l.a.h.i
http://trendshaircut.com/wp-content/uploads/2014/04/honey-blonde-hair-tumblr-t47qfny0.jpg

השבויה הקווקזית פרק 22: צילומים מן הגיהינום חלק ב’

l.a.h.i 14/10/2014 1655 צפיות אין תגובות
http://trendshaircut.com/wp-content/uploads/2014/04/honey-blonde-hair-tumblr-t47qfny0.jpg

“אלירן טוב שהגעת, רציתי להציג בפניך את השחקנית שתשחק את הארוסה שלך תכיר.” כשהדמות התקרבה לא האמנתי למראה עיניי מי עומדת מולי.
“את!” אמרתי בקול תוקפני היא לבשה שמלה אדומה שהדגישה את שיערה הג’ינג’י עמדה מולי.
“כן אלירן כולי שלך.” היא אמרה בחיוך בעברית.

המשך יבוא……….

———אלירן———-
"אתם מכירים?" הבמאית שאלה אותי מביטה בי.
"לא, פשוט היא הזכירה לי מישהי לא משנה." אמרתי לה בחיוך לא היה לי עצבים להסביר שהיא האקסית המטורפת שלי. סאמק מה היא עושה פה? מי הזמין אותה לשחק פה? טוב נשחק רגיל.
"טוב אלירן לך לחדר ההלבשה תתלבש." הבמאית אמרה לי הנהנתי הלכתי לחדר ההלבשה ואחר כך לחדר נכנסה המאפרת עשתה מייק אפ אני לא יודע למה זה מעצבן עזבו. הכל מעצבן מאז שאנה פה הכל מסריח סאמק, למה היא חייבת להרוס לי את החיים תגידו לי איפה חטאתי סאמק. לבשתי חליפה שחורה אלגנט יפה כזה סידרתי את שיערי והלכתי לכולם.
"אוקיי היום נצלם שוט איך הגיבור שלנו דין מקריישדן נכנס לחברה של אביו. אוקיי מצלמה רצה טייק ראשון אקשן." הבמאית צעקה והצילומים אחלו.
צעדתי לכיוון הבניין כששני שומרי ראש מלווים אותי נכנס לבניין מזכוכית הגדול.
"וקאט." צעקה הבמאית. "עכשיו נעבור לסצנה שלך אצל אבא שלך." היא אמרה לנו הנהנתי.
"שוט הכניסה למשרד, מצלמה רצה טייק ראשון אקשן!" הבמאית צעקה פתחתי את הדלת ונכנסתי לתוך המשרד היו שם עוד מצלמות דלוקות.
"בוקר טוב אבא," אמרתי לו בחיוך. הוא היה לבוש בחליפה שחורה יפה שיערו היה כהה עיניו כחולות הוא היה קצת כמוני בעור. היו לו זיפים קטנים הוא ישב על כיסא גדול של מנהלים מעוצב בצורה יפה.
"בוקר טוב דין טוב שהגעת רציתי לדבר איתך על העתיד שלך." הוא אמר בקול רציני מביט בי. התיישבתי על יד הכיסא בזמן שהוא סגר את התקייה והסתכל אליי מבט ישיר.
"דין הגיעה הזמן שתתחיל ללמוד לעבוד בחברה, כי עתיד החברה תלוי בך. אני לא סומך על אף אחד במיוחד לא על בן דוד שלך אלכסדר. אני לא רוצה שאף אחד אחר יהיה יורש של החברה שלי מלבדך." הוא אמר לי במבט רציני מסתכל בעיני נשמתי עמוקות מביט בו.
"אבא אני יודע, אני עוד לא בחרתי את דרכי אני לא רוצה לעסוק בחבר'ה שלך מצטער." אמרתי לו בקול רציני וקצת עצבני.
"דין אני חייב שאתה תהיה היורש ולא אף אחד אחר!" הוא צעק עליי.
"אבא זה לא מעניין אותי אתה לא מבין!" צעקתי עליו בחזרה קמתי יצאתי טורק את הדלת.
"דין!!" שמעתי את קולו מבעד לדלת.
"וקאט!" הבמאית צעקה. "יפה מאוד, אלירן עכשיו נעבור לשוטים שאתה הולך ברחוב עצבני ואחר כך סצנת החברים." היא הכריזה בחיוך ואני קרצתי לה. ויצאתי מהבניין הם צילמו אותי יוצא מן הבניין עצבני מאוד. שומרי הראש שלי התקרבו אליי.
"אתם משוחררים להיום אני רוצה להיות לבד." אמרתי להם בקול קר ועצבני.
"אבל אדוני–" השומר התחיל להגיד.
"אמרתי שאני רוצה להיות לבד!" אמרתי בקול תוקפני והתחלתי ללכת לכיוון הטיילת בעיר עצבני והמצלמות צלמו אותי הולך. אז נשמע צלצול הטלפון שלי.
"הלו," אמרתי בקול קצת עצבני.
"היי ברוק מה קורה?" שאלתי אותו בחיוך קטן.
"אצלי המצב חרא." אמרתי מעמיד פנים מדבר.
"למה אבא שלי מנסה להכניס אותי לחברה המעצבנת שלו." אמרתי עצבני מאוד.
"מה ככה?" אמרתי לו בחיוך.
"בסדר אני יהיה שם בערב." אמרתי בחיוך.
"וקאט." צעקה הבמאית יפה. "עכשיו סצנת האוניברסיטה שלך אלירן אנחנו נוסעים לסט הבא." היא אמרה. ידעתי מצפה לי יום ארוך היום של צילומים אני תוהה איך עם לינה הולך עכשיו.

———לינה———-
"יופי לינה שיחקת מצויין היום עכשיו תתכונני לסצנת השינוי תדמית." הבמאי אמר עוף אני הולכת לצבוע את השיער איזה באסה חתמתי על זה בחוזה סאמק לא בא לי. התחלנו ללכת לקניון אני וטום שהוא משחק בתפקיד הבן דוד שלי ג'ארד.
"היי יפיפייה מה שלומך?" הוא שאל אותי בחיוך.
"בסדר כזה רק קצת מעוצבנת מזה שאני אצבע את שיערי." אמרתי לו הוא הביט בי בחיוך.
"לא משנה איך תהיי את תהיי יפיפייה כמו תמיד." הוא אמר בחיוך מעודד.
"תודה לך טומי," אמרתי בחיוך.
"בואי נלך נאחר לצילומים." נכנסנו למכונית של השחקנים ונסענו ברחוב מסוים ליד הקניון הגדול ההפקה העמידה את המצלמות והמאפרת סידרה לי את האיפור, וגם לטום היא סידרה.
"מצלמות פועלות?" שמעתי את במאי צועק ובודק הכל, אחרי שהכל סודר וגם אנחנו היינו לבושים לבשתי מכנס ג'ינס קרעים וחולצת שחורה רשת עם קרעים בטן. ושערי היה אסוף לקוקו גבוה נראיתי פראית באיפור שלי גם. טום היה לבוש במכנס ג'ינס קרעים משופשף ופרסינג בגבה ובאוזן ולבש חולצה שחורה ונעלי ספורט שחורים הוא נראה כמו ערס ושיערו היה פרוע וזיפים היו על פניו.
"שחקנים מוכנים?" שאל אותנו הבמאי.
"כן," אמרו המאפרת והמלבישה.
"שחקנים טקסט שונן?" הוא שאל אותנו הנהנו ועיינו שוב בפעם האחרונה והתחלנו. "נתחיל בשוט שאת רוז ואתה ג'ארד הולכים ברחוב." הנהנו התחלנו ללכת מתחילת הרחוב.
"מצלמה רצה טייק ראשון אקשן!" צעק הבמאי והתחלנו ללכת ברחוב.
"רוז את בטוחה במה שאת מתכוונת לעשות?" ג'ארד שאל אותי.
"אני חייבת ג'ארד אני אנקום בבן זונה הזה שהרס את חיי." אמרתי בקול תוקפני. "ג'ארד אני צריכה להיות בטוחה אתה איתי עד הסוף אותי בזה?" נעצרתי פתאום מביטה בו ושאלתי אותו הוא הביט בעיניו הזהובות.
"עד הסוף רוז אמרתי לך, איך את מתכוונת לעשות זאת?" הוא שאל מביט בי במבט רציני.
"אני הולכת לנקום בו דרך הבן שלו ואתה תיכנס לחברה שלו ותשמיד אותה אנחנו נעשה זאת יחד." אמרתי בחיוך קר. "ועכשיו אנחנו נשנה כמה דברים ג'ארד אני ואתה, אבל קודם מה עם תעודות הם מוכנות?" שאלתי אותו בחיוך.
"הן בתהליך מחר הן יהיו אצלנו יפה שלי." הוא אמר בחיוך.
"בוא ניכנס ג'ארד." אמרתי בחיוך מושכת אותו איתי לתוך הקניון.
"וקאט!" צעק הבמאי.
"עכשיו ניקח איתנו את מצלמות ונתחיל בשוטים." במאי אמר לכולנו ולצוות ההפקה. הם צילמו אותנו נכנסים יד ביד לקניון ואיך בחרנו בגדים בשבילנו כל מיני ואחר כך הלכנו למספרה אמרתי להם איזה שינוי אני רוצה לפי התסריט והם התחילו לעבוד עליי במספרה. צבעו את שיערי לצבע בלונד זהוב דבש כשראיתי במראה את הצבע אחרי הפן את שיערי הוא היה חלק מתמיד עכשיו יותר עדין מקלות. גבותיי נצבעו לבלונד למרות שלא רציתי, עיני הירוקות זהובות בלטו יותר על רקע עורי החיוור.
"מה אתה חושב ג'ארד?" שאלתי אותו מביטה בו הוא הביט בי מהופנט.
"את יפיפייה רוז." אמר בקול מהופנט הנהנתי בתוכי רציתי לצחוק אבל התנהגתי כפי שהדמות צריכה להתנהג.
"איך החליפות שלי?" הוא שאל אותי הבטתי בסטים ובחולצות בשקיות שלו.
"יפות מאוד." אמרתי לו ויצאנו.
"טוב מחר נתחיל בתהליכי ההרשמה שלך לאוניברסיטה שבוע הבא נתחיל בתוכנית." הוא אמר לי מביט בי. "אבל אני חייב לציין רוז את יפיפייה אולי נצא להשתולל קצת לקראת הנקמה." הוא אמר בחיוך יפיפה.
"טוב בוא נשתולל קצת בתור ג'ארד ורוז ומחר נהיה אנשים אחרים." אמרתי לו בחיוך.
"טוב בוא נצא." אמרתי הולכת איתו בקניון.
"וקאט." צעק הבמאי.
"יפה מאוד לינה וטום סצנה הבאה במועדון." הבמאי אמר בשמחה הנהנתי בחיוך.
"עכשיו הפסקה ואחר כך נמשיך את סצנה שבה את מתארגנת ויוצאת עם טום מהבית של דודה שלו הפרק הראשון יהיה מסוים עד שבוע הבא ואחר נמשיך לפרק שתיים בשבוע הבא." הבמאי אמר גאה בנו.
"נלך לבית קפה לינה?" טום שאל אותי בחיוך.
"למה לא בוא נלך." אמרתי בחיוך. "אני אלך להחליף בגדים נדבר." אמרתי בחיוך הלכתי לשירותים והחזרתי את הבגדים של הסט הקודם חזרה ולבשתי את הבגדים שלבשתי הבוקר.
על הדרך התקשרתי לאלירן לבדוק מה שלומו.
"הלו יפה שלי," הוא אמר בקול כל כך יפיפה.
"היי אלירן מה שלומך?" שאלתי אותו בחיוך.
"התקדמנו בסצנות עוד מעט ממשיך בסצנת תיכון אני כבר רוצה לראות אותך בלונדי שלי." הוא אמר צוחק. הוא היום בבוקר עבר איתי על סצנות וראה את הסצנה צחקקתי מהבדיחה.
"אני שונאת את הצבע הזה אלירן תציל אותי." אמרתי לו הוא צחקק.
"נתראה הבערב ואראה אותך חיים שלי ואז נראה איזו יפה את בתור בלונדי." הוא אמר בחיוך.
"אלי אני אוהבת אותך." אמרתי בחיוך.
"גם אני מאוהב בך חיים שלי נתראה בערב." הוא אמר צוחק.
"אתה לא תאהב." אמרתי לו.
"אני יאהב אותך תמיד לא משנה באיזה צבע השיער שלך יהיה." הוא אמר בקול כל כך חם.
"טוב אלירנוש נדבר כבר." אמרתי לו בחיוך.
"ביי נסיכה." הוא אמר וניתקתי.
"איפה היית?" טום שאל כשהתיישבתי לידו בבית קפה.
"התלבשתי ודיברתי על הדרך עם אלירן." אמרתי לו הוא הביט בי במבט קצת לא מרוצה כששמע את שמו של אלירן.
"את יודעת שאני לא אכנע אני רוצה אותך לינה ואני אוהב אותך." הוא אמר לי בקול קר כשהזכרתי את אלירן.
"טום אני מציעה לך להפסיק להילחם עליי אני עם אלירן." אמרתי לו בקול שסוגר את העניין. "בוא לא נדבר על זה עכשיו זה לא לעניין." אמרתי לו בקול רגועה.
"איך שאת רוצה אבל רק שתדעי אני לא אוותר עלייך." הוא אמר בקול שסגר את העניין.
"מה תירצו להזמין?" ניגשה אלינו מלצרית צעירה.
"שני הפוך ועוגת שוקולד." טום אמר מהשם שלי הוא הכיר אותי מאותו היום עוד מה אני אוהבת.
"טוב ההזמנה שלכם תהיה מוכנה עוד כמה דקות." המלצרית אמרה בחיוך והלכה.
"יפה לך בתור בלונדינית את נראית יפיפייה." הוא אמר בחיוך ממזרי.
"כן ממש." גיחכתי.
"אני רציני את מדהימה בתור בלונדינית הייתי מתחתן איתך עכשיו." הוא אמר בחיוך.
"מצטערת לאכזב אותך אני נשואה כבר." אמרתי צוחקת מראה לו טבעת נישואין.
"איך זה קרה?" הוא שאל בערמת גבה.
"סיפור ארוך." אמרתי בגיחוך קל נזכרת בכל מה שעברתי.
"נו ספרי יש לנו שעה שלמה." הוא אמר בחיוך עיניו הזהובות הביטו בי בסקרנות.
"זה התחיל מזה שאני למדתי בתיכון ואלירן היה בצבא, ובאותו יום היה לי מרתון ובדיוק עמדו בתחנה שלוש חיילים במדים וביניהם אלירן. לא שמתי לב אליו ממש הייתי עסוקה בתחרות ואז אחלה התחרות ריצה בתיכון, רצתי שמה חמישה סיבובים וניצחתי כמובן ואלירן כל הזמן הזה היה שם וראה אותי. אחרי התחרות אני יצאתי עם החברות שלי אלירן ניסה להתחיל איתי דיברנו קצת על תחרות החברים שלו הופתעו כשניצחתי. הוא סיפר לי שהוא התאהב בי ולא הפסיק לחשוב אליי במשך שבוע אח שלי הבכור רז, היה איתו בצבא הם היו חברים בצבא והוא סיפר לו על איזה סיפור אחד." התחלתי לצחוק כשנזכרתי.
"איזה סיפור הוא סיפר לו?" הוא שאל בחיוך סקרן.
"על השבויה הקווקזית יותר נכון סרט ישן שבו גבר קווקזי תאהב בבחורה אז הוא חוטף אותה ומזמין את ההורים שלה לחתונה שלהם ואז חיים באושר עושר." אמרתי צוחקת על כל זה. "אז המפגר הזה אח שלי נתן לו רעיון לחטוף אותי בלי לדעת שזאת אני." צחקקתי גם הוא צחק. "והטיפש המושלם הזה חטף אותי ניסיתי לברוח ממנו בלילה הראשון שחטף אותי והתעוררתי בבית שלו. הוא אמר אני השבויה שלו לנצח." הוא הביט בי. "אני כמובן התנגדתי ביום החתונה זה היה אסון של חתונה כשגיליתי שזה אח שלי עשה זאת," התחלתי לצחוק נזכרת בכל הוא הביט בי. "כשגיליתי שזה הוא השתגעתי רצתי אחריו אעפתי לרב עוגה בפנים—" התחלתי לצחוק הוא צחקק גם כשתיארתי לו את הדברים. "עם השמלה והכל איזה בושות רצתי מטורפת אחריו עצבנית רבתי איתו היה בלגן עוגות עפו ומכות נתתי לו." צחקקתי מספרת לו.
"אני מבין שהיתה לך חתונה מהסרטים." הוא אמר צוחק.
"כן, מצחיקה שאזכור כל החיים בסוף אבא שלי הכריח אותי להתחתן איתו ואני כמובן יצאתי מדעתי אחרי החופה הלכתי עצבנית לחדר והחלפתי לבגדים אחרים. עשיתי דווקא להם רקדתי עם החברים ואז החברים עשו רכבת וברחתי מהחתונה הם כמובן עזרו לי. ביקשתי מחברה שתיסע הביתה ותביא תעודות שלי מהבית והכסף שחסכתי התכוונתי לנסוע לכאן למייאמי. ועל הדרך להתגרש דרך השגרירות וכמובן שהוא עלה אליי והבין מה אני עושה ונסע אחרי אז אפשר להגיד שאנחנו פה בסוג של ירח דבש." אמרתי צוחקת על המצב.
"אני מבין שהיה לך חתונה קטסטרופלית אני יציל אותך ממנה." הוא אמר מניח את ידו על ידי הרחקתי את ידי ממנו.
"עכשיו אני אלירן מתוך אהבה." צחקתי הוא הביט בי קצת לא מרוצה אבל הוא השתתק לפחות.
עברה ההפסקה חזרנו לצילומים הארוכים שהיו לנו בערב צילמו שוט שהתארגנתי בחדר והתלבשתי ושוט יציאה. והתחילה התכוננות לסצנה לפני היצאה.
"מצלמה מוכנה, מצלמה רצה טייק ראשון אקשן!" הבמאי צעק ואחלו הצילומים. נכנסתי לסט מבטו של ג'ארד היה עליי מופתע לבשתי חצאית מיני מעור וסטרפלס שחור עור יפה ושיערי הבלונד היה פזור וחלק, עשיתי עיפרון שחור, מסקרה, ואילנר שחור עשו לי אותו עדין. ואודם עדין בסגול.
"את יפיפייה הלילה רוז." הוא אמר לי בחיוך מביט בי בחיוך.
"תודה, ג'ארד אתה נראה גם מושלם." אמרתי בחיוך מביטה במכנסיו המשופשפות ובחולצתו השחורה ושיערו הזהוב בלט בו.
"תודה חיים שלי נצא." הוא שאל מחבק אותי ויצאנו ביחד לחצר הקדמית ושם חיכתה לנו עוד מצלמה נוספת. שצלמה איך אנחנו נכנסנו לאוטו שלו ונסענו עוזבים תחילת הרחוב ופונים. הבמאי צלצל אלינו ואמר שניסע לסט הבא שלנו.
"אני חייב לציין את נראית מושלמת לינה." הוא אמר בחיוך מביט בי.
"אני האמת לא ממש מתה על הבלונד הזה." אמרתי לו מעקימה את אפי.
"את לא מבינה איזו יפה את לינה חבל שאני לא בעלך." הוא אמר בחיוך צוחק.
"ואני לא ממש מתה על בלונד אני אוהבת את שחור שלי." אמרתי לו בחיוך קל.
"טוב הגענו עוד מעט מצלמות יתחילו מוכנה? רוז?" הוא שאל אותי בחיוך ממזרי.
"כן ג'ארד אח יקר." אמרתי צוחקת עליו.
"חס וחלילה איך את תהיי אהובתי עם נהיה אחים את בדודה שלי שאני מת אליה." הוא אמר בחיוך ממזרי גיחכתי.
הגענו לסט הצילומים הוא חנה את הרכב מול המועדון ויצא הוא פתח לי את הדלת ויצאנו בחיוך נכנסים למועדון. כולם רקדו שם המצלמות עמדו בכל מקום.
"נלך לבר?" ג'ארד שאל מושך אותי לבר.
"בוא נלך." אמרתי בחיוך.
"תן שתי בירות." ג'ארד אמר לברמן והמצלמות צלמו אותנו.
"קחי יפיופה," הברמן אמר וקרץ לי חייכתי עליו חיוך ממזרי קל.
"אני רואה שבתור בלונדינית את יותר כובשת יפיופה." ג'ארד אמר בחיוך ומחקה במילה האחרונה את הברמן.
"תפסיק להתבכיין ג'ארד בוא נהינה פה אחרי הכל זה הלילה האחרון שלנו." קרצתי לו שותה מהבירה הוא שתה גם צוחק.
"בואי נהינה רוז." הוא אמר בחיוך כשתינו כשסיימנו הלכנו לרחבה בדיוק על הרחבה היה דין הוא רקד עם בנות מסביבו.
"נלך לנקום יקירי," אמרתי בחיוך מפתה לג'ארד מחייכת חיוך ממזרי אחרי שהוא קלט על מה אני מסתכלת.
"בואי ננקום." הוא אמר בחיוך והלכנו עוזבים את הבירות והלכנו לרקוד באמצע הרחבה הוא רקד איתי צמוד מבטו של דין נתקע בי כשרקדנו לנו, ואני הסתובבתי מדי פעם ושערי זז כמשי עדין כשהסתובבתי ורקדתי. הוא תקע בי מבטים מדי פעם ורקד עם הבחורות שלו ג'ארד רק רקד קרוב אליי יותר וחייך מדי פעם כשרקדנו הוא תפס אותי מצמיד אליו.
"מה קרה ג'ארד נדלקת?" שאלתי בקול מפתה כשפתיי ליד אוזנו והבום עמד כל כך קרוב כשאמרתי זאת. הוא סיבב אותי והפיל אותי על זרועו בחצי שכיבה והתכופף קרוב לצווארי. "איך אפשר שלא." הוא אמר בקול מפתה שפתיו קרובות אל צווארי קמתי בקלילות רוקדת איתו בזמן שדין תקע בנו מבטים מרחוק.
"הלכתי לבר בינתיים תהינה לך." אמרתי לו בחיוך הוא הנהן והמשיך לרקוד עם הבנות סביבו ואני לבר.
"מה בשבילך יפיופה?" הוא שאל אותי בחיוך.
"תביא לי בירה." אמרתי בחיוך.
"תביא שניים." שמעתי קול אומר הסתובבתי ראיתי את דין הוא הביט בי בחיוך.
"בא לפה הרבה?" הוא שאל אותי צחקקתי מהפתיח שלו.
"תגיד אתה יכול להיות מיושן?" שאלתי צוחקת הוא צחקק גם.
"סתם חיים שלי נראה לך שאני אשתמש בזה." הוא אמר בחיוך צחקקתי.
"אני דין ואת?" הוא שאל אותי היה בעיני התלבטות ובסוף חייכתי חיוך עם גומות.
"איך שמי אתה תצטרך לגלות לבד דין." אמרתי לו בחיוך הוא הביט בחיוך וגיחך.
"אני אוהב בחורות מסתוריות נשמע מעניין אני אגלה איך שמך בלונדי." הוא אמר חייכתי גם.
"אז אתה לבד פה או עם חברים?" שאלתי אותו בחיוך כשהברמן הגיש לנו בירות.
"למה יש לך תוכניות?" הוא קרץ לי מביט עם עיניו הירוקות זית.
"אולי, אבל מה שבטוח לא איתך." אמרתי לו בחיוך ממזרי הוא גיחך.
"אני מנחש שאני יודע עם מי." הוא הביט בג'ארד ואני גיחכתי.
"הוא סתם ידיד שלי הוא הזמין אותי להינות כי לא נפגשנו הרבה זמן הגעתי לכאן לא מזמן." אמרתי לו בחיוך.
"אז את לא מקומית?" הוא שאל אותי.
"מקומית, אבל גרתי בלונדון שנה בגלל ההורים שלי והיום חזרתי לפה אחרי הרבה זמן. אני הולכת ללמוד עוד כמה ימים באוניברסיטת סינדקנרולש." אמרתי בחיוך.
"אני מבין אז אנחנו נלמד באותה אוניברסיטה גם אני לומד שמה." הוא אמר בחיוך.
"יפה יפה לא ידעתי שאפגוש עוד סטודנט פה." אמרתי לו בחיוך.
"ואני לא חשבתי שאראה סטודנטית יפה כמוך פה." הוא אמר לי בחיוך.
"נלך לרקוד?" שאלתי אותו בחיוך.
"בואי נראה מה את שווה על הרחבה." אמר בחיוך ממזרי.
"מזלזל בכישרונות הריקוד שלי?" שאלתי קמה גם הוא קם.
"לא יפה שלי." הוא אמר צוחק והתחלנו ללכת לרחבה התחלנו לרקוד אז הוא נצמד אליי רקדנו בחושניות אבל שמרתי על דיסטנס מסוים ראיתי בזוית עיני את ג'ארד יושב על הבר ומסתכל. כרכתי את זרעותיי סביב עורפו של דין הוא סיבב אותי בכל כך חושניות ופראות רקדנו לנו.
"טוב אני נכנעת נתראה עוד דין." אמרתי בחיוך עוזבת אותו התיישבתי בבר.
"אז איך הלך לך?" ג'ארד שאל.
"הלך טוב אני אחסל אותו ארסק אותו ואשבור לו את הלב." אמרתי בחיוך פראי.
"אני שאלתי איך הוא היה בריקוד איתך?" הוא שאל בחיוך ממזרי.
"לא כמוך מה שבטוח." אמרתי לו בחיוך. "נלך?" שאלתי אותו מלטפת קלות את פניו.
"נלך את נראית שיכורה." הוא אמר. ויצאנו מהבר. והבמאי צעק קאט. והסצנות של שני הקבוצות הסתיימו אלירן יצא בחיוך מביט בי.
"טוב סיימנו להיום, אני אשלח טקסט של יום צילום הבאה אשלח לכם בהודעת אסמס ובנוסף מתי לבוא." הבמאי אמר לנו.
"ובינתיים לכו החליפו בגדים ותנוחו." אמרה הבמאית הנהנו והלכתי להחליף בגדים ונעליים ולבשתי מה שלבשתי בבוקר ויצאתי.
"התגעגעתי עלייך," הרגשתי ידיים חמות מחבקות אותי בחוזקה.
"התגעגעתי גם מאוד עלייך." הסתובבתי אל אלירן וחיבקתי אותו.
"נלך היום היה לנו יום מעייף." הוא אמר מלטף את פני.
"בוא." אמרתי מחובקת בין זרועותיו הלכנו לכיוון המלון שלנו ברגל כי זה היה ארבע רחובות מכאן. שמתי את ראשי על חזהו והלכתי איתו מחובקת כל כך התגעגעתי עליו.
"את יודעת אני אוהב את הצבע החדש שלך למרות שהשחור היה מדהים יותר את יפה גם כך כשנכנסת כל מה שרציתי לנשק את שפתייך בחוזקה." הוא אמר בקול הגברי והמחופספס שלו הבאתי בו.
"גם אני רציתי מאוד." אמרתי לו בחיוך והוא עצר ונישק את שפתיי ברכות בהתחלה אחר כך שפתיו הפכו לפראיות יותר התנשקנו כך עד שנשארנו בלי אוויר.
"אני אוהב אותך לינה שלי." הוא אמר בקול רך ויפה.
"אני אוהבת אותך אלירן שלי." עניתי לו בחיוך מחבקת אותו והמשכנו ללכת עד שהגענו. כשהגענו הלכתי להתקלח לבשתי גופייה לבנה ושורט ויצאתי לחדר והדלקתי את המזגן שש עשרה מעלות. הוא נכנס להתקלח ואחרי רבע יצא נשכבתי מתחת לפוך הוא נשכב לידי גם כשהוא עם בוקסר. הוא חיבק אותי ברכות ונישק את מצחי.
"לילה טוב מלאכית שלי." הוא לחש.
"לילה טוב הגבר הכי מושלם שלי." לחשתי לו עייפה ונרדמתי בין זרועותיו.

המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
29 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך