאל ורז יתחיל כבר בפרקים הבאים ויש לי משהו מגניב לפרק הזה שיהיה טיוטה מושלמת רק שהפרק הבא נדמה לי יהיה שלושים דקות עם אכתוב את זה :))))))))))))))))) מחר ממשיכה בכבשתי אותך :))))))

    21/06/2014 00:49

יא עכשיו ראיתי שכתבת בכבשתי אותך שיש מצב לעונה שנייה ;) מה זה פרקים אחרונים עכשיו?

21/06/2014 00:16

    יש עוד בסביבות עשרה יכול להיות פרקים שיש לי רעיונות לזה, אבל אני חושבת איך להמשיך זאת עוד לא החלטתי בדיוק איך לסיים את פרקים האלה שאני כתבתי לכל פרק בנקודות רעיון ואני לא בטוחה שכאן זה יסתיים יש לי הרגשה שאני המשיך לעונה שנייה.

    21/06/2014 00:45

יש! מקווה שתמשיכי לעונה שנייה ;) ופרק של 30 דקות יתקבל תמיד בשמחה חח =)

21/06/2014 13:26

אני אשתדל כי זה רק מתחיל להתלהט שם העניינים :)))))))))

21/06/2014 18:21

נטלי תודה לך :)))))))))

21/06/2014 18:21

פרק מעלף תמשיכי בסיפור הזה ובכבשתי אותך !!!

04/07/2014 17:09
25 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך